Hallo forummers ik was een tijdje op dit forum en ik bedacht om zelf een verhaal te schrijven
ik heb een creatieve kop dus ik was al snel aan de slag en ik hou van.
als er Spellingsfouten tussen het verhaal zitten meld het

ik ben 13 en krijg nog van alles en nog wat over Nederlands dat ik nog niet gekregen heb.
Ik ga alleen verder als jullie het verhaal leuk vinden
Gekopieerd uit word (ik wist niet hoe je opgeslagen tekst hier op internet kon zetten dus deed ik het zo)
Misdaad De diamant.
Het verhaal begon op de markt in Londen.
Het is een mooie markt in Londen, en er waren vooral veel klerenkraampjes.
sommige kledingstukken waren gewoon oud spul, maar andere kledingstukken waren speciaal, en daar hebben mensen wel ogen naar.
Vervolgens komt er een man aan op de markt, hij ziet veel van de kledingkraampjes en loopt gewoon voorbij,maar dan.. ziet hij iets waar hij met een verbaasde blik naar staart hij loopt ernaartoe en vraagt..
Hoeveel kost die jurk?
50 euro meneer.
Oke ik neem hem.
De man betaalt netje die jurk en stopt hem in zijn koffer en hij loopt weg van de markt.
De man die in het Verhaal voorkomt heet Jasper Barend een Nedelander maar die al ruim 5 jaar in Londen woont heeft zwart haar bruine ogen en een normaal postuur.
Vervolgens gaat Jasper naar zijn kleine huis hij komt binnen gaat in de woonkamer zitten doet de koffer open pakt de jurk die hij gekocht heeft en kijkt er nog eens aandachtig naar.
hij denkt: dit komt me zo bekend voor, alsof dit ding echt van zijn moeder geweest was !het doet hem tranen, want zijn moeder is al jaren geleden overleden na een aanrijding nog voor dat hij hier in Londen woonde.
En toen dacht hij, mijn moeder had op al haar kleding op de binnenkant van een broekzak of aan de binnenkant van de kleding haar voorletter opgeschreven, dus hij gaat kijken of dat er staat en ja hoor, er staat een S in de binnenkant van de jurk.
Jasper die gaat meteen terug met die jurk terug naar de markt maar het is al te laat het is al avond alle kraampjes waren al weg Jasper gaat met teleurstelling terug naar huis maar net voor hij zijn fiets pakt word hij van achteren gegrepen door een gemaskerde man met pistool.
De persoon zegt: Stil jij!! en hierheen en waag het niet om trucjes te gebruiken want ik heb een pistool bij me!
Jasper:'' Wat wilt u van me?''
Persoon: ''Ik wil info heb jij hier op de markt een Blonde vrouw gezien die een bruin jurkje verkocht?''
Jasper:'' Ja .''
Persoon: ''Mooi hoe laat was jij hier?''
Jasper ''Rond half 6.''
Persoon:Heb jij toevallig ook gezien of iemand het bruine jurkje gekocht heeft?
Zuchtend zegt Jasper: Ja dat was ik zelf!
Persoon: ''Oh dat is mooier dan hoef ik niet lang te zoeken he he geef hem hier nu!!''
Jasper: ''Geen denken aan dat is van mijn moeder.''
Persoon: ''Al was hij van je zus ik wil het hier NU! dan laat je ik je gaan oke?''
Jasper ''Ja ja dat zal wel.''
Persoon: ''Ik meen het ik lieg niet! GEEF OP''. zegt de persoon dreigend
Jasper: ''Hier pak aan.''
Persoon: ''Eindelijk heb ik het ding weer terug, hier dit ding mag je terug.''
Jasper:'' Pardon?''
Persoon: ''Ik heb er persoonlijk een klein zakje in gemaakt en daar heb ik deze diamant in gelegd en verstopt omdat de politie op mijn hielen zat.''
Jasper: ''Overvalt u juweliers?''
Persoon: ''Ja dat deed ik ik jatte een keer die diamant maar ik moest hem verstoppen omdat ik niet meer aan de flikken kon ontkomen dus ik ging mijn zaak in en zag dat ik in die jurk een zak had gemaakt dus daar stopte ik hem in. ik werkte vroeger in een kledingszaak en ik mocht kleine scheurtjes naaien en maakte soms ook nieuwe kleding .''
Jasper: ''Vandaar.. mag ik nu gaan?''
Persoon: ''Nee natuurlijk niet!! zegt de man kwaad. jij weet al te veel. jij gaat mee nu!!''
Jasper kan nu niet ontsnappen de gemaskerde man houd hem goed onder schot..
De gemaskerde man neemt Jasper mee in een busje, Jasper krijgt een blinddoek om en word vastgebonden met tape. en de deur word dichtgeslagen en ze rijden weg...
Wat gaat er gebeuren met Jasper? weet hij te ontsnappen of....

**de moeder heet Saskia vandaar de S
reageer wat je ervan vind

ook bezoeker mogen dat doen