Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof niet dat er een ware bestaat want biologisch gezien slaat dat echt nergens op. Die 'meerdere waren' theorie is idd dus gewoon mensen die erg goed bij je passen.
Ik zoek btw wel iets wat je misschien als een ware kan omschrijven... - maar dat is niet echt liefde... - ja, ik denk denk ik erg anders dan de rest van de wereld en dat komt erop neer dat hele wereld, zelfs meisje waar ik nu zwaar verliefd op ben, niet meer dan een omgeving is. Dus 'k heb behoefte aan iemand die met mij door die omgeving loopt - dat is misschien iets meer 'de ware' maar dan noem ik het for sake of biology 'een ware'. - die ik overigens nooit vind, gewoon hele leven door triviale relaties ![]()
|
![]() |
Je kunt niet weten of iemand de ware voor je is! Je kan je goed voelen bij iemand en je zeker voelen. Je kan wel zeggen dat je het op dat moment geen bezwaar zou hebben om met diegene verder te gaan in het leven.
Maar je ziet wel hoe het loopt! Nu moet je gewoon genieten en misschien blijkt het wel degene te zijn met wie je oud wordt! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laat de ware binnenkomen Liwin | 8 | 04-11-2007 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Als de ware werkelijkheid, idealisme Verwijderd | 0 | 09-06-2005 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De ware klootzak deel 3 klootzak2001 | 2 | 19-10-2002 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ware Klootzak klootzak2001 | 3 | 03-07-2002 10:29 | |
Liefde & Relatie |
De ware bestaat niet, omdat... Roos | 19 | 03-06-2002 13:46 | |
Liefde & Relatie |
wie zoekt de ware coecie | 5 | 31-01-2002 22:10 |