Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 20:10
SjöpkeLover
SjöpkeLover is offline
Ik heb nu bijna 4 maanden een relatie met een hele leuke jongen. Ik heb echt t gevoel dat het voor altijd is. We willen zelfs met elkaar trouwen en we hebben het over kinderen, misschien dat het wat raar klinkt, maar ik zie ook echt een toekomst voor me samen met hem Zou dit de Ware voor me zijn?
Kuzzzzz SL
Oud 28-05-2002, 20:18
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ja ik herken dit, heb tot nu toe twee serieuze relaties gehad en bij alle twee heb ik het er wel over gehad, het is gewoon een fase!!!! en echt ik was er toen van overtuigd dat dat de ware was.

Maar nou paar maanden later wordt ik misselijk van de gedachte dat ik dat ooit ook maar heb gedacht,

Dus hecht er maar niet al teveel waarde aan.

gevoelens veranderen toch altijd en je bent nog jong maar ja verliefd zijn doet wat met je.

wij spreken elkaar nog wel over een tijdje!!!!!

maar geniet van deze lekkere gevoelens.

veel liefs ik
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:25
Verwijderd
Ik geniet op dit moment ook erg van mijn relatie maar De Ware? Er kan nog zoveel gebeuren en ook al wil ik nog zo graag met hem trouwen en kinderen krijgen ik kan altijd verliefd worden op een ander (niet dat ik dat nu zie gebeuren, ben helemaal weg van mn vriend ). Er kan nog zoveel veranderen, ook jullie zelf zullen veranderen en dan is het nog maar de vraag of je er nog steeds hetzelfde over denkt...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:35
Verwijderd
t zou heel goed kunnen meissie dat hij jou ware is, zo'n gevoel heb ik bij mijn vriend ook, we hebben (over een paar daagjes) 9 maanden daar voor was ie een van mijn beste maatjes dus ik weet wat ik aan hem heb, en voelen precies hetzelfde voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:58
theroman
theroman is offline
Ja het is natuurlijk prachtig dat je denkt dat ie de ware voor je is,maar je denkt met je hart en niet met je verstand.Ook bij zulke kwesties is alles op een rijtje zetten een goed idee,opdat je dan misschien ook eventuele nadelen ziet aan hem die je niet aanstaan.Ik wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is,maar nobody's perfect eh?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 22:57
Verwijderd
Mooi is dat. Ik hang altijd de theorie aan dat er meerdere 'waren' zijn. Je hebt gewoon een aantal eigenschappen die overeenstemmen met die van je partner: als een groot deel van die eigenschappen hetzelfde zijn, of in ieder geval je bevallen, dan kun je wel spreken van 'ware'. Eigenlijk is dat iemand die gewoon heel erg goed bij je past. Natuurlijk zijn er wel meerdere personen die erg goed bij je passen, het hangt er een beetje vanaf welke je het eerst tegen komt

Overigens geloof ik ook graag in de Ware, ik geloof ook dat ik haar al gevonden heb, het probleem is alleen dat we geen verkering hebben (gehad) en zij nu een vriendje heeft, maar ik blijf hopen..misschien..ooit..lafjoe m'n kleine meid
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 23:01
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mooi is dat. Ik hang altijd de theorie aan dat er meerdere 'waren' zijn.
En ik op grond van andere topics van jou maar denken dat je mensenschuw was...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 23:09
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
En ik op grond van andere topics van jou maar denken dat je mensenschuw was...
Nouja, mensenschuw niet echt. De meeste mensen hebben me gewoon niet zoveel te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 23:11
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
nare man schreef:

Nouja, mensenschuw niet echt. De meeste mensen hebben me gewoon niet zoveel te vertellen.
Dan zeg nu eens eerlijk: ben jij nu een nerd?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 08:09
bracelance
bracelance is offline
de ware kun je op elk moment van je leven tegenkomen. Ik heb de mijne al gevonden.
Oud 29-05-2002, 09:53
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dan zeg nu eens eerlijk: ben jij nu een nerd?
Misschien wel, maar ik denk niet dat de meeste buitenstaanders me zo zouden noemen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 10:13
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep dat ook nu met me vriend we hebbe 2 maanden iets maar kweet echt zeker dat ik met hem verderga!!!

lekker gevoel is dat wel vind ik
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 10:18
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
kep dat ook nu met me vriend we hebbe 2 maanden iets maar kweet echt zeker dat ik met hem verderga!!!
Hehe, grappig, maar kun jij in de toekomst kijken? Nee? Dacht ik al. Je kunt dus nooit zeker weten of het verdergaat.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 11:34
GeNeVa
GeNeVa is offline
Als je alleen al kijkt naar het aantal maanden wat hier genoemd wordt.... mensen kom op zeg!

Okay, okay... als je al een aantal jaren met je vriend/vriendin gaat, kan ik begijpen dat je op een gegeven moment zoiets hebt van : dit zou de ware kunnen zijn! Maar na 2 of 4 of 8 maanden...
Oud 29-05-2002, 12:19
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:
Okay, okay... als je al een aantal jaren met je vriend/vriendin gaat, kan ik begijpen dat je op een gegeven moment zoiets hebt van : dit zou de ware kunnen zijn! Maar na 2 of 4 of 8 maanden...
Kinderlijke onschuld
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 12:33
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
nare man schreef:

Kinderlijke onschuld

gigi
Oud 29-05-2002, 12:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:

Hehe, grappig, maar kun jij in de toekomst kijken? Nee? Dacht ik al. Je kunt dus nooit zeker weten of het verdergaat.

Lekker bezig .

Ok on topic: Ik geloof denk ik ook wel in het idee van meerdere Ware. Zou eigenlijk wel makkelijk zijn, want hoe groot is nou de kans dat je diegene nou net tegenkomt, ja idd, bijna gelijk aan 0. Ik denk dat mensen zichzelf gewoon vertellen dat iemand de ware is en zich laten leiden voor verliefdheid... ach ze komen er wel achter als ze wat ouder zijn...
Oud 29-05-2002, 18:46
Verwijderd
Citaat:
SjöpkeLover schreef:
: Zou dit de Ware voor me zijn?
kan.
had ik vorig jaar ook.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:08
malien
malien is offline
jah...... had ik ook, naja eigelijk niet heeel serieus maar wel in mijn achterhoofd
alleen is het nu uit !!!

en ik voel me
heeeeeerrrrlijk
vrij!!

maar natuurlijk kan het dat het voor altijd is...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 05:40
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik geloof niet dat er een ware bestaat want biologisch gezien slaat dat echt nergens op. Die 'meerdere waren' theorie is idd dus gewoon mensen die erg goed bij je passen.

Ik zoek btw wel iets wat je misschien als een ware kan omschrijven... - maar dat is niet echt liefde... - ja, ik denk denk ik erg anders dan de rest van de wereld en dat komt erop neer dat hele wereld, zelfs meisje waar ik nu zwaar verliefd op ben, niet meer dan een omgeving is. Dus 'k heb behoefte aan iemand die met mij door die omgeving loopt - dat is misschien iets meer 'de ware' maar dan noem ik het for sake of biology 'een ware'. - die ik overigens nooit vind, gewoon hele leven door triviale relaties (nee, niet trouwen en geen kinderen)
Oud 30-05-2002, 08:54
Smurf
Smurf is offline
Je kunt niet weten of iemand de ware voor je is! Je kan je goed voelen bij iemand en je zeker voelen. Je kan wel zeggen dat je het op dat moment geen bezwaar zou hebben om met diegene verder te gaan in het leven.
Maar je ziet wel hoe het loopt! Nu moet je gewoon genieten en misschien blijkt het wel degene te zijn met wie je oud wordt!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:09
Verwijderd
Citaat:
SjöpkeLover schreef:
Zou dit de Ware voor me zijn?
Kuzzzzz SL
It could just be... ik heb 'm nl. ook al gevonden!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 15:15
Pink panter
Pink panter is offline
vrijgezel16d schreef:Maar nou paar maanden later wordt ik misselijk van de gedachte dat ik dat ooit ook maar heb gedacht

ik ken jou gevoel
Oud 31-05-2002, 16:34
Parlaatje
Parlaatje is offline
als er maar 1 ware is hoe veel kans heb je dan om uhm tege te kome? 0,000000000000000001% hooguit
Reageren

Regels voor berichten