Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 16:23
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Zo'n MDA Compact van T-mobiel, is natuurlijk een grappig ding, maar moet ik hem meer zien als pda dan een telefoon, of niet? Hrt ziet er op't eerste gezicht niet echt handig uit om mee te bellen/sms'en aangezien hij geen toetsenbord heeft ( alleen touch screen)?.En heeft verder iemand nog opmerkingen over het ding?

plaatje voor de duidelijkheid:

link:http://www.pdashop.nl/product/4021
Oud 25-01-2005, 19:15
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik heb er een maand of 2 geleden een tijdje mee gespeelt in een T-Mobile winkel, en voor zover ik het kon beoordelen prima om mee te bellen. Mooi dingetje, jammer dat Orange die niet heeft
Oud 25-01-2005, 19:22
Darko
Darko is offline
Het toetsenbord krijg je voor je op het beeldscherm als je een sms wil versturen.. dat moet je dan met de bijgeleverde stylus doen.. Mijn baas heeft em en is er heel tevreden over.. Heeft er navigatie e.d. op. Je kan er prima mee bellen. Maar ik denk toch dat je hem meer moet zien als een kleine pda met telefoonfunctie.
Oud 25-01-2005, 19:33
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
ja dat had ik al vernomen eigenlijk, maar het lijkt me zo'n gepriegel om snel te kunnen 'typen' met zo'n pen op een qwerty onscreen toetsenbord, ik zal wel gewoon eens in de winkel lopen dan ofzo ,
Oud 25-01-2005, 19:40
Darko
Darko is offline
Ik denk dat dat een kwestie van wennen is.. over het algemeen gebruik je ook alleen je duim om een sms te versturen.. het toetsenbord vond ik nog vrij groot..
iig, ik ben helemaal fan, wereldding voor die prijs..
Oud 25-01-2005, 19:49
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
daar heb je een punt, ik krijg hem gratis als ik m'n tegenwoordig 'relax 150' van t-mobile abbo. verleng, dus dan is het zeker een optie. Ik vraag we btw ook af hoe het zit met audio, kan je hem als mp3speler gebruiken? een koptelefoon(/microfoon) erin dus? ik kan nergens goede plaatjes of info vinden over in/uit gangen.
Oud 26-01-2005, 14:38
Darko
Darko is offline
Citaat:
Technamelie schreef op 25-01-2005 @ 20:49 :
daar heb je een punt, ik krijg hem gratis als ik m'n tegenwoordig 'relax 150' van t-mobile abbo. verleng, dus dan is het zeker een optie. Ik vraag we btw ook af hoe het zit met audio, kan je hem als mp3speler gebruiken? een koptelefoon(/microfoon) erin dus? ik kan nergens goede plaatjes of info vinden over in/uit gangen.
Daar vraag je me wat. Ik denk dat hij sowieso wel een uitgang heeft voor een headset, maar wat voor uitgang daar aan zit, geen idee.
Oud 26-01-2005, 21:13
Orion16
Orion16 is offline
Zeker een vet toestel, ik heb 'm, je kan er vrijwel alles mee en is niet zo lomp als een gewone MDA (MDA II, Qtek 2020) Voor de rest:

240x320 @ 65k touchscreen (2.8")
Intel Bulverde 416 Mhz CPU
64 MB ram
1.3 megapixelcamera (geen denderende kwaliteit maar toch leuk)
Windows Mobile 2003 Second Edition

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 07:43
Darko
Darko is offline
Citaat:
Technamelie schreef op 25-01-2005 @ 20:49 :
Ik heb gister even op mijn werk gekeken en er zit zeker wel een ingang in voor een headset.
Reageren

Regels voor berichten