Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb geen probleem met heren doktoren, niet als je het leest als in --> de heer de dokter, wel als in het werkword te dokterren, voor zover dat bestaat?
Leuk dat je opmerkt dat je het niveau hoog vindt, daar is nu net een discussie over op beleidszaken ![]() edit: oh ja, ik vond het gedichtje wel aardig, maar ik heb beter van je gelezen.
|
Ik vind je gedichtje op zich wel leuk, maar op de een of andere manier vind ik
tracht ik te overleven tussen elke pil. net niet sterk genoeg voor het einde. De eerste regel hiervan vind ik te lang en 'elke pil' op de volgende regel mist hierdoor zijn betekenis, althans, bij mij.
|
Dit is een gedicht die me nu nogal nauw aan het hart ligt omdat het perfect beschrijft hoe ik me nu voel. In welke situatie ik nu ben. Ik probeerde de machteloosheid van het niet weten, het niet geloven over te brengen. (Wat niet echt geslaagd is) Toch bedankt voor de reacties.
![]() Wat ik trouwens bedoel met het niveau dat hoog is, dat er nu echt wel gedichten zijn die me met verstomming slaan, meer dan in het begin dat ik hier kwam.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Belast de vakbonden!!! Maalman | 41 | 30-10-2004 15:48 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #5!!! Daantje_0705 | 500 | 02-06-2004 22:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |