Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2015, 22:55
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Hoi, ik heb de laatste tijd een beetje raar gevoel in mijn buik. Ik maak me hierdoor een beetje zorgen over. Ik had ''het'' 2 weken terug met iemand gedaan (met condoom). En sinds die keer was ik die 4 dagen erna een beetje misselijk en had ik weinig eetlust. Maar ik was ook erg ziek ( misschien kan dat het geweest zijn). Nu heb ik het vandaag weer een beetje zo'n beroerd gevoel in mijn buik. Soms als ik hoest voel ik dat gevoel weer. Maar het kan ook liggen aan dat ik volgende weer ongesteld ''zou'' worden. Iemand vertelde me dat ik ook naar mijn borsten moest kijken ofzo. Ze voelen een beetje zwaar aan maar ik let daar nooit op dus daar raak ik ook in paniek van.

Het kan van alles zijn... Hopelijk ben ik niet zwanger... ik ben pas 15 jaar. Het enige wat ik nu nog kan bedenken is die zwangerschapstest, ongesteld worden en misschien nog iemand van jullie die hier meer ervaring in heeft :x

erg bedankt !
Met citaat reageren
Oud 30-01-2015, 23:08
Elin3
Elin3 is offline
Doe een zwangerschapstest en ga alsjeblief aan de pil als je van plan bent dit jaar nog vaker seks te hebben. Deze ongerustheid elke keer maakt jou niet gelukkig en maakt seks er ook niet leuker op.

Omdat je je er druk over maakt kan je menstruatiecyclus daar zelfs van in de war raken, waardoor je menstruatie langer op zich laat wachten.

Je doet het veilig, met condoom. Als je dat niet vertrouwd kan je daarnaast ook aan de pil gaan of misschien ervoor kiezen om voorlopig geen seks te hebben.
Oud 31-01-2015, 07:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mens, haal nou gewoon een zwangerschapstest.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 09:52
Axel11
Axel11 is offline
En ga aan de pil.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 10:07
Verwijderd
Laat je baarmoeder verwijderen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2015, 21:56
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Laat je baarmoeder verwijderen.
Is ook een optie!!
Whahahaha
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 14:28
AridersLife
AridersLife is offline
doe een zwangerschaps test of ga naar een huisarts, het is vervelender om te vertellen dat je een kind heb die niet weg gehaald kan worden omdat je telang gewacht hebt dan als je perongelijk zwanger bent en je laat het gelijk weghalen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:11
Verwijderd
Jij moet de komende 10 jaar gewoon geen seks meer hebben. Ga eerst maar eens wat dingen erover leren.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten