Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 19:16
Knipoog*1
Knipoog*1 is offline
Ik voel me kut en leuk tegelijk. Dat komt hierdoor:

ik vind een meisje leuk, zij mij ook. Zij had een vriend, al 15 maanden. Toen ging het uit tussen hun. Waarom? Ze vindt mij leuk. Dan denk je dat het wel goed zit... maar helaas. Ze twijfelt nog steeds of ze wat met mij wil.

En om het voor mij nog erger te maken, heeft ze vorige week weer met dr ex gezoend. Ik vroeg waarom ze niet met mij zoende. Het antwoord was dat ze dat nog niet wilde omdat ze nog niet weet wat ze wil. Met dr ex heeft ze elke keer ruzie (gehad) daarna.

Ik voel me vreemd, ben blij dat ze me leuk vindt, maar ook weer niet omdat ze nog niets wil. Weet iemand een goede oplossing of een voorstel voor haar?
Oud 16-05-2002, 19:23
Verwijderd
dat is vreemd. als je je ex niet meer leuk vind en je volgende liefde wel dan ga je met je ex staan zoenen. jaaaaa logisch.
ik zou best lieve lola voor je willen zijn maar ik ben net zo verbaasd als jij!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:38
apart persoontje
apart persoontje is offline
opzich betekend het al veel dat ze het uitmaakt voor jou, maar dat ze dan weer terug gaat betekend wel dat ze eigenlijk nog niet weet of ze het goeie heeft gedaan, mijn advies (wil niet zeggen dat het een goed advies is)laat haar merken dat ze de juiste beslissinge heeft genomen, ik bedoel ga niet op een afstandje staan te kijken hoe ze terug naar de ex huppeld, laat merken dat je haar echt leuk vind, misschien trekt dat hara wel over de streep, want ze staat voor de streep anders had ze het niet uit gemaakt
Oud 30-05-2002, 10:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Knipoog*1 schreef:
Ik voel me kut en leuk tegelijk. Dat komt hierdoor:

ik vind een meisje leuk, zij mij ook. Zij had een vriend, al 15 maanden. Toen ging het uit tussen hun. Waarom? Ze vindt mij leuk. Dan denk je dat het wel goed zit... maar helaas. Ze twijfelt nog steeds of ze wat met mij wil.

En om het voor mij nog erger te maken, heeft ze vorige week weer met dr ex gezoend. Ik vroeg waarom ze niet met mij zoende. Het antwoord was dat ze dat nog niet wilde omdat ze nog niet weet wat ze wil. Met dr ex heeft ze elke keer ruzie (gehad) daarna.

Ik voel me vreemd, ben blij dat ze me leuk vindt, maar ook weer niet omdat ze nog niets wil. Weet iemand een goede oplossing of een voorstel voor haar?
hehe dat herken ik wel hor maar ik heb t niet uitgemaakt voor die ander maar was dr wel stapelgek op..omdak met me ex nog zat hek t niet gedaan en ist toen niks geworden tussen ons ben trug gegaan naar me ex is uitgegaan en ben nu al 2 maanden tog bij die jongen en nu laat k m nooit meer gaan!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten