Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2005, 21:52
Jolt
Jolt is offline
Naja weet niet of er een topic al over was, geloof ik wel je grootse blunder op liefdes gebied, maar een hart veroveren is iets anders .

Anders sluit hem maar .

Naja, ik zal wel beginnen. Ik was helemaal verliefd op een meisje, dus ik al mijn moed bij elkaar geraapt. Ben naar haar toe gefiets, bloem uit iemands tuin gestolen. Bij haar aangebeld, kinderen die op straat waren aan het spelen, keken me aan van wtf doe jij hier?.

Naja, mijn hart klopte dus als een gek. Deed haar zus open, stond ik daar met mijn goedkope gympies en een mond vol tanden, ik gevraagd of ze die bloem aan haar wilde geven, met een beetje moeite .

Sinds dien niks meer van haar gehoord, een jaar geleden was dat.
She broke my fucking hart.

Een ding, ik ga nooit meer bloemen bij iemand brengen.!
Volgende keer maar met een gitaar beginnen.....
Oud 21-01-2005, 22:18
Verwijderd
Ehm het komt bij mij altijd (niet dat er zo vaak iets misgaat) aan op een verkeerde timing.

Ergste keer:
Heb je net besloten dat je het meisje van je dromen eindelijk gaat vertellen wat je echt voelt is iemand (ook nog een vriend van me) je net voor.

Het irritante is dat ik nog wel zo'n lul was om haar naar huis te brengen (is een half uur verder weg dan waar ik woon+ moest nog terug) 2 maanden later hoorde ik dat het wel wederzijds was.

Heb me een week lang behoorlijk klote gevoelt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 22:25
Maty
Maty is offline
Eigenlijk heb ik nog nooit echt een blunder meegemaakt, ben ook pas voor de tweede keer echt verliefd.

Maar ik vind het ook wel een blunder om het gewoon niet te zeggen dan blijkt na 1,5 jaar dat het wederzijds was.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:31
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-01-2005 @ 22:52 :
*

Naja, ik zal wel beginnen. Ik was helemaal verliefd op een meisje, dus ik al mijn moed bij elkaar geraapt. Ben naar haar toe gefiets, bloem uit iemands tuin gestolen. Bij haar aangebeld, kinderen die op straat waren aan het spelen, keken me aan van wtf doe jij hier?.

Naja, mijn hart klopte dus als een gek. Deed haar zus open, stond ik daar met mijn goedkope gympies en een mond vol tanden, ik gevraagd of ze die bloem aan haar wilde geven, met een beetje moeite .

Sinds dien niks meer van haar gehoord, een jaar geleden was dat.
She broke my fucking hart.

oh dat is schattig

wie doet dat dezer dagen nog?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen
Oud 21-01-2005, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 00:32 :
nou, ik vind het wel schattig ik zou er wel voor vallen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:53
Verwijderd
Geweldig, wat een lef ook om dat te posten.

Ik heb ooit iemand een kerstkaartje bezorgd met de tekst 'Tu sei gentile' ('jij bent aardig/lief/leuk/enz.), ze heeft de tekst ongetwijfeld begrepen en ze vertelde het ook aan de rest van de klas (jazeker) door, ze scheen niet echt te begrijpen dat ik dat niet leuk vond. Terwijl het toch wel erg emotioneel was, ik had dagen nagedacht over die formulering.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:54
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
bertbart schreef op 22-01-2005 @ 00:51 :
*bloemetjes geeft*
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:55
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
perseus schreef op 22-01-2005 @ 00:53 :
Geweldig, wat een lef ook om dat te posten.

Ik heb ooit iemand een kerstkaartje bezorgd met de tekst 'Tu sei gentile' ('jij bent aardig/lief/leuk/enz.), ze heeft de tekst ongetwijfeld begrepen en ze vertelde het ook aan de rest van de klas (jazeker) door, ze scheen niet echt te begrijpen dat ik dat niet leuk vond. Terwijl het toch wel erg emotioneel was, ik had dagen nagedacht over die formulering.
ik had eerst een meisje gemaild dat ik haar leuk vond, en ze antwoorde terug dat ze al een vriend had, en dat watk haar gemaild had zegmaar ons geheimpje bleef. Kwam ik er kort geleden achter dat ze het werkelijk bijna tegen iedereen verteld had De bitch..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:59
Vaj
Vaj is offline
Ik had mij toemalige vriend een brief gestuurd, omdat ik te schijterig was geweest 'zijn hart te veroveren' toen ik de kans had. Op het moment dat ik de brief schreef had ik niet verwacht dat ik hem ooit nog zou zien, wat mij artistieke vrijheid om er een vrij gedramatiseerd geheel van te maken gaf. Het was een moment van verstandsverbijstering

Het heeft succes gehad, maar ik vind de inhoud nog steeds genant als ik er aan denk Hij vond het trouwens ook niet zo'n goede actie geloof ik, zijn reactie was 'uh ja het was wel (lange pauze) indrukwekkend'

Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 00:01.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 00:02
Verwijderd
Verkeerde volgorde: eerst zelf dronken worden en daarna proberen een meisje een drankje aan te bieden.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 01:02
Verwijderd
Hm, hem vragen wat we nou hadden terwijl hij toch duidelijk vond dat we niks hadden. Ja, flikker op, bedenk dat voor je 3 weken lang met me loopt te flikflooien en de hele avond bij me blijft hangen (ipv even te zoenen en dan weer terug te gaan naar zijn vrienden). En dan vervolgens zoenen met iemand anders uit wraak.

Of zoenen met een jongen, vervolgens zo ongeveer verliefd op hem te worden, waarop een van mijn beste vriendinnen hem ook leuk gaat vinden. Omdat ik dénk dat hij alleen haar leuk vindt, geef ik haar toestemming om wat met hem te beginnen... en dan vertelt zijn beste vriend me dat hij mij óók leuk vond, en gewoon niet kon kiezen. Tja, te laat, want toen had die vriendin dus wat met hem.

Of iemand leuk vinden, dan niet meer, dan met hem zoenen en hem vervolgens de rest van het jaar (oh, 3 maand) negeren. En dan bedoel ik echt negeren. Wegkijken en weglopen en hem niet meer aanspreken, en alleen met hem praten als hij mij expliciet aanspreekt... Heel gemeen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 01:07
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Fainne schreef op 22-01-2005 @ 00:31 :
oh dat is schattig

wie doet dat dezer dagen nog?
Dan ben je een van de enige , zij negeert me nu gewoon.

Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 00:32 :
Had dat eerder gezegd, had ik misschien nog contact met haar.

Het had wel wat, alles.
Wat erna kwam was minder, maar jah, elk voordeel hebt zijn nadeel.

Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 01:41.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 01:11
Warsocket
Warsocket is offline
iemand proberen te zoenen
die mij toch niet zo mocht (kwam ik dus later achter).. inschattingsfoutje

en zij maar stennis maken

maarja, boeiend
Oud 22-01-2005, 03:14
waves
waves is offline
iets beginnen met iemand waar ik nooi echt verliefd op ben geweest... maar dat wist ik toen niet
Oud 22-01-2005, 08:34
2004
2004 is offline
ik verover niemands hart, dat moet "per ongeluk" gebeuren vind ik, dan is het het mooist.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 09:25
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Ben naar haar toe gefiets, bloem uit iemands tuin gestolen. Bij haar aangebeld

Ik zou op je gevallen zijn.
Wow, dat is toch super romantisch!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 09:53
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Maty schreef op 21-01-2005 @ 23:25 :
Maar ik vind het ook wel een blunder om het gewoon niet te zeggen dan blijkt na 1,5 jaar dat het wederzijds was.
Au.
Oud 22-01-2005, 12:27
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ik vind het echt een geweldige actie van je... Dat kind is gek dat ze je niet wou weet je hoe romantisch dat is <3 Je mag mij wel bloemen komen brengen hoor

Maar ja, zelf eigenlijk geen blunder meegemaakt. Nah, vast wel, maar die heb ik ver ver weggestopt...
Oud 22-01-2005, 12:42
FayLa32
FayLa32 is offline
Mja best wel lang geleden had ik met een vriendin van me een anonieme liefdesbrief gesturd naar een jongen uit onze klas die we allebei leuk vonden. Ik weet niet wat we nou probeerden te bereiken, maar om het nog erger te maken had ik later nog gebeld dat wij het waren. Waarop wij dus de rest van het jaar gekloot van die 'leuke' jongen kregen.

Ik hoop dat hij het snel vergeten was want de jaren daarna heb ik nog steeds met hem op school gezeten (zowel basis als middelbaar)
Oud 22-01-2005, 12:44
Mennuz
Mennuz is offline
Haar opbellen, en ze wist niet wat ze met de situatie aanmoest, toen ging ze janken, ik heb toen de hoorn op de haak geflikkerd toen ze iets zei van "m'n vriend"
Later zat ik in de bus, en stond ze me aan te wijzen met zo'n dude, waarschijnlijk haar vriend

inmiddels ook alweer 5 jaar terug
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 14:46
Luna
Luna is offline
blunders heb ik niet echt. wél fouten gemaakt, zoals fucking verliefd worden op de verkeerde persoon.
Oud 22-01-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:

I think it's sweet..

Hmm mijn blunder om iemands hart te veroveren..

Heel lang gesmst naar een jongen.. En vaak z'n aandacht lopen vragen.. En 'stoere' verhaaltjes vertellen hehe.
Was niet zo'n succes, ik leek een beetje wanhopig
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:53
danielle84
danielle84 is offline
in de eerste vond ik eenjongen van school leuk. iemand uit mijn klas heeft toen een brief geschreven en ze vroeg mag ik hem geven. ik zei toen ja hoor doe maar. toen heeft hij de brief aan zijn klas voorgelezen gekopiëerd en vervolgens door de hele school gehangen met mijn naam en klas erbij!
dat was toch wel héél erg...
Oud 22-01-2005, 15:54
gekkie:D
gekkie:D is offline
Als ik verliefd ben durf ik amper hallo te zeggen tegen die gene, laat staan zijn/haar hart proberen te veroveren....
Oud 22-01-2005, 16:11
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
gekkie schreef op 22-01-2005 @ 16:54 :
Als ik verliefd ben durf ik amper hallo te zeggen tegen die gene, laat staan zijn/haar hart proberen te veroveren....
ja dat heb iknou ook ik. er zit op school een hele leuke jongen ik volg hem al vanaf schooldag1 en voor de kerstvakantie heb ik eindelijk hoi gezegd. met het plan na de vakantie is een praatje met hem te maken. maar als hij aankomt word ik al ontzetend rood ... en dan een praatje maken ja dat zie ik dan niet zo zitten
Oud 22-01-2005, 16:12
Jules
Jules is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-01-2005 @ 02:07 :
Dan ben je een van de enige , zij negeert me nu gewoon.
Ehm ja, als ze je totaal niet leuk vindt maakt het niet echt uit wat voor acties je bedenkt: je blijft een nerd in haar ogen.

Goed, ik heb een keer (omdat ik niet wist hoe ik met hem in contact moest komen) een klasgenoot een mail gestuurd dat ik Suzanne (iedereen kent toch een Suzanne!?) uit de kleuterklas was. Na 3 mailtjes heen en weer kwam hij erachter dat hij geen Suzanne uit de kleuterklas kende, sindsdien (en daarvoor ook al) werd ik genegeerd. Omfg what was I thinking.
Oud 22-01-2005, 16:24
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ik, vorig jaar op het kerstgala, wou elegant de (vrij statige) trap bij ons op school aflopen om het hart van de jongen die beneden stond te 'veroveren', wat gebeurd er: ik struikel over iets dat aan m'n jurk hangt en glij vol op mijn bek van de trap af.. Oeps!

Nouja, da's niet erg vergeleken met wat ik hier lees.. Ben ook pas 13
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:24
Kadaver
Kadaver is offline
Ik flirtte een beetje met een meisje uit een werkgroepje. Zonder bepaalde intenties dus ik was niet echt bezig om haar hart te veroveren. Ik/wij heb(ben) echter wel een grote blunder gemaakt:

Ik wist dat haar vader erg ziek was en op een gegeven moment hoorde ik van iemand uit mijn werkgroepje dat haar vader was overleden. Ik stelde vervolgens de anderen voor om haar een kaart te sturen door ons allen ondertekend.

Ik wist echter niet haar kamer addres dus heb ik de kaart gestuurd op het woonaddres van haar ouders.

En nu komt het:

Later kwamen we erachter dat haar vader helemaal niet overleden was
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 22-01-2005 @ 17:24 :

Dat is wel heel erg
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:45
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Oef
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:34
filia dei
filia dei is offline
Ik ben wel eens uit verveling hem in zijn zij gaan porren om aandacht te krijgen toen zij 'n gemeenschappelijke vriend dat ik net zo goed meteen verkering kon vragen. En die jongen waar ik op was die zei zo: 'ik vind 't best hoor' en toen had ik gezegt: 'nee ik verveel me, ik wilde alleen maar in je zij porren.' Niet echt een blunder ofzo, maar ik vond 't toch wel heel stom, geen flauw idee wat me bezielde. Maar goed nu is 't wel weer goed gekomen
Oud 22-01-2005, 18:24
Verwijderd
Ik doe veel idiotere dingen

Ik was een keer helemaal gek op een meid, en ik was uitgeweest, dus ik liep weer naar huis. En ik was al best dronken! dus ik zie een heg staan, en ik bedenk mij opeens dat een heg best wel lekker kan liggen. Dus ik duik in die heg!

hoor ik opeens achter mij "Dukko, gaat het wel goed met je?!" Dus ik strompel een beetje idioot uit die heg, staat zij voor mijn neus
*stom stom stom!!!!!!!!*

Ach arme schat toch! *krijgt knuffel*

Toen heb ik mij maar wijselijk stilgehouden en ben ik weer verder gegaan naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 18:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-01-2005 @ 02:07 :
Had dat eerder gezegd, had ik misschien nog contact met haar.

Het had wel wat, alles.
Wat erna kwam was minder, maar jah, elk voordeel hebt zijn nadeel.
ahhh
*knuf geeft*

Citaat:
bertbart schreef op 22-01-2005 @ 00:51 :
Het is schattig op het moment dat je niet meer thuis woont.
Maar als je nog thuis woont, dan hoor je het de eerste 20 verjaardagen nog. De lol is er dan gauw vanaf.
(een vriendin van mij is het overigens een paar weken terug overkomen. Haar ouders namen de rozen aan... Arme jongen. Maakt geen kans meer )
Oud 22-01-2005, 19:55
Envy
Envy is offline
Ehm, ik heb eigenlijk nooit geprobeerd om iemands hart te veroveren, tenzij het wederzijds was. Dus dan valt er niet veel te blunderen.
Oud 22-01-2005, 21:08
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Jules schreef op 22-01-2005 @ 17:12 :
Ehm ja, als ze je totaal niet leuk vindt maakt het niet echt uit wat voor acties je bedenkt: je blijft een nerd in haar ogen.

Wat ik alleen een beetje raar vondt, daarvoor ben ik super vaak met haar opgetrokken, samen uitgeweest, samen gaan shoppen, super veel gesmst, was meer dan 30 euro kwijt in een maand... etc. Ik heb haar zelfs op getild en toen ben ik met haar gaan dansen op een personeels feest .

Maar wat ik dan zo maf vindt, wat heb ik dan fout gedaan. Haar voor schut gezet, waar haar ouders bij waren?
Beetje onvolwassen, zij was namelijk al 18 jaar, geloof bijna 19.
Die jeugd van tegenwoordig weet niet meer wat liefde is.....
Romantiek is ver te zoeken.

ACh jah, moet gewoon zorgen dat zo een blunder niet meer voor komt.
Het was eigenlijk een beetje te cliche .
Oud 22-01-2005, 21:49
Fainne
Fainne is offline
Nou dan vind k wel dat ze een reden ofzo mag geven.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 01:42
Toet0r
Toet0r is offline
Oh, dat is echt superlief! Deed mijn vriendje dat maar es voor mij
Ik klapte ook helemaal dicht toen ik nog niet echt contact had met mn [nu] vriendje. Ik probeerde zo vaak en dichtmogelijk in de buurt van hem te zijn maar ik durfde nooit iets te zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 08:44
zeep007
zeep007 is offline
ik weet niet of het een blunder is aan de uitkomst te zien. Maar door bij die ENE jongen te komen, een ANDERE jongen scoren.... Daarna heel erg gespeeld dat ik er spijt van had, die Ene ging me troosten en had ook nog eens ondertussen de smaak van jaloezie geproeft
Uiteindelijk 2 weken later gebeurde het en wonen nog steeds samen.
Maar dat is niet een tactiek die ik ooit vaker nog zal gebruiken.

En heb een keer bloedserieus straalbezopen met een joint in mijn mond ( ja, nu doe ik dat niet meer) iemand mijn liefde verklaart, het moment, aangezien ik er 3 jaar achteraan zat, ik heb het nog nooit zo erg verkloot.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 10:13
Verwijderd
Denk niet dat het was om zijn hart te veroveren, wel om te laten merken dat ik helemaal weg van hem was / ben

We hadden gezoend, hij noemde mij zijn vriendin en een dag later kwam hij er al op terug. Ik was te gevoelig, blabla.. En heb toen echt stomme smsjes gestuurd; dat ik echt gek op hem was, dit niet zo wilde laten eindigen, dat ik verandert ben, dat hij mijn exvriend niet is (als in; een jongen die me ooit tot waanzin dreef waardoor ik gevoelig werd), dat je niet perse een relatie hoeft te hebben om met elkaar te zoenen en wie weet wat meer..

Van dat laatste heb ik wel spijt, zie die jongen nog wekelijks en ga drie dagen met m op vakantie, dus ik schaam me iedere keer dood!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 12:28
Jules
Jules is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-01-2005 @ 22:08 :
Die jeugd van tegenwoordig weet niet meer wat liefde is.....
Romantiek is ver te zoeken.
Oud 23-01-2005, 12:52
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 22-01-2005 @ 10:25 :
Ik zou op je gevallen zijn.
Wow, dat is toch super romantisch!
romantisch? een bloem uit andermans tuin stelen? Zomaar bezittingen van anderen kapot maken he

wel strakke actie
Oud 23-01-2005, 12:56
Brasco
Brasco is offline
gister een gigantische fout gemaakt.. echt zo ongelofelijk dom.. was bij een meisje op een feestje.. supergezellig en na een tijd belandde we in bed.. beetje gezoend enzo allemaal heel leuk.. vervolgens gingen we ff naar beneden.. ik was behoorlijk bezopen en zag dat het al 4.30 was.. zij moest de volgende dag (vandaag dus) werken dus ik riep 20x achter elkaar met mn dronken kop: Kom we gaan naar bed. Kom we gaan naar bed.. Waarmee ik bedoelde dat we allebei naar een apart bed gingen om te slapen want zij moest morgen werken.. maar natuurlijk werd dat heel anders opgevat en was zij behoorlijk pissig door mn opdringerigheid.. op dat moment viel het kwartje echter niet, dus ik was me van geen kwaad bewust.. echt een onwijze blunder dus
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:02
bracelance
bracelance is offline
ik versier niet... ik laat me versieren...
Oud 23-01-2005, 13:08
bracelance
bracelance is offline
ik kan me nog wel voor de geest halen met mijn toemalige vriendin...

ik had mijn kamer donker gemaakt en overal waxinelichtjes aangestoken. Rozenblaadjes (of rozeblaadjes) gelegd op het matras en een trosje druiven. Ze loopt de kamer binnen en haar eerste opmerking was:"hey, wat is het hier donker"

...zucht...
Oud 23-01-2005, 17:54
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
bracelance schreef op 23-01-2005 @ 13:52 :
romantisch? een bloem uit andermans tuin stelen? Zomaar bezittingen van anderen kapot maken he

wel strakke actie
Strakke actie idd

Alleen jammer dat haar zus open deed en dat het meisje zelf niet thuis was
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:06
Verwijderd
Met dat bloemetje is zo lief!

Ik heb nog niet echt geblunderd..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:39
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Ik flirtte een beetje met een meisje uit een werkgroepje. Zonder bepaalde intenties dus ik was niet echt bezig om haar hart te veroveren. Ik/wij heb(ben) echter wel een grote blunder gemaakt:

Ik wist dat haar vader erg ziek was en op een gegeven moment hoorde ik van iemand uit mijn werkgroepje dat haar vader was overleden. Ik stelde vervolgens de anderen voor om haar een kaart te sturen door ons allen ondertekend.

Ik wist echter niet haar kamer addres dus heb ik de kaart gestuurd op het woonaddres van haar ouders.

En nu komt het:

Dit heb ik anderhalfjaar terug toen mijn pa heel erg ziek was ook meegemaakt Maar je wilde dus haar hart gaan veroveren door een kaart te sturen, kon je niet beter naar haar toe gaan?

Volgens mij heb ik niet echt geblunderd, heb wel dingen gedaan waarvan ik nu denk dat ik dat beter anders had kunnen aanpakken, maar echt geblunderd, nee...
Oud 23-01-2005, 19:40
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
2004 schreef op 22-01-2005 @ 09:34 :
ik verover niemands hart, dat moet "per ongeluk" gebeuren vind ik, dan is het het mooist.
dan moet je wel heel veel geduld hebben.. ik zou dat niet kunnen ..maarja het zou natuurlijk wel mooier zijn geweest dat het spontaan gebeurd ..
Oud 23-01-2005, 20:19
Multilot
Multilot is offline
wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was
Reageren

Regels voor berichten