Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2005, 18:52
Junkieheart
Junkieheart is offline
Oke ik heb het maar met een jongen gedaan
en mn nieuwe vriend met iets van 10 meiden.
Nu ben k zenuwachtig dat ie me niet goed in
bed vind ofzo. Argh, what to do?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 18:52
Verwijderd
Je hoeft toch ook geen seks te hebben?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 18:57
TIEN
TIEN is offline
als jij je niet op je gemag voelt moet je t eg niet meteen met hem doen hoor! wat je zelf wil...

gwoon jezelf zijn en ontspannen!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 18:57
Junkieheart
Junkieheart is offline
Nee weet ik, maar het komt er uiteindelijk toch wel van
want we zijn al best lang bij elkaar enzo.
Oud 01-02-2005, 19:00
Myuki
Myuki is offline
waarschijnlijk vindt hij t leuk dat hij je iets kan leren... dus maak je maar geen zorgen

vraagje: hou oud is de jongeman waarover dit gaat?
Oud 01-02-2005, 19:00
Junkieheart
Junkieheart is offline
Citaat:
Myuki schreef op 01-02-2005 @ 20:00 :
waarschijnlijk vindt hij t leuk dat hij je iets kan leren... dus maak je maar geen zorgen

vraagje: hou oud is de jongeman waarover dit gaat?
18
Oud 01-02-2005, 19:01
Phlox
Phlox is offline
Waarschijnlijk verwacht hij ook niet dat jij het op deze leeftijd al met heel veel mensen gedaan hebt

En alsnog denk ik niet dat hij er mee zal zitten.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 19:02
Junkieheart
Junkieheart is offline
Citaat:
Phlox schreef op 01-02-2005 @ 20:01 :
Waarschijnlijk verwacht hij ook niet dat jij het op deze leeftijd al met heel veel mensen gedaan hebt

En alsnog denk ik niet dat hij er mee zal zitten.
Mja, da's waar waar maak ik me eigenlijk zorgen om?
Oud 01-02-2005, 19:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
*Dead*Dolly* schreef op 01-02-2005 @ 20:02 :
waar maak ik me eigenlijk zorgen om?
Om niets, dat heb je goed
Zoals eerder gezegd; je vriendje zal heus zelf wel begrijpen dat niet iedereen als een wild wipkonijn tekeer gaat, en zeker niet op dergelijke leeftijd.. Misschien dat hij het zelfs wel leuk vind om jou dingen te leren zoniet, ook geen nood.

Alles op zijn tijd, rustig aan, en doe zeker geen dingen waar jij je nog niet lekker/gemakkelijk bij voelt.. komt goed.

Veel plezier, kus!
Oud 02-02-2005, 13:16
KiMZz
KiMZz is offline
Ik snap je probleem wel..

Ik heb namelijk een beetje hetzelfde. Ik heb al heel vaak gezoend met een jongen (mijn beste vriend), we zien elkaar elke dag en doen alles samen.. We hebben niks met elkaar maar elkaar weleens een beetje liggen opgeilen in bed.. Nu weet ik dat hij me heel erg leuk vindt en graag een keer met me naar bed wil. Ik weet niet of het ooit iets kan worden tussen hem en mi, maar die keer dat we in zijn bed lagen maakte hij me echt bloedgeil maar wilde toen niet verder gaan (toen was t pas uit met mijn toenmalige vriend). Ik weet dat ie echt supergoed is in bed als ie me met een paar subtiele aanrakingen al zo geil kan maken. We staan beide al een paar maanden droog, dus geen probleem zullen jullie zeggen..

Maar mijn probleem is dat ik bang ben om seks te hebben met hem. Ik schaam me tegenover hem voor mijn lichaam, weet niet zo goed wat hij van me verwacht en weet ook niet wat hij gewend is in bed.. Zelfs stomme vragen als waar laat ik het na de tijd komen in me op, en dat weerhoudt me er van om verder te gaan met hem.
Dat is misschien ook wel een van de redenen waarom ik denk dat het niets wordt.. Ik durf gewoon niet

Ik zal nu wel reacties krijgen als "maak je niet druk, hij zit met hetzelfde probleem" of "je moet niet met hem naar bed gaan wanneer je niks voor hem voelt" (wat wél zo is overigens, alleen weet ik niet of het genoeg is voor een relatie) want dat heb ik mezelf ook al 100x bedacht maar het blijft me bezig houden...

Dus iemand een andere reactie plz?
x Kim

Laatst gewijzigd op 02-02-2005 om 15:49.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 16:56
Kommunist
Kommunist is offline
kan me je angst/zenuwen, goed voorstellen, als je echt tegen zou vallen zou dit jullie vrienschap ook kunnen benadelen.

mss moet je s tactisch laten valleen dat je bij casual sex je best in t begin nog niet doet, je t echt casual houd zeg maar
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 17:56
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Kommunist schreef op 02-02-2005 @ 17:56 :
kan me je angst/zenuwen, goed voorstellen, als je echt tegen zou vallen zou dit jullie vrienschap ook kunnen benadelen.

mss moet je s tactisch laten valleen dat je bij casual sex je best in t begin nog niet doet, je t echt casual houd zeg maar
We hebben t al zovaak over seks gehad.. Dat hij nog geen enkele bedpartner heeft gehad die hem ook echt verwende, dat hij altijd degene is die het meisje heel erg verwent, dat ik dat onzin vond van die meisjes, dat ze niks wilden doen enzo... Dus zo'n opmerking is niet echt geplaatst meer...
Oud 02-02-2005, 21:23
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
15jaar en dan sowieso al met 1jongen iets gedaan, tja ik loop achter want ik vind dat jong,
maar goed als hij 18 is en al 10meiden gehad heeft moet je je inderdaad afvragen waarom ie iets met jouw wil
laat je niet gebruiken!!!!
Oud 02-02-2005, 21:49
waves
waves is offline
@ *Dead*Dolly*
Hij wil sex met jou, jij met hem... als dat zo is moet je niet druk maken. hij zal echt niet verwachten dat je een sexgodin bent die hem alle hoeken van de kamer laat zien. En kwantiteit zegt vrij weinig over kwaliteit, sommige mensen zijn 'natuurtalenten' om het zo maar te zeggen en zijn na 1 partner 'beter' dan sommigen na 20.

@kimmetjeluvsya
hij geilt overduidelijk op je, dus over je lijf hoef je je geen zorgen te maken. en die dingen als 'waar laat ik het?' daar weet hij vast wel n antwoord op. en iedereen is iets anders gewend in bed, geen enkel persoon is hetzelfde dus dat zal hij ook vast wel weten.
Oud 03-02-2005, 06:28
Verwijderd
als hij al met 10 meiden is geweest, dan heeft hij natuurlijk allang door wat voor verschillen er zijn tussen de verschillende elementen van het vrouwelijk geslacht.. en klaarblijkelijk is hij bereid dat te accepteren, anders had hij zich allang teruggetrokken naar een klooster ofzo

kortom, je zou je juist meer op je gemak moeten voelen bij iemand die meer ervaring heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:12
Mo6
Mo6 is offline
pas met een jongen die met zoveel meiden naar bed is geweest heel erg op, zorg ervoor dat je straks niet 1 van de 11 meiden bent!
Oud 03-02-2005, 13:30
Junkieheart
Junkieheart is offline
Weetje, eigenlijk viel hij MIJ tegen haha
Oud 03-02-2005, 15:54
hardhitter
hardhitter is offline
(Veel) meisjes zijn echt veeeel te onzeker over hun lichaam

you guys are HOT!
Oud 03-02-2005, 15:57
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 03-02-2005 @ 16:54 :
(Veel) meisjes zijn echt veeeel te onzeker over hun lichaam

you guys are HOT!
Uhh
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:53
waves
waves is offline
Citaat:
*Dead*Dolly* schreef op 03-02-2005 @ 14:30 :
Weetje, eigenlijk viel hij MIJ tegen haha
heb je je voor nix druk zitten maken!
Oud 04-02-2005, 13:11
Rememberme
Rememberme is offline
Ik wilde hier eigenlijk ook een topic over openen, maar ik denk dat ik m'n vragen dan maar gewoon even in dit topic stel.
Ik heb eigenlijk een beetje het zelfde probleem. Ik heb nu 3 maanden een vriendje. Ik ben 17 en hij is 21. Dat is verder niet zo'n probleem, want het is allemaal heel leuk en gezellig enzo.
Hij heeft voor me 2 vriendinnetjes gehad. En daar ben ik onzeker over, terwijl ik voor hem ook een relatie heb gehad.
Met die jongen heb ik ook alles gedaan, ik ben ook met hem naar bed geweest.
En toch ben ik nu bij m'n nieuwe vriendje heel onzeker of ik alles wel goed doe enzo. Durf ik geen initiatief te nemen. En ben ik bang over wat hij van mijn lichaam zal vinden enzo.
Hoe kan ik me hier een beetje overheen zetten? Want ik wil eigenlijk heel graag met hem vrijen, maar ik durf het nu gewoon niet. Weet ook niet waarom ik het me zelf zo moeilijk maak.
Oud 04-02-2005, 15:33
American*Dream
American*Dream is offline
@Rememberme
Wacht er dan gewoon nog even mee, totdat je je nieuwe vriendje ook weer wat langer/beter kent, vraag hem naar zijn eerdere ervaringen, zeg hem desnoods zelfs dat je wel graag wil maar wat onzeker bent, dat je hier en daar mogelijk wat 'hulp' van hem nodig zal hebben.. communicate en veel plezier

Regels voor berichten