Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2005, 21:38
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb de laatste tijd iets heel vreemds. Overdag krijg ik vaag flitsen te zien van dromen die ik een tijd terug heb gehad. Sommige dromen zijn vrij recent, anderen zijn best wel oud en ben ik dus allang vergeten (en toch komen ze terug). Die flitsen heb ik meestal als ik druk bezig ben en er totaal niet aan denk. Opeens schiet er een plaatje in mn hoofd die me doet denken aan een droom die ik toen had, terwijl ik die eigenlijk allang vergeten was.

Wie heeft dit ook (gehad)? Wat kan dit zijn?
Advertentie
Oud 25-03-2005, 21:41
Raven
Raven is offline
ow ja vaak genoeg, vaak zijn het dan dromen geweest die iets met de situatie op dat moment te maken hadden.
Oud 25-03-2005, 21:45
Stefanie
Stefanie is offline
Maar waarom heb ik dit nooit eerder gehad dan? En waarom komen er steeds meer dromen naar boven die ik allang vergeten was? Onbewust heb ik ze onthouden blijkbaar.
Oud 25-03-2005, 21:47
Raven
Raven is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 25-03-2005 @ 22:45 :
Maar waarom heb ik dit nooit eerder gehad dan? En waarom komen er steeds meer dromen naar boven die ik allang vergeten was? Onbewust heb ik ze onthouden blijkbaar.
waar gaan ze over en waarom is het een probleem voor je
Oud 25-03-2005, 21:49
Stefanie
Stefanie is offline
Het is niet echt een probleem voor me. Ik vraag me gewoon af waarom het allemaal weer boven komt. Het voelt gewoon vreemd. En ze gaan over van alles en nogwat. Niet specifiek over beangstigende dingen ofzo, ook doodnormale dromen over 'niets' zeg maar
Oud 25-03-2005, 21:52
Raven
Raven is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 25-03-2005 @ 22:49 :
Het is niet echt een probleem voor me. Ik vraag me gewoon af waarom het allemaal weer boven komt. Het voelt gewoon vreemd. En ze gaan over van alles en nogwat. Niet specifiek over beangstigende dingen ofzo, ook doodnormale dromen over 'niets' zeg maar.
kan zijn dat er een aanwijzing voor je situatie op dat moment in zit, da's bij mij vaker zo dat ik dat in die droom kanten bekijk die ik normaal misschien over het hoofd zou zien. in de situatie waar die droom over gaat komt dan ook vaker een stukje terug
Oud 26-03-2005, 09:32
lady of the dark
lady of the dark is offline
Ja, dat heb ik soms ook, net een soort film.... ik heb het trouwens ook wel met dingen die ik eerder heb meegemaakt. Ik heb er eigenlijk nooit zo over na gedacht. Zou het niet gewoon iets met de hersenen zijn? Dat het niets mystieks is?

Maar als je er bij na denkt... eigenlijk zijn de hersenen ook iets mystieks, omdat we nog maar zo weinig van ze weten....
Oud 28-03-2005, 14:44
Kabouter
Kabouter is offline
Ik heb dat ook heel vaak. Dan denk ik eerst dat ik een deja vu heb, maar dan bedenk ik me later dat ik het gedroomd heb ooit. Vaag.
Oud 28-03-2005, 15:09
Raven
Raven is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 28-03-2005 @ 15:44 :
Ik heb dat ook heel vaak. Dan denk ik eerst dat ik een deja vu heb, maar dan bedenk ik me later dat ik het gedroomd heb ooit. Vaag.
dat IS een deja vu
Oud 28-03-2005, 18:44
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik denk dat dit opzich wel redelijk normaal is. ik kan me er niet zo goed iets bij voorstellen, als dat je het nu voorstelt, maar ik denk dat ik wel eens hetzelfde heb in woorden.
Oud 31-03-2005, 10:22
Nickymeis
Nickymeis is offline
ik weet alleen dat dromen die je meerdere nachten opnieuw droomt je meestal iets poberen te vertellen..
Oud 31-03-2005, 13:15
TiM
TiM is offline
dats zeker waar
maar dat is ook gewoon intuitie
luisteren naar boodschappen etc.
vannacht droomde ik dat mn pc een virus had
dat had hij dus ook ^^
Oud 31-03-2005, 15:46
Flijn
Flijn is offline
Dat heb ik ook wel vaak. Misschien is er iets aan de situatie wat je (onbewust) doet 'denken' aan je droom?
Oud 31-03-2005, 18:05
TiM
TiM is offline
Heeft allemaal te maken met Intuïtie
boodschappen van overleden enzo
waarschuwen je zo voor dingen
intuitie gebruik je bijv. ook
als je aan iemand denkt die vervolgens belt ofzo
Advertentie

Regels voor berichten