Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2005, 23:16
Eend
Eend is offline
Ik had anderhalf jaar geleden last van mijn pols. Het kwam echt uit het niets. Opeens kon ik niks meer optillen of beetpakken. Niet eens een pen Ik was in die tijd ook opgenomen in een kliniek en stond helemaal stijf van de spanningen. Volgens een arts was het gekneusd en moest ik er maar even rustig aan mee doen.

Na een week of twee was het pas weg.

Nu heb ik sinds gister ook weer last van mijn pols. Ik voelde het er gisteren insluipen, maar negeerde het een beetje. Ik heb geen rare akties gedaan of zo. Nu kan ik ook weer niks meer beetpakken of optillen. Zelfs een vuist maken doet pijn.

De pijn zit 'm echt in mijn pols en ik weet echt niet waar het vandaan komt. Ook nu zeggen mensen dat ik mijn pols waarschijnlijk gekneusd heb. Maar dan vraag ik me echt af, omdat ik vooral stilgezeten heb vandaag, hoe dat in hemelsnaam kan?
ook nu sta ik weer stijf van de spanningen en behalve dat ik nu niet opgenomen ben, bevind ik me in een zelfde soort situatie.

Bestaat er zoiets als spontane kneuzing of zo? Ik vind het maar raar
Oud 01-02-2005, 09:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij kan je iets niet spontaan kneuzen. Heb je geen rare beweging in je slaap gemaakt ofzo zodat je misschien ergens tegenaan geslagen hebt of er op bent gaan liggen ofzo? Het is trouwens wel zo dat als je ooit iets gekneusd hebt dat dat een veel gevoeliger plekje is om er naderhand weer last van te hebben.
Oud 01-02-2005, 10:25
Eend
Eend is offline
nee, het is pas in de middag op komen zetten, dus door het slapen kan het niet.

Het is gewoon raar.
Oud 01-02-2005, 11:02
wivern
wivern is offline
Ik heb hier 3 jaar geleden ook last van gehad, en het is zoals je zegt je voelt het opkomen en je kan er niets aan doen om de pijn te stoppen, even later gaat het dan vanzelf weer weg.
Ik heb toen 2 weken in het gips gelegen en heb er een cortisonespuit in gehad (wat hartstikke pijn doet). Toen is het verdwenen...tot 2 maanden geleden..is het terug gekomen. De dokter zegt dat het gaat om een ontsteking en bij mij zou die veroorzaakt worden door een onderontwikkelde spier in mijn pols. Dus eigenlijk helemaal niets ergs al ik op tijd mijn kiné oefeningen doe en die spier blijf trainen.

Gewoon eens een paar onderzoekjes laten doen in het ziekenhuis en vooral niet panikeren. Ik denk niet dat iemand 100% perfect in elkaar steekt, iedereen heeft dus zijn eigen kwaaltjes.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 11:23
Gothic
Gothic is offline
ik had zoiets bij m'n voet, toen moest ik een sterkte pijnstiller nemen, zodat m'n voet zich kon ontspannen, want als het pijn doet, span/verkramp je het terwijl je dat juist niet moet doen en op die manier is het weggegaan...
Oud 01-02-2005, 21:37
Eend
Eend is offline
Mijn pols begint blauw te worden, dus vermoed dat er binnenin een 'blauwe plek' heeft gezeten en dat die nu naar buiten komt zetten.
Oud 02-02-2005, 13:25
OceanEye
OceanEye is offline
Ik heb daar ook last van en niet alleen in m'n polsen. M'n enkel kan ik spontaan verstuiken etc. Bij mij heeft de dokter mij verteld dat ik hypermobiel ben, wat wil zeggen dat m'n gewrichten te 'los' zitten.
Oud 03-02-2005, 16:54
Eend
Eend is offline
Hmm, nog nooit van gehoord. Maar ik denk niet dat ik dat heb.
Op dit moment is het blauwe verdwenen, maar kan ik nog steeds niet veel doen met mijn pols. Ik vind het maar vreemd
Oud 04-02-2005, 16:14
Impulse
alleen met hemofilie, maar ik neem aan dat je dat niet hebt, anders wist je het wel, besides, je bent een vrouw, dus dan kan het al helemaal niet

good luck though
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten