Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem aan dat de balk komt door de installatie van Msg plus (als ik je post iig goed begrijp)?
Uninstalleer dan eerst msg plus en scan daarna je computer met Ad-aware en Spybot S&D (voor links zie het Centrale Ad- en Spyware topic ). Als het goed is, is het nu wel weg. Wil je msg plus weer opnieuw installeren klik dan niet als een gek door de installatie schermpjes heen, maar lees dan ook eens wat er staat. Je kan namelijk kiezen om de sponsor van msg plus niet mee te installeren. Mocht je probleem nu nog niet opgelost zijn, ga dan verder in het eerder genoemde topic.
||
Citaat:
Installeer nu messnegerplug met sponsorprogramma en verwijderd dan messengerplus op de normale manier (configuratiescherm -> software). Als het goed is zal de deinstallatieprogramma naar een code vragen, typ dan de afgebeelde code in en klik dan op ok om de boel te verwijderen. Als je dan messengerplus wil gebruiken, installeer het dan zonder sponsorprogramma.
|
![]() |
|
|