Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2005, 17:39
Vlinderr
Vlinderr is offline
Ik snap niet meer hoe het kan! Ik was vanmiddag heerlijk aan t shoppen, ging ef een lingeriezaak in van alles passen...
Schrok me de *** toen ik is even goed in die spiegel keek...
Ik was gewoon normaal, mooi redelijk figuurtje, mn figuur heb ik nog steeds, maar nu blubbert alles...
Ik voel me dus echt zwaar shit...
Kmoet nu gewoon even goed water drinken enzo, fruit eten, en minder snoepen, maar sporten njaa heb ik geen tijd echt voor...
Ik werk gemiddeld 13 uur in de week, kzit ook gewoon nog in 3havo, kfiets altijd overal naar toe..
Dus begrijp niet hoe dit zo opeens kan..
1 Ding weet ik wel, dat ik dit snel weg wil hebben!
Iemand tips? Oefeningen inc uitleg??
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:48
qghp
qghp is offline

Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:51
-(L)-
Ga naar het grote lijntopic.
Verder zie je in pashokjes (rechter onder zo'n felle lamp) altijd dikker uit.
Met citaat reageren
Vlinderr
Vlinderr is offline
Haah, zo hopeloos ben ik nog net niet dat ik dat koop
Met citaat reageren
Vlinderr
Vlinderr is offline
Ik wil niet lijnen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:55
qghp
qghp is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 29-01-2005 @ 18:51 :
Ik wil niet lijnen

Dan moet je dus of tijd zoeken om te sporten of je moet gewoon niet zeiken
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:02
Aardappeltje
Aardappeltje is offline
Ik denk dat je het beste eerst thuis nog eens voro de spiegel kan gaan staan, want in zo'n pashokje zie je er altijd dikker uit. En als je dan nog blubber bent, dan zou ik toch maar gaan sporten. Je kunt altijd nog gewoon iedere avond wat sit-ups doen en wat kniebuigingen ofzo...
Oud 29-01-2005, 18:12
Vlinderr
Vlinderr is offline
Klinkt allemaal wel zo gemakkelijk die oefeningen maarre...?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:14
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Aardappeltje schreef op 29-01-2005 @ 19:02 :
Ik denk dat je het beste eerst thuis nog eens voro de spiegel kan gaan staan, want in zo'n pashokje zie je er altijd dikker uit.
Op een of andere manier krijgen ze dat inderdaad elke keer weer voor elkaar, zelfs bij mij

Misschien doen ze het erom, soort van "als jullie lelijke lampen ophangen, krijgen jullie 10% van de opbrengst van de verkoop van dieetspullen".
Oud 29-01-2005, 18:18
Mara
Mara is offline
Je kan niet plaatselijk afvallen. Je kan 't wel strakker maken door te sporten. Dus: naar die sportschool!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:20
Vlinderr
Vlinderr is offline
Abo opgezegd, heb er gewoon geen tijd voor..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:22
-(L)-
Wat wil je dan van ons horen als je 't hebt opgezegd?
Je wil/kan niet sporten, en lijnen wil je ook niet. Wij hebben ook geen wondermiddel hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:12
Vlinderr
Vlinderr is offline
Hmm, waarheid is hard!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:21
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Half uurtje spierverstevigende oefeningen elke dag. Een half uurtje kan je toch wel kwijt? Buikspieren, beenspieren, kontspieren en als je wil de armen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:26
Vlinderr
Vlinderr is offline
Hoe moet dat dan ??
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:46
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 29-01-2005 @ 21:26 :
Hoe moet dat dan ??
Hmm... nou om je buikspieren te trainen dus crunches gewoon normale en die voor de schuine buikspieren. Je kunt ook op je rug gaan liggen en je benen omhoog gooien naar achter zeg maar daarmee train je ook je buikspieren. Fietsen is ook een goede oefening waarbij je de tegenovergestelde elleboog naar je knie brengt.
Voor je beenspieren gewoon op je zij gaan liggen en 1 been heel de tijd omhoog en omlaag brengen (zonder je onderste been aan te raken, geen rust). Voor de binnenkant doe je de bovenste been een beetje omhoog en tik je dat met je onderste been de hele tijd aan (naar boven dus). Je kunt ook staande oefeningen doen als quats en lunges (zoek maar op internet op).
Voor je kont op je rug gaan liggen en je voeten op de grond zetten. Dan je kont heel de tijd omhoog en naar beneden doen (hij moet de grond niet aanraken).
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:48
Vlinderr
Vlinderr is offline
Dankjwel Kga er tijd voor vrijmaken
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:55
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 29-01-2005 @ 21:48 :
Dankjwel Kga er tijd voor vrijmaken
Ok dan. Succes! Oh ja trouwens, pilates is hier ook heel goed voor. Maar ik vind het saai want ik doe liever deze oefeningen gewoon voor de tv dan dat ik een pilates video ga kijken en meedoe. Maar ja het is dus wel goed. Bodybalance (combinatie van pilates, yoga en tai chi) is ook heel goed voor de kleine spiertjes.

Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:59
Vlinderr
Vlinderr is offline
Hihih thnx
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 00:26
Hardrock girl
Hardrock girl is offline
ook een goeie tipoga.ik doe er al sinds vorig jaar aan en het is heel cool, niet zo zweverig als de meeste mensen beweren.verder is tae-robics ook wel leuk, een soort kruising tussen tae-bo en aerobics.ik heb er een tijdje aan gedaan, maar toen ontdekte ik yoga...
Oud 03-02-2005, 02:09
Verwijderd
Sorry hoor, vraagje wat geheel oftopic is, 13 uur per week werken en geen tijd hebben om te sporten? Wat doe jij dan zoal na school, slapen en huiswerk maken? Dat maakje mij niet wijs.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:46
Verwijderd
We hebben nu zo'n Ab King Pro. Ook zo'n buikspier apparaat. Zie je wel eens op tv bij tell-sell enzo. Ben er nog niet echt achter of het helpt. 'Zichtbaar resultaat na 10 dagen' Maar wel met een streng dieet dus ... Ben nu op 9 dagen, zonder dieet en het helpt nog niet echt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Weet je, je kan wel heel leuk die oefeningen gaan doen maar over het algemeen doet men die niet vaak genoeg om echt resultaat te boeken. En je moet ze écht vaak doen om het te zien.

Hardlopen is voor je buik, billen en benen veel effectiever. Ik doe het nu minstens 3 keer per week een half uurtje met een mp3 speler en dat gaat perfect. Je moet wel de zin hebben om het op te bouwen omdat het niet direct goed zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:04
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Hardlopen is volgens mij beter als je echt wil afvallen en zo. Voor versteviging zijn spierverstevigende oefeningen al genoeg. Maar je moet ze wel vaak doen idd.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 12:52
samiej
samiej is offline
ey ik heb wel een site waar je allemaal been en buik oefeninge ensow kan doen ik weet niej of ut helpt maar tog

http://www.quorn.com/be/befl/health/...s/ve_exer3.htm

alvast succes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten