En nu heb ik n wondje met vooral aan de linkerkant heel lichtblauw. Nadat het kastje was gevallen heb ik er gelijk 'n coldpack op gedaan maar nu is het niet opgezwollen maar meer n deuk ofzo (zegt mn moeder iig.) en de blauwe plek is ook heel koud. en ik heb er nu al vanaf 5 uur geen coldpack meer op dus daar komt het niet van. Ik vroeg me af waarom het koud was normaal word zoiets toch warm ofzo en zwelt het op. En nu is het precies andersom..
Ik zou hem nu warm gaan houden, doe een extra sok aan oid, wrijf je voet eerst warm. Er moet wel bloed door stromen natuurlijk. Op zich kan het verder geen kwaad, denk ik, het zal misschien pijnlijk worden of zijn, maar dat is wel logisch
misschien ff mee naar de dokter? je moest maar 'ns last krijgen van 't crush-syndroom of 't compartiment-syndroom
nee grapje hoor maar hoe zwaar was dat kastje eigenlijk? kan er iets gebroken zijn binnenin?
03-02-2005, 14:27
Verwijderd
dat blauwe heb ik ook altijd als er iets stuk is aan mn voet. en inderdaad voelt t altijd wat apart, maar dat is gewoon de wond. gaat vanzelf weer over