Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of je de drive makelijk kan vervangen hangt van het frontje af, in alle laptops zit een standaard slim cd /dvd/cdrw drive , tis ghewoon een standaard......ik heb zelf ook de cd drive van een toshiba vervangen vioor een drive uit een compaq , het enige dat aan de hand kan zijn is ;of de drive master of slave moet zijn.... maaru dat kan je gewoon veranderen door er andere firmware opzetten |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
bij de iets ruim denkender pczaak bv... www.alternate.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar het zal inderdaad gemakkelijk vervangbaar zijn door een standaard type, zolang de aansluiting (en preset) maar juist is. Even checken dus.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() je kan ff kijken op tweakers...... ennu je mag ook best zelf zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Prijzen valt reuze mee, tja dat hun de enigste zijn die een 6800 Ultra of X850XT PE op voorraad hadden, logisch dat je dan 100 euro extra vraagt ![]() Maar mid range is echt niks met de prijzen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze hebben het spul toen op mijn rekening gezet en vertelden me dat ik verhaal moest halen bij de TPG (verzekerd vervoer) en ondanks het feit dat ik ze gezegd heb dat ze dat volgens mij zelf moesten doen verzekerden ze mij dat ik het geld zelf moest terugvragen. 5 Weken later werd de PC nog steeds niet teruggezonden, nadat ik verscheidenen keren heb gebeld en ze me verzekerden dat ze altijd alles zo snel mogelijk terugsturen. Na 5 weken belde ik nog een keer en een medewerker zou mij wel eventjes helpen. "Ja meneer, we hebben uw PC hier staan, het voetje is vervangen en hij kan terug"... "Voetje?"... "Ja, het voetje van uw kast was toch kapot gegaan bij het vervoer?"... "Volgens mij niet"... "Een witte kast toch?" "Nee, het is een mat zilveren kast"... "Oh, dan hebben we de verkeerde, mag ik u om half 5 even terugbellen?" "Als je dat ook echt doet, mag dat" "Ja meneer, tot ziens!"... 2 Dagen later ben ik toch maar weer eens gaan bellen en nu bleek dat ze de kast hadden verstuurd naar de verkeerde persoon en dat deze zo snel mogelijk terug werd gezonden en dan aan mij werd geleverd. Ik vroeg of ze de kapotte onderdelen er ook bij wilden leveren, dat deden ze. 2 Weken later kreeg ik post. Of ik even wilde tekenen voor de levering, 250 euro (!!). Dat was 70 euro meer dan het bedrag dat ze mij hadden gemeld, maar omdat ik het echt zat was heb ik het maar betaald en dan belde ik ze later wel terug ofzo. Ik maak het pak open en wat zit erin? Een lege, nieuwe kast met een nieuwe DVD speler en een HDD. Maar geen moederbord, processor, videokaart, noem maar op! Dus ik bellen met die lui, zeggen ze "Maar meneer, volgens onze gegevens heeft u deze kapotte artikelen opgestuurd voor vervanging."... "Nee, dat heb ik niet en jullie komen dit spul maar ophalen en binnen 1 week wil ik mijn PC en die 70 euro terughebben!"... "Ik bel u half 5 terug."... "Nee, die ken ik al, het wordt nu geregeld en anders kom ik persoonlijk naar ridderkerk om al het geld terug te eisen dat ik ooit aan dit bedrijf heb betaald!" 10 Minuten later vertelde hij me dat hooguit een week later een postbode langs zou komen om de geleverde artikelen op te halen en dan werd zo snel mogelijk mijn PC geleverd. De volgende dag stond de postbode er al en 2 weken later kreeg ik mijn PC. De kapotte HDD en DVD en kast zaten erbij en de HDD blijkt gewoon te werken, maar ik besluit daar niets over te zeggen, als ik het toch terugkrijg van de TPG. Echter, de TPG vond ook dat Alternate het geld moest terugeisen, aangezien zij hadden getekend voor de levering. Dus ik weer bellen met die lui en na 20 minuten had ik het hoofd klantenservice te pakken. Als ik even een kopie van de rekening zou sturen, zou hij het wel in orde maken. Tot 5 keer toe zegt dit klantenservicehoofd niets van me ontvangen te hebben, terwijl ik het wel verstuurd heb en de keer daarna mag ik het hoofd klantenservice niet meer spreken ("daar kunnen we niet aan beginnen, meneer!") en tot op heden heb ik mijn 250 euro nog steeds niet terug gezien! Overtuigd? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() overegens werkt het in de winkel zelf en stuk beter.... maar daar hebben de meeste mensen weinig aan .... behalve dat is en blijft het natuurlijk een duits bedrijf, met duitse gewoontes... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|