Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kan aan mij liggen maar ik krijg de vibe dat je overal iets terug op te zeggen hebt. dat vind ik een beetje jammer, je 'dient' imo zelf je grootste criticus te zijn.
ik ben benieuwd hoe je die romein verder hebt uitgewerkt, misschien klopt redelijk maar hij oogt verschrikkelijk scheef aan alle kanten (soms is ook de keuze van reference de schuldige). maar goed ---> post t eindresultaat, ben nieuwsgierig ![]()
|
![]() |
wel ik verantwoord een hoop dingen, maar dat neemt niet weg dat ik niet naar de kritiek luister. Ik heb schaduwen veranderd op die crusifix tekening en de wolken meer diepte gegeven.
De griek ben ik juist begonnen met te werken aan de juiste huidskleur. Ik ben gewoon van mening dat een wisseling van argumenten nuttiger is dan gewoon commentaar krijgen. Daarom dus, ik doe niet alsof ik goed ben in da schildere ofzo, kben der pas mee begonnen eh ![]() (ps: de reference van die griek is een illustratie, niet het meest realistische maar desalniettemin een goeie oefening voor mij dacht ik zo ![]() *tips hat*
Laatst gewijzigd op 02-02-2005 om 16:08. |
![]() |
||
Citaat:
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
Het is een Griekse hopliet?
Het schild is te groot, de speer moet natuurlijk veel langer, met een punt. Dat rode ding op z'n helm hoort er niet zo opgeplakt op te zitten, die zit meestal iets hoger boven de helm. De achterkant van de helm moet geloof ik ook wat lager eindigen: z'n nek is nu totaal onbeschermd |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|