Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarschijnlijk zijn er nog steeds een hoop mensen die denken dat men gek is wanneer iemand bij een psych komt. "Je loopt bij een psych, dus je bent gek" foute beredenatie natuurlijk :/ En nee, een dokter/huisarts, noch een psych of hulpverlener kan je probleem/emen plots laten verdwijnen. Ook zij zijn mensen en geen tovernaars.
Laatst gewijzigd op 27-05-2002 om 00:21. |
![]() |
||
Citaat:
ik bedoel als die pschych er niet is kunnen ze noodmaatregelen (medicijnen) geven. ook tot een bepaalde mate, voor zwaardere mogen niet voor spoed.
||
Citaat:
T irritante is dat mn ouders eerst de crisisdienst gebeld hebben. maar die mogen nix ondernemen totdat een arts ze inschakeld. Ik heb de huisarts geprobeerd duidelijk te maken dat ik me echt niet meer kon handhaven thuis, dat ik me niet veilig voel daar. Maar volgens hem was dat allemaal met medicijnen op te lossen. Ik zit intussen onder de kalmeringsmiddelen, en ben nog geen steek verder.. loop voortdurend te ijsberen door t huis heen.. durf de keuken niet meer in omdat k dan toch naar de bestekla toeloop etc..
|
Verwijderd
|
wow wat ben ik trots dat je het eruitgegooit hebt meis!!
tja... sjit dat ze niet gewoon actie ondernemen en je bijv ff opnemen... ik wou dak bij je kon zijn om je ff een dikke knuf te geven en je wat rustiger te maken... ik hoop dat je geen domme dingen doet (je snapt wat ik bedoel). dikke knuf mir |
![]() |
||
Citaat:
Ik neem aan dat je niet de keuken indurft omdat je bang bent dat je dan weer in de verleiding komt om te gaan snijden? Ik kan me dat goed voorstellen, en ik kan me ook heel goed voorstellen dat je niet gelukkig bent met de manier waarop zich alles heeft afgespeeld. Het lijkt me het beste dat je probeert om door middel van gesprekstherapie iets aan je problemen te doen. Ik ben, zoals je waarschijnlijk al vermoed hebt, niet zo'n voorstander van een behandeling met medicijnen, en het is heel goed mogelijk dat je er zelf ook meer baat bij hebt als je door middel van gesprekstherapie in staat bent om over je probleem te praten om er zo zelf ook een beter beeld van te krijgen. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
||
Citaat:
Was echt zo'n zeur van n huisarts... "Meisje hier word je rustig van en geloof me dan is er nix meer aan de hand".. ja dag.. echt niet.. Morgen zou mn psychiater opbellen.. misschien dat zij me wel begrijpt.. (1 voordeel is alvast dat ze zelf tegen medicijnen is) T gaat echt steeds slechter.. ik eet nu zelfs bijna nix meer.. heb voortdurend de neiging me iets aan te doen.. ik weet het niet meer hoor.. durf niet uit mn huis, maar wil ook niet ìn mn huis blijven...... *knuffol* Laura
||
Citaat:
Gesprekstherapie ben k nog op aan t wachten......... iig bedankt voor je reply *knuffol* Laura.
|
Hooj
Ik moet eigenlijk ook naar de huisarts, voor een urgentie-doorverwijzing ofzo voor bij de psych, omdat ik dan veel sneller geholpen kan worden, omdat ik mezelf aldoor snij enzo, maar ik durf niet want mn ouders moeten mee en die hebben er geen fuck mee te maken.. nou jah, eigenlijk juist wel, maar ik wil ze er niet bij hebben.. Whatever, ik zie wel hoe het allemaal loopt.. Lekker positief ![]() Zit ik hier mn shit uit te strooien in jouw topic, sooorry Laura! Ik zal het nooit meer doen.. ![]()
|
![]() |
meissje, zelf proberen rustig te worden, die medicijnen daar wort je soms echt een zombie van als ze je kloteszooi geven. oppassen dus daarmee.
Gewoon aan jezelf blijven werken, en erover praten met je ouders en begrip zoeken ook voor hen. Zij hebben het er ook moeilijk mee ook al lijkt van niet.
||
Citaat:
Mjah, zo voel k me inderdaad.. n zombie... (en k heb net ns in de spiegel gekeken, en zie er ook aardig zo uit mjah..) Als t goe is belt mn psychiater vandaag nog.. k ben benieuwd..... *knuffol* aan iedereen, Laura
||
Citaat:
Mjah.... mn psych zou ook vandaag bellen.. is ze zeker vergeten ofzo.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
een eigen wereld waar je vast in raakt. Verwijderd | 12 | 21-03-2003 16:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |