Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 20:51
TweakeR
TweakeR is offline
Hey,

Ik ga in juli een weekje naar Lloret de mar en ik vraag me dus af hoeveel inkomgeld je zo gemiddeld moet betalen in een discotheek?
Op de sites van die discotheken vind ik helaas niets.

Ohja, het is de eerste keer dat ik ga en ik heb geen flauw benul hoeveel geld ik cash best meeneem. Als iemand me zou kunne vertelle met hoeveel geld ik ginder toekom zou me dat veel helpen!

Thx in advance,

Grtzzz
Oud 06-06-2005, 21:42
Verwijderd
Geen idee wat de disco's daar kosten om binnen te komen.

Maar hoeveel je mee moet nemen. Mss handig als je verteld of je een hotel met half/vol pension hebt of een appartement.
Oud 06-06-2005, 21:47
TweakeR
TweakeR is offline
Het is een hotel met half pension.

Dus enkel 's middags zoude we nog iets moete kopen om te eten en voor de rest natuurlijk ons drinken dat we wel voor een groot deel in een supermarkt gaan halen. Majah, dat neemt niet weg dat we geen terassjes ofzo gaan doen

grtz
Oud 06-06-2005, 23:43
Verwijderd
ok

Ja voor tussen de middag kan je het beste naar de supermarkt. Vergelijkbaar met hier de prijzen daar.
op een terrasje, 1.50 voor colatje, wijn euro of 2, bier denk 1.50.
Oud 06-06-2005, 23:47
Verwijderd
Tja voor een 8 dagen Salou/Rimini was ik 1000 euro kwijt, dit was alles inc. Had wel appartement.
Oud 07-06-2005, 09:43
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 07-06-2005, 21:47
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben wel is in een soort gelijk iets geweest. Daar kostte het 7 euro als je een kaartje had van een propper. Die komen om 12 uur. Maar dan kreeg je wel een drankje na keuze.
Oud 08-06-2005, 14:11
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik ben er een jaar of 3 geweest. Het ligt er sowieso aan over welke disco je het hebt, er zijn duurdere en goedkopere.

Wij gingen toen vooral voor dj's e.d. en dat was dus kut. Vaak moest je een soort van 'weekkaart' kopen voor 30 € maar dan mog je daarmee de rest van de week altijd gemakkelijk naar binnen, + dat je wat sangria en andere rommel kreeg.

Maar de kleinere, normale barretjes en disco's is het vaak gratis, of een paar euro's.

Drank net zo, bij de ene tent kost een biertje 2 euro, bij de volgende 4. etc.
Oud 09-06-2005, 14:41
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Ik ben vanaf 9 juli ook in Lloret te vinden.. Nog nooit geweest.
St Trop schijnt echt een vette discotheek te zijn! Ben ook wel benieuwd naar de prijzen aldaar.
Oud 17-06-2005, 12:33
Jones
Toegang voor discotheken verschilt van gratis tot 10/15 euro. Drankjes zijn in discotheken gewoon duur, vooral bier. Niet halen dus, kan je nog beter aan de baco gaan. Terrasjes zijn niet zo duur, afhankelijk van de locatie. Supermarkten en eettentjes zitten gelijk aan of onder het prijsniveau in Nederland. Neem niet teveel cash mee, altijd vervelend als je je portomonnee kwijt raakt. Zelf heb ik zo'n 800 euro opgemaakt in 10 dagen Salou. (inclusief reis) Maar het ligt er dus maar net aan hoeveel je uitgeeft aan drank en eten.
Oud 16-07-2005, 19:45
Riananas
Riananas is offline
ik ben net terug uit lloret. maar ik weet niet wanneer je gaat. maar de prijzen werden steeds duurder. want het is nu zeg meer helemaal hoogseizoen. st trop is idd gaaf! Voor bumpers hadden we een clubkaart voor 20 euro gekocht..wel duur. maar dan kon je de hele week gratis naar binnen zeg maar. maar darkraver en chucky gezien en er was tmf party. het was super druk. maar wel gaaf om gezien te hebben. collosos is ook leuk! maar je hebt heel veel. en geloof niet alles wat proppers zeggen.. heel vaak lokken ze je naar binnen met bv. de belgische dj jean. terwijl je de nl verwacht.. of het is helemaal niet druk terwijl de propper van wel zijn. maarre ik hou er maar over op haha.. veel plezier als je nog moet gaan!
Advertentie

Regels voor berichten