Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 08:30
freakzor1987
freakzor1987 is offline
mijn vriendin zegt dat ze niet zeker weet of ze nog genoeg van me houdt om verder met me te gaan... ik voel me echt ontzettend klote nu en heb haar deze mail gestuurd.. ze had wat tijd nodig om te denken dus maandag zien we elkaar en kijken we hoe het loopt..

En ja ik weet het het typen is nogal slecht maar lees er maar overheen

Heeej!!  ik kan echt niet stoppen met denken dus daarom zit ik nu maar deze brief te typen om 12 uur snachts in mn boxer KOUD!!!! Maarja….ik kan dus echt nergens anders meer aan denken omdat ik zo bang ben… ik weet dat we tot maandag allebei goed na zouden denken over “ons” maar ik houw gewoon zoveel van jouw dat ik al weet wat ik wil, da heb ik altijd al geweten en ik dacht da jij da ook wist maar da bleek dus nie zo te zijn  en da vind ik echt zo jammer eh want ik dacht da jij echt van mij hield, misschien doe je dat ook maar dat laat je nie echt merken  en da smstje je ook zo vaag en de dag daarna zeg je dan weer een afspraakje af om een of andere vage reden en da snap ik gewoon nie.. en dan later zeg je weer dat je “zin hebt” en daarna ineenkeer weer niet ik begrijp wel dat jij niet goed weet wat je precies wilt en dat je jezelf daar heel boos om kunt maken nu maar ik hoop echt niet dat alles wat wij hadden nu ineens over is…. Ik vind jouw echt het perfecte meisje, je bent lief, aardig, hartstikke knap en sexy, leuk, jij ben alles! Ja ok je kan affentoe wel een bitch zijn maarja nobody’s perfect daar kan ik wel mee leven or en ik weet van mezelf ook wel dat ik niet perfect ben bijlange na niet maar ik ben het gewoon zo gewend geworden dat er iemand is die ook verliefd op mij is en waar ik alles mee kan delen en ik wil niet dat dat nu ineenkeer weggaat, want ik wil je niet kwijt, ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen als ik jouw nooit meer zou zien of spreken, zoveel beteken jij nou eenmaal voor mij!!!

Ik weet wel dat we tot maandag zouden nadenken maar toch stuur ik je deze mail omdat ik zowat gek wordt van al die gedachtes die de hele tijd door mn hoofd vliegen en ik moest het gewoon kwijt dus typ ik het maar uit want als ik het gewoon tegen je zou zeggen zou ik misschien de helft vergeten en niet uit mn woorden komen ofzo

Hmmm schat… het liefst wil ik nu naar je toe komen en je laten zien hoeveel ik van je houdt, misschien laat ik da soms nie echt merken aan jouw als ik bij je ben maar daar kan ik ook nie echt aan doen want ja je weet het eh dit is toch ammal nieuw voor mij snap je, dus affentoe weet ik nie precies wat ik moe doen enzo en hoever ik kan gaan snap je, maar ik ga nu dus maar proberen te slapen (lukt toch niet) maar ik hoop da je ook al goed nagedacht hebt en ik ga je niet proberen over te halen ofzo maar ik hoop echt vanuit het diepste van mn hart da jij ook van mij houdt en dat niet ineens alles over is doordat het eventjes niet zo goed gaat, misschien is dit gewoon iets waar we samen overheen moeten komen…..

Jij hebt mij echt laten zien wat liefde is want ik heb echt nog nooit van mn hele leven zoveel van iemand gehouden als van jouw en nu voel ik me zo klote omdat jij niet weet wat je wilt en daarom ben ik ook affentoe verlegen en onzeker snap je…. Maar goed ik ga stoppen en ik spreek je maandag dan wel en hopelijk is niet alles over door dit, ik laat je nu maar met rust zodat je goed kunt nadenken en dan praten we maandag verder…..

Kusjes en veel liefs…

Afz. XXXXX

hebben jullie nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2005, 08:57
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
wat een klotemail... als ik die zou krijgen zou ik a.s. maandag niet eens op komen dagen.
Ik heb de helft gelezen, en ben gestopt waar je haar een bitch noemt. Dit word niks meer wat een rare vent ben jij
Oud 18-02-2005, 08:59
freakzor1987
freakzor1987 is offline
soooow ja bedankt eh, nu voel ik me stuk beter, eikel...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 09:02
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 18-02-2005 @ 09:59 :
soooow ja bedankt eh, nu voel ik me stuk beter, eikel...
vraag dan niet om mijn mening loser
Oud 18-02-2005, 09:09
freakzor1987
freakzor1987 is offline
als je nix zinnigs te zeggen hebt houw dan je bek gewoon ok en blijf uit dit topic en ga ergens anders zieken
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 09:10
WolterB
WolterB is offline
Over de stijl:
Je zegt wel dat we over het slechte typen heen moeten lezen, maar sorry hoor, het is echt heel erg. Ik hoop dat je het verbetert voordat je het stuurt. Het is dat ik de inhoud wil lezen, maar ik kom er echt met heel erg veel moeite doorheen en de neiging om na een paar zinnen op te houden met lezen is ontzettend groot voor mij.

Sorry, ik kom er echt niet doorheen...

Ik zou beginnen met een mail tikken die wél leesbaar is en dan wil ik je wel commentaar over de inhoud geven.
Oud 18-02-2005, 09:11
Verwijderd
als zij tot maandag wil nadenken zonder contact met jou, dan wil ze geen contact met jou tot maandag, dus ook geen mailtje.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 09:15
Gothic
Gothic is offline
het is kut getypt, maar de inhoud is eerlijk en lief. MAAR toch denk ik dat het geen verschil maakt, als haar gevoel over is, wordt ze nu hoogstens verward om het later als nog uit te maken...
Oud 18-02-2005, 09:18
Verwijderd
wat sarah zegt. en ook wat middelvinger zegt. en ook wat gothic zegt (maar dan alleen het gedeelte over dat het kut getypt is).

als ik tegen mijn vriend zou zeggen dat ik tot maandag geen contact wil om na te kunnen denken hoef ik geen mail. da's manipulatie.
en als mijn vriend tegen mij zou zeggen dat ik een bitch ben (en zeker in die situatie) kan ie het al helemaal vergeten, en zou ik inderdaad maandag ook niet komen opdagen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 09:26
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 18-02-2005 @ 09:30 :
mijn vriendin zegt dat ze niet zeker weet of ze nog genoeg van me houdt om verder met me te gaan... ik voel me echt ontzettend klote nu en heb haar deze mail gestuurd..
Die mail is al gestuurd. Er is niets meer aan te doen. Ik zou je niet te redden verklaren.
Oud 18-02-2005, 09:29
elledc
elledc is offline
Er staan grandioze spellingsfouten in.

maar waarom vraag je tips als je 'm al opgestuurd hebt?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 09:30
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ehm jullie begrijpen het niet dat zegt ze zelf ook dat ze zich affentoe als een bitch gedraagt dus ik ben alleen maar eerlijk, ik ga niet tegen haar lopen slijmen ofzo, en ik weet van mezelf dat ik soms ook behoorlijk raar kan doen en dat weet zij ook..

en tsja, ik vraag gewoon tips voor wat ik nu verder moet doen want ik wil haar niet verliezen ...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 09:34
WolterB
WolterB is offline
Hmm, die mail is dus al verstuurd.

Verwcht iig voor maandag geen reactie en ik weet niet hoe zij normailter tikt en of ze door de mail heenkomt, als ze hem al opent, wat ik betwijfel omdat ze tot maandag geen contact wilde. Geen contact is geen contact, dus daar heb jij je al niet aan gehouden. Natuurlijk kan het moeilijk zijn voor je, maar toch, je hebt je er niet aan gehouden.
Oud 18-02-2005, 09:35
Verwijderd
op z'n minst respecteren wat zij je vraagt, maar je hebt de mail al gestuurd, dus dat is te laat.
Verder kun je niet veel doen; als zij besluit dat ze je nog leuk vindt is dat mooi, als ze besluit dat ze dat niet vindt is dat jammer, maar ze zal niet in 2 dagen radicaal van mening veranderen; mocht je haar overhalen om bij jou te blijven terwijl ze jou niet meer leuk vindt, dan heb je verkering met iemand die jou niet leuk vidnt en daar heb je ook niet veel aan.
Ik begrijp dat je haar niet kwijt wil, maar het is toch haar keuze....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 09:38
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja ze vindt me nog wel leuk maar ze weet niet of ze me "leuk genoeg" vindt om verder te gaan en daar wil ze achter komen door goed na te denken, en ze heeft niet gezegd dat ze GEEN CONTACT wil tot maandag maar gewoon dat ze tot maandag na wil denken en dat we dan kijken wat het beste is...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 09:59
elledc
elledc is offline
Wat is iedereen hier vriendelijk zeg!
Als hij nou zin heeft een mailtje te sturen, waarom zou iets hem dan tegenhouden.
TS, je vraagt tips dus kunnen we niets anders zeggen dat je mail niet deftig is qua schrijfstijl, hoewel het wel lief verwoord is.
Jammer dat je 'm al verstuurd hebt, wacht even af tot morgen, hopelijk heeft ze wel over de fouten heen gekeken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 10:07
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja zo typt ze zelf ook dus dat zal toch geen probleem moeten zijn
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 10:32
Verwijderd
Misschien hebben jullie elkaar daarom wel gevonden
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 10:36
Eazy E
Eazy E is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-02-2005 @ 10:15 :
het is kut getypt, maar de inhoud is eerlijk en lief. MAAR toch denk ik dat het geen verschil maakt, als haar gevoel over is, wordt ze nu hoogstens verward om het later als nog uit te maken...
precies...

aan de andere kant heb ik dit ook wel eens bij mijn ex gehad, dat ik twijfelde. Maar ik besefte dat ik hem toch wel erg leuk vond.. Bij ons is het ook niet uitgegaan omdat ik hem niet meer leuk vond, want dat vind ik nog steeds wel een beetje.
Gewoon afwachten tot maandag..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 11:20
oneMen
oneMen is offline
Is dit wat ik denk dat het is..?

Oud 18-02-2005, 12:19
Jones
en jij denkt dat als je zo'n mail stuurt ze ineens weer weet waarom ze bij je blijft? Ik heb niet echt de moeite genomen om hem helemaal te lezen, alleen het begin en het einde maar daarin heb je het vooral over jezelf. Over hoe geweldig je haar vindt etc etc.. maar wat schiet zij daar nou mee op?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:05
freakzor1987
freakzor1987 is offline
nee dat is helemaal niet zo

mijn bedoeling met die mail was gewoon om haar te laten weten hoe ik me voel en wat ik van de situatie denk
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:14
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Ten eerste : Het is al ten overvloede gezegd, maar als je een dergelijk email typt, typ dan een nette email en niet een slordig in elkaar geflanste mail als dit.. Het stikt van de typfouten en MSN taal. Waar is de tijd gebleven dat mensen nog fatsoenlijk nederlands konden schrijven. Oke een typfoutje is menselijk maar dit is heel erg, had ook erg veel moeite er doorheen te komen.

Ten tweede ; Zou rustig afwachten tot maandag en dan een goed gesprek hebben. En de volgende keer goed over je mail nadenken. Dat je eerlijk wilt zijn prima, maar de intonatie her en der in de mail zou mij niet aanstaan als ik mij in haar schoenen verplaats. En ze heeft gevraagd om een contact stilte, dat heb jij niet gerespecteerd. Je had de mail ook maandag kunnen tikken, misschien vat ze hem goed op, misschien niet. Ik kan daar niet over oordelen omdat ik haar niet ken. Rustig afwachten tot maandag en dan kijken wat een gesprek uitwijst. Is het over dan is dat zwaar klote, maar het is dan niet anders. Als ze niet meer van je houd dan houd het op, hoeveel jij ook van haar houd. Ook jij kan haar gevoel niet veranderen hoe graag je dat ook zou willen. Dan zal je het moeten accepteren en er mee moeten leren leven.
Oud 18-02-2005, 13:17
Verwijderd
Citaat:
freakzor1987 schreef op 18-02-2005 @ 14:05 :
nee dat is helemaal niet zo

mijn bedoeling met die mail was gewoon om haar te laten weten hoe ik me voel en wat ik van de situatie denk
Kun je die dan niet beter als leidraad ofzo voor een gesprek met haar waarin je dat vertelt..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:21
elledc
elledc is offline
Citaat:
Honda-Fanatic schreef op 18-02-2005 @ 14:14 :
Ten eerste : Het is al ten overvloede gezegd, maar als je een dergelijk email typt, typ dan een nette email en niet een slordig in elkaar geflanste mail als dit.. Het stikt van de typfouten en MSN taal. Waar is de tijd gebleven dat mensen nog fatsoenlijk nederlands konden schrijven. Oke een typfoutje is menselijk maar dit is heel erg, had ook erg veel moeite er doorheen te komen.

Ten tweede ; Zou rustig afwachten tot maandag en dan een goed gesprek hebben. En de volgende keer goed over je mail nadenken. Dat je eerlijk wilt zijn prima, maar de intonatie her en der in de mail zou mij niet aanstaan als ik mij in haar schoenen verplaats. En ze heeft gevraagd om een contact stilte, dat heb jij niet gerespecteerd. Je had de mail ook maandag kunnen tikken, misschien vat ze hem goed op, misschien niet. Ik kan daar niet over oordelen omdat ik haar niet ken. Rustig afwachten tot maandag en dan kijken wat een gesprek uitwijst. Is het over dan is dat zwaar klote, maar het is dan niet anders. Als ze niet meer van je houd dan houd het op, hoeveel jij ook van haar houd. Ook jij kan haar gevoel niet veranderen hoe graag je dat ook zou willen. Dan zal je het moeten accepteren en er mee moeten leren leven.
Jij schrijft anders ook wel her en der grove fouten.
Zoals de topicstarter zegt, ze heeft niet gezegd dat ze geen contact meer wil t.e.m. maandag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2005, 13:25
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 18-02-2005 @ 14:21 :
Jij schrijft anders ook wel her en der grove fouten.
Als jij mijn post wil gaan vergelijken met de zijne.. prima maar wees wel reeel, maar om jou tevreden te stellen, zal ik de volgende keer dan maar geen reactie hier neer zetten?

En ik geloof niet dat ik de enige ben die dat aangeeft over zijn post hier..
Oud 18-02-2005, 13:31
elledc
elledc is offline
Citaat:
Honda-Fanatic schreef op 18-02-2005 @ 14:25 :
Als jij mijn post wil gaan vergelijken met de zijne.. prima maar wees wel reeel, maar om jou tevreden te stellen, zal ik de volgende keer dan maar geen reactie hier neer zetten?

En ik geloof niet dat ik de enige ben die dat aangeeft over zijn post hier..
het was niet slecht bedoeld ofzo hoor, je post valt idd niet te vergelijken. ik ga je niet tegenhouden om hier te posten, ik gaf gewoon effe een mening
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:47
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 18-02-2005 @ 14:31 :
het was niet slecht bedoeld ofzo hoor, je post valt idd niet te vergelijken. ik ga je niet tegenhouden om hier te posten, ik gaf gewoon effe een mening
Geeft verder ook niet, maar vond niet dat mijn post vergelijkbaar was aan die van hem. Ik maak ook nogal wat tikfouten klopt, taal is dan ook niet een van mijn sterkte punten. Weet nog wel een aardig leesbare post in elkaar te draaien. Zie je post dan ook niet als een aanval of iets dergelijks, maar wou het toch even melden. En je kan me ook niet tegenhouden om hier te posten
Oud 18-02-2005, 15:14
opperhoofd
opperhoofd is offline
ik heb de mail gelezen ik denk dat je gevoel goed in de mail zet maar ik denk dat het verstandig is dat je haar gewoon echt de tijd geeft om naar de denke meschien moet jij dat ook wel doen ik bedoel het zegt al genoeg dat ze er over naar denken ik denk dat jij dan af moet vragen of je hier wel mee veder wil want ik zou dan zo iets hebbe van de twijfel is altijd om de hoek maar veder veel succes
Oud 18-02-2005, 17:00
Jones
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-02-2005 @ 14:17 :
Kun je die dan niet beter als leidraad ofzo voor een gesprek met haar waarin je dat vertelt..
Dat lijkt me ook een stuk beter. Per email kunnen dingen nog wel eens goed verkeerd overkomen. En dat kunststukje van jouw heeft wel erg veel kans verkeerd geinterpreteerd te worden. Ik zou dit dus niet snel hebben gemaild. Eigenlijk alleen als je haar niet zou zien binnen een aantal weken of helemaal niet meer. Anders is email toch wel 1 van de laatste communicatiemiddelen die ik zou willen gebruiken. Helemaal bij je vriendin, waarom heb je haar eigenlijk niet gewoon opgebeld met dit verhaal? Of gewoon gewacht tot maandag? Was het zooo dringend dat zij moest weten wat jij denkt en voelt?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:19
Verwijderd
Uhm nou ik heb dus een tijd een vriendin gehad waar ik ook dit soort mails van kreeg...

maar als je na gaat denken wat geef ik nou om haar ???
Het word al vrij snel een gewoonte om te zeggen Ik Hou van je.. en dit eigenlijk meer om te bewijzen aan die ander dat je er nog van houd... Maar vaak doe je dat niet en is het gewoon het "hebben van een vriendin"
"niet alleen zijn"
"niet hoeven te wennen aan een nieuwe vriendin...."

Ga eens heel goed na wat je wil en ik vind de mail een beetje sentimenteel

Dit is meer een brief voor iemand die 50 jaar getrouwd is
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:19
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ik heb er genoeg van, ze mailde net terug dat ze niet weet wat ze voor me voelt en dat ik haar niet kan dwingen (dat doe ik ook niet) dus ik ga haar zo bellen om te zeggen dat ik er genoeg van heb en dat het uit is

thnx voor de replies
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 18-02-2005 @ 18:00 :
Dat lijkt me ook een stuk beter. Per email kunnen dingen nog wel eens goed verkeerd overkomen. En dat kunststukje van jouw heeft wel erg veel kans verkeerd geinterpreteerd te worden. Ik zou dit dus niet snel hebben gemaild. Eigenlijk alleen als je haar niet zou zien binnen een aantal weken of helemaal niet meer. Anders is email toch wel 1 van de laatste communicatiemiddelen die ik zou willen gebruiken. Helemaal bij je vriendin, waarom heb je haar eigenlijk niet gewoon opgebeld met dit verhaal? Of gewoon gewacht tot maandag? Was het zooo dringend dat zij moest weten wat jij denkt en voelt?
Ja idd.. Jammer dat ie al verstuurd is. Ben wel heel benieuwd hoe het afloopt.
Maarja, mails etc zijn nog kutter als het om dit soort dingen gaat dan de confrontatie aangaan als dat mogelijk is ja..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
freakzor1987 schreef op 18-02-2005 @ 18:19 :
ik heb er genoeg van, ze mailde net terug dat ze niet weet wat ze voor me voelt en dat ik haar niet kan dwingen (dat doe ik ook niet) dus ik ga haar zo bellen om te zeggen dat ik er genoeg van heb en dat het uit is

thnx voor de replies
dat is 1 optie.. de andere is natuurlijk om haar even met rust te laten zodat ze de dingen op een rijtje kan zetten.
Maar als jij zeker weet dat je zo niet verder wilt en dat je het wilt uitmaken, doe het dan niet via de telefoon, maar doe het als je haar ziet.. Ga desnoods eerder dan de bedoeling is, naar haar toe..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:33
freakzor1987
freakzor1987 is offline
nee... geen zin in, ik bel ff, zij doet nooit moeite voor mij dus ze moet niet denken dat ik haar slaafje ben, als ze nog met me wil praten komt ze maar naar hier en zoniet dan niet, zal mij een rotzorg zijn
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:37
Verwijderd
goh. eerst stuur je haar een mail over hoeveel je van haar houdt en hoe je haar niet kwijt wil. vervolgens reageert ze daarop als zijnde: laat me even met rust. en dan ben je het opeens helemaal zat met haar en maak je het meteen uit.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:43
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:45
Verwijderd
bizar
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:47
Dith
Dith is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 18-02-2005 @ 18:33 :
nee... geen zin in, ik bel ff, zij doet nooit moeite voor mij dus ze moet niet denken dat ik haar slaafje ben, als ze nog met me wil praten komt ze maar naar hier en zoniet dan niet, zal mij een rotzorg zijn
Ik vind je een lamlul.
Oud 18-02-2005, 17:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het is wel een heel lief en eerlijk mailtje, maar misschien schrik je haar er juist mee af!
Oud 18-02-2005, 17:52
freakzor1987
freakzor1987 is offline
thnx
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
freakzor1987 schreef op 18-02-2005 @ 18:33 :
hmm.. mag ik hieruit concluderen dat je niet (genoeg?) om dr geeft?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:08
Violently Happy
Violently Happy is offline
Citaat:
Dith schreef op 18-02-2005 @ 18:47 :
Ik vind je een lamlul.
Oud 18-02-2005, 19:18
Reem
Reem is offline
Hoe lang gaan/gingen jullie met elkaar?
Oud 18-02-2005, 20:52
Nienna*
Nienna* is offline
Ik vind het niet echt een prettige mail.
De laatste tijd loopt het niet zo lekker tussen mijn vriend en mij (niet zo "slecht" als bij jullie trouwens) en ik zou me dood ergeren als ik deze mail zou krijgen.. gewoon omdat steeds wordt benadrukt hoe leuk "ik" ben, hoeveel je van "me" houdt enzo, dat is gewoon irritant. Mijns inziens dan.
Ik hoop wel echt dat het goed komt tussen jullie, maar mijn raad is haar gewoon een tijdje een beetje los te laten. Claim haar niet teveel, al helemaal niet in deze periode.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 10:31
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ok het is nu dus uit sinds gisteravond want we zijn er allebei achter gekomen dat het gewoon niet werkte in de liefde maar we kunnen wel heel goed met elkaar praten en ik zie haar nu eigelijk meer als een hele goede vriendin ipv 'mijn vriendin'

aan de ene kant vind ik het zo wel beter maar aan de andere kant mis ik haar best veel want er was wel meer dan alleen vriendschap alleen het kwam niet genoeg van 2 kanten en daar heb ik toch beetje moeite mee en ik ben bang dat ik haar nu gewoon veeeeeeeel minder zal zien en vooral ben ik jaloers, jaloers dat zij wel van een ander zal houden, genoeg om verder te gaan
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 10:54
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 19-02-2005 @ 11:31 :
ok het is nu dus uit sinds gisteravond want we zijn er allebei achter gekomen dat het gewoon niet werkte in de liefde maar we kunnen wel heel goed met elkaar praten en ik zie haar nu eigelijk meer als een hele goede vriendin ipv 'mijn vriendin'

aan de ene kant vind ik het zo wel beter maar aan de andere kant mis ik haar best veel want er was wel meer dan alleen vriendschap alleen het kwam niet genoeg van 2 kanten en daar heb ik toch beetje moeite mee en ik ben bang dat ik haar nu gewoon veeeeeeeel minder zal zien en vooral ben ik jaloers, jaloers dat zij wel van een ander zal houden, genoeg om verder te gaan

Tsja, kom je wel weer overheen.
Oud 19-02-2005, 16:59
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Ik vind het echt een hele mooie email.
als ik zoiets van mijn vriend zou krijgen dan zou ik het vet lief vinden.. deze jongen laat echt zien dat hij veel van haar houd.. dat zouden meer jongens moeten doen..
en het is niet kinderachtig of puberaal gewoon een uiting van zijn gevoelens hij is hierbij ook eerlijk.. en toont zijn gevoeligheid ik vind het echt mooi!! ga zo door...
Oud 19-02-2005, 17:14
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
ik had het met een vriend over deze onderwerp zijn antwoord was simpelweg
neuk haar zo lekker dat ze daarna niet meer van af wilt.
Oud 19-02-2005, 17:34
elledc
elledc is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten