![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mwa ik dacht eerst van hmm vind ze vast niet cool .. zei al sorry als ik ze per ongeluk aanraakte ... werd meteen voor gek verklaard ![]() ![]() (jaa kriebelen maar das overal en altijd lekker ![]()
|
![]() |
als me vriend t doet vind ik t (volgens mij bijna) altijd wel goed
![]() Chanel
|
Ik vind het heerlijk! Vond het eerst wel eng, omdat ie dan ook aan m'nbuik zat (ik vind m'n figuur niet zo mooi) maar hij probeert me ervan te overtuigen dat ik wel mooi ben!
Hij gaat er met z'n hele hand overheen en het lijkt me idd wel grappig als ie in m'n tepels zou bijten, zachtjes dan wel he.. ![]()
|
![]() |
Ik vind het geiler als die eraan likt!!
![]() En ja als ik geil ben en me vriend heeft zijn hand erop dan pak ik zijn hand weleens vast omdat ik geil ben en wil dat die er harder mee om gaat ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hmm..
Ik vin het lekker als ik een beetje zuigt/ likt en stuff... maar hij windt me er niet echt heel erg mee op... Ik vinnit wel prettig dat ie op zo'n manier te blijken geeft dat hij mn lichaam iig lekker genoeg vind om eraan te likken ![]() luvs evuh
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |