Ik heb vier USB-poorten. Maar sinds vanmorgen, doet één USB-poort het niet meer. Bij apparaatbeheer staan er nog maar drie geïnstalleerd.
Ik heb alle USB-poorten software-matig gedeïnstalleerd. Nadat ik de computer opnieuw had opgestart, waren er opnieuw slechts drie USB-poorten geïnstalleerd.
De vierde USB-poort is niet geïnstalleerd. Toch doet deze USB-poort het af en toe. In I-pod doet het namelijk wel in die weigerende USB-poort.
Hoe kan ik dit probleem oplossen? Is mijn USB-poort kapot?
hm ja nou ik heb nogal zitten kloten met dat ding vanmiddag... en na een tijdje deed ie het weer gewoon (al heb ik m'n muis en webcam van usb-poort verwisseld). Ik vraag me af waar het aan lag... , al zegt de pc nog wel steeds dat er maar drie usb-poorten zijn geïnstalleerd .
Erbenda schreef op 12-02-2005 @ 19:48 : hm ja nou ik heb nogal zitten kloten met dat ding vanmiddag...
Dat is bij mij eerder regel dan uitzondering, maar dan zet ik indien Windows veel kuren gaat krijgen de ''recovery CD'' aan het werk, en alles loopt weer (tijdelijk).
Erbenda schreef op 12-02-2005 @ 13:51 :
Ik heb alle USB-poorten software-matig gedeïnstalleerd. Nadat ik de computer opnieuw had opgestart, waren er opnieuw slechts drie USB-poorten geïnstalleerd.
16-02-2005, 20:57
Verwijderd
misschien zat er een contactje niet helemaal lekker