Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Normaal zit de koeler recht, maar door de heatsink is hij scheef geplaats. Onder de heatsink zit een chip die Pci- express omzet naar Agp. Dus dat jij hem gewoon kan draaien.
Pci- Express is de nieuwe standaart voor vga's. De Pci - Express versie loopt op 500/1000 de agp op 500/900 mhz. Dat je dat maar eventjes weet ![]() Het was dus eigenlijk een Pci - Express kaartje. Maar later werd het ook uitgebracht voor agp. easy as pie! Owja hou er rekening mee dat de AGP versie nog een extra molexje (power connector)nodig heeft: ![]()
|
hier staat veel info, ook met mooie tabelletjes en foto's, alternate verkoop veel 6600GT's, dus als je een beetje wilt rondkijken kan je dat goed daar doen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Omdat de agp poort niet genoeg stroom kan leveren, heeft het kaartje nog een extra connector/molex stekkertje nodig. Die je dus aan moet sluiten, anders krijgt je 3dkaart geen stroom
![]() Dus dit vanaf je voeding moet ![]() In dat zwarte ding op je kaart ![]() ![]() Nog meer vragen?
|
Ik zou je de Leadtek 6600GT aanraden bij Azerty; Leadtek is een van de betere merken en Azerty levert hem tegen een goede prijs. Betrouwbare winkel ook.
http://www.azerty.nl/default.jsp?pid=2266 Verder is alles denk ik wel gezegd; als je de kaart heb, verwijder je de ATI drivers via Configuratiescherm - Software, je zet je PC uit, haalt de oude kaart eruit (pas wel op, je moet eerst een soort schuifje op het AGP slot omzetten voordat je de kaart eruit kan halen, anders trek je dadelijk de kaart en je moederbord in stukken ![]() ![]()
|
Jawel hoor, en anders zit er nog wel een stekker bij de kaart zelf (die sluit je aan op bijv. de stekker van de harde schijf en dan heb je weer een extra stekker).
Of je voeding dat trekt? Dat is afwachten... in kant en klare systemen zitten meestal voedingen die precies goed genoeg zijn voor de componenten die standaard in dat systeem zitten (het zijn over het algemeen wel kwaliteitsvoedingen). Maar goed, ik zou het gewoon proberen als ik jou was, als het niet werkt kun je altijd nog een nieuwe voeding kopen. Ik denk echter dat het wel zal werken.
|
Oke bedankt allemaal
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1090917
In dit topic ben ik erachter gekomen dat dus de koeler niet meer goed is (zeer waarschijnlijk) En er kunnen volgens mij wel andere koelers op, ik had zelf namelijk het volgende lijstje samengesteld: -Zalman VF700 - AlCu -Zalman VF700 - Cu -Spire Coolforce II -Arctic Silencer Rev. 3 -Arctic ATI Silencer 1 Zeker weten of deze dus passen doe ik niet. !! Ik weet dus ook niet 100% zeker of de kaart nog te redden was !!, maar ik kon alleen aan deze koelers komen via internet en dan waren de verzendkosten me gewoon te hoog, in totaal E30,- voor een koelertje...nee...ik blijf het wel in perspectief zien ![]() Foto's zal ik nog wel even maken als je na dit alles nog steeds interesse hebt en dan zal ik ook ff met me ouders overleggen over een prijs. En tja...bij wie gaat het risico liggen? Ik kan anmelijk niet garanderen dat je hem aan de praat krijgt. |
![]() |
|
Woei, ik heb hem binnen en gelijk geinstalleerd
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Airflow Antec 300 in stoffige omgeving. Severus | 9 | 09-12-2011 12:13 | |
Software & Hardware |
laptop Verwijderd | 21 | 22-05-2009 10:41 | |
Software & Hardware |
Wat is verstandiger, financieel gezien: 360 kopen of PC upgraden: Verwijderd | 12 | 27-06-2008 22:42 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Mbo, CPU en geheugen.. info gevraagt Someboy | 10 | 28-11-2005 22:11 | |
Software & Hardware |
[Moederbord] SLI - videokaarten Retinite | 5 | 29-06-2005 08:17 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |