Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Er zijn echter wel een aantal dingen die ik anders had willen zien. Hij was 'vroeger' namelijk nogal jaloers, maar probeerde dat altijd zo'n beetje te verbergen. Toch merkte ik dat altijd wel, en daar werd ik wel door geremd in de dingen die ik deed. Dat had ik wel anders willen zien. Maar op zich heeft dat niet echt veel met jong zijn te maken (alhoewel hij er nu wel 'over heen gegroeid' is. 3. Als ik hem later had ontmoet, was ik niet geworden wie ik nu ben en hij ook niet, dus ik weet niet eens of we elkaar dan wel leuk hadden gevonden. En buiten dat, dan had ik een heleboel geweldige dingen gemist. Dus ik denk niet dat ik het had gewild. Overigens heb ik er ook zovaak over gepiekerd, of dit het nu was wat ik wilde enzo. En uiteindelijk bedacht ik me altijd weer dat ik me een leven zonder hem niet kon en wilde voorstellen. En nu is het zo fijn, dat ik het niet meer wil. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik ben t er mee eens (behalve dat ik 20 was ipv 16), ben nu echt zo blij dat je me gedumpt hebt toen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet of ik nog onder jong val, denk ik het niet echt (ik was iig geen 15 meer toen we een relatie kregen ed). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Sex voor relatie? fotj_undercover | 11 | 02-05-2013 10:06 | |
Liefde & Relatie |
Relatie Moeilijk Collin50 | 5 | 30-01-2013 12:44 | |
Liefde & Relatie |
wat te doen als je een jongen leuk vindt die geen vaste relatie wilt sherine | 9 | 03-07-2003 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Vaste of vrije relatie...? djenzie | 31 | 08-10-2002 11:02 | |
Liefde & Relatie |
Niet toe aan een vaste relatie? niem | 5 | 14-07-2002 21:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 |