Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2005, 18:42
Verwijderd
Altijd maar die eerste-zoen verhalen wordt ook zo saai... Hierbij vraag ik jullie dus naar jullie 'derde zoen'. Daarmee bedoel ik dus de eerste zoen met je derde slachtoffer (maar als je derde zoen met je eerste slachtoffer juist noemenswaardig was, mag je dat natuurlijk ook vermelden ).

Leef je uit en hoe langer je verhaal, hoe beter!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2005, 18:46
stralende ster!
stralende ster! is offline
Mn 3e zoen? Hmm... Daar vraag je wat.. Mag ik daar nog ff over na denken?? Tis eigenlijk niet echt grappig.. Ik moet er over nadenken, maar ik weet wel zeker dat het DE jongen was waar ik onwijs verliefd op was en hij ook mij.. Zei die.. Dus wij zoenen enzo.. maar ja nooit wat geworden.. Omdat hij me niet leuk genoeg vond.. Nou ja daar komen de verhalen weer naar boven van dat je hebt gezoend.. en het dus niets is geworden...

Helaas.. Ik zie hem nog regelmatig lopen met zn vriendin die die nu heeft.. Nou ja leuk voor hem.. Pech voor mij.. Komt ooit nog wel..
Oud 08-02-2005, 18:51
Poepkind
Poepkind is offline
hip, maar ik heb nog geen derde "slachtoffer" ben veels te lang blijven hangen bij het 1ste haha nee, gewoon blijven hangen. maar die derde zoen was iig wel btr dan de 1e.
Oud 08-02-2005, 18:52
blupp
blupp is offline
Mijn driede 'slachtoffer' is mn huidige vriendin.
En de derde zoen met mn ex was goor, dat mens rookt...de eerste zoen was ook goor toen ze opeens die tong in mn mond douwde.
iel..ander onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 18:54
Verwijderd
Mijn derde zoen was met mijn huidige vriendje. Yeeh ! *helaas niet echt een heel verhaal voor je *.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 18:55
punxnotdead
punxnotdead is offline
Niet noemenswaardig... Ik was zat en ik weet er ook niet veel meer van.
Oud 08-02-2005, 19:04
Verwijderd
M'n 3e zoen.. naja.. eerste zoen met de derde persoon dan.. ff denken..
Ohja, dat was wel erg.

Ik was op de verjaardag van een toenmalige vriendin van me (ik was net 16). Eigenlijk had ik al een jongen op het oog, met wie ik die avond veel zat te smsen. Maar op die verjaardag was een goede vriend van haar, M, en ik vond hem meteen al heel erg leuk. Verder was het een gezellige avond met veel drank en ik ging steeds meer met M praten en op een gegeven moment ook een beetje kleffen. Samen hadden we al aardig wat Lambrusco op.
Maar nu komt het:
Ik moest naar huis en hij zou me even thuisbrengen (het was nog geen 5 minuten fietsen, maar m'n ouders waren nogal overbezorgd). Vlakbij m'n huis, bij een speeltuintje, bleven we staan, we wisselden telnrs uit en toen begonnen we te zoenen. Het ging er nogal wild aan toe, waarschijnlijk omdat we dronken waren. En toen ineens... was m'n vader er. Hij was naar buiten gekomen omdat ze het zo lang vonden duren.
Naja.. m'n ouders waren er niet bepaald over te spreken, vonden het verschrikkelijk ordinair, blabla.

Ohja, uiteindelijk werd ik zwaar verliefd op M en heb ik 5 maanden wat met hem gehad.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:06
Zup
Zup is offline
Ik was zat en zij ook, niks bijzonder was een vakantie "liefde"
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:11
tica
tica is offline
Waaah mn derde zoen was echt ge-wel-dig vandaar dat het nog steeeeeds mn vriendje is! die zoen is nu bijna een jaar geleden, hij smaakte naar cola en hij was buiten in de regen. En het was koud buiten. En ik kende m niet. Maar nu wel Wiii <3
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-02-2005 @ 19:54 :
Mijn derde zoen was met mijn huidige vriendje. Yeeh ! *helaas niet echt een heel verhaal voor je *.
is het niet 'is' ?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:43
bassgirl
bassgirl is offline
ghehe mn 3e zoen was met mn ex waar ik 11mnd mee had gehad
Ik had m al opgebiecht dat ik weer verliefd op m was, alleen had ik toen nog een vriend... maar het stond al vast dat ik het ging uitmaken zegmaar..

hij wilde dat ik pas verder dacht als het uit was met mn vriend. Daarna hebben we op school in de pauze gepraat over waarom ik m weer terug wilde enzo, en ook het msnnen kwam weer leuk op gang wat eerst ook wel was maar minder.
En toen hadden we afgesproken om samen naar de stad te gaan.. het was herfstvakantie en we hadden niks te doen
daar uren gezetten, vervolgens zaten we in de mac recht tegenover de C&A waar toen een man zelfmoord had gepleegd (we d8ten toen nog van huh onze c&a wordt overallen) mja toen er 4 politieauto's en 2 ambulances stonden wisten we het nietmeer, hij wilde het niet aanzien al die mensen rennend en die auto's dat we zijn weggegaan. we vonden een bankje voor de bieb daar hebben we uren zitten praten en uiteindelijk begon ie me te zoenen.
ik natuurlijk helemaal happy haha, en we zijn nogsteeds bij elkaar, na een half jaar uit elkaar te zijn geweest
Oud 08-02-2005, 19:44
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 08-02-2005 @ 20:15 :
is het niet 'is' ?
Mijn derde zoen is met mijn huidige vriendje Volgens mij klopt dat niet hoor, dan zou ik nu nog steeds met mijn derde zoen bezig zijn .

Die zoen was toen, maar mijn vriend is nu nog steeds mijn vriend, whatever...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:47
mrsjones
mrsjones is offline
Mijn derde zoen was met.. een klasgenoot van school
We liepen in de stad en in eens waren we aan het zoen. En hij stak in eens zo zijn toch in mijn mond. Wasmachineee
Oud 08-02-2005, 19:50
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-02-2005 @ 20:44 :
Mijn derde zoen is met mijn huidige vriendje Volgens mij klopt dat niet hoor, dan zou ik nu nog steeds met mijn derde zoen bezig zijn .

Die zoen was toen, maar mijn vriend is nu nog steeds mijn vriend, whatever...
hmm nouw dat zou toch wel perfect zyn of niet ik vind dat als je het nog hebt met iemand dat het nog niet afgerond is
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Pff.. even denken hoor

Mijn 3de zoen was destijds met een vriend van mij, lekker asbakhappen aangezien hij een fikse kettingroker was/is.. was dan ook ronduit vies (zoals ik dat van elke zoen van een roker vind) & duurde ook maar heel erg kort
Beetje jammer dat hij me 3minuten later weer zoende maar ach hij werd er niet minder leuk om, haha.
Oud 08-02-2005, 19:55
Brasco
Brasco is offline
Mijn 3e zoen was echt te ernstig voor woorden.. Tis in ieder geval een lang verhaal.. Het was op vakantie. Aan het begin van de week kreeg ik iets met een meisje. Een erg leuk meisje en het was dus ook een leuke week. Maar aan het eind van de week had ik toch het gevoel dat ik niet verliefd op haar was. Toen heb ik het uitgemaakt vlak voor het begin van de laatste avond dat ik daar was. Zij was erg teleurgesteld en verdrietig en ik vond het eigenlijk ook wel kut. Dus ik zette het maar op het zuipen. En dan bedoel ik echt belachelijk niet leuk veel en alles door elkaar. Vervolgens werd ik keihard geplayed door een meisje wat mij al de hele week achterna liep. Met dat meisje heb ik toen iets van drie uur lang gezoent (was opzich wel heel lekker) zo'n beetje voor de neus van mn ex-vriendinnetje. Die vond het toen helemaal niet leuk en begon met een andere gozer te zoenen (voor mijn neus). De dag daarna hebben we nog gewoon naar elkaar gedaan, en zijn elkaar jaar later weer tegengekomen. Toen hebben we nog heel ff wat gehad maar is toen door haar uitgemaakt. Nu zijn we nog steeds goede vrienden en zien we elkaar regelmatig. Ik ben nog steeds verliefd op dr maar zij niet meer op mij.. maja.. 3e kus was erg lekker, maar achteraf had ik het nooit moeten doen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:08
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
hmz...achter mijn 3e zoen zit eigenlijk geen bijzonder verhaal, k vond m niet bijzonder ranzig en niet bijzonder lekker, zeg maar n soort niets mis mee en bij gebrek aan beter best geschikt voor herhaling
Oud 08-02-2005, 20:14
Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben nog niet verder gekomen dan twee. Maar ik zal het meteen posten hoor
Oud 08-02-2005, 20:27
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
en wat nou als zelfs de 1e zoen nog moet komen?....
Oud 08-02-2005, 20:29
gurl19
gurl19 is offline
ik was 15 en helemaal verliefd op een jongen.. Ik ging al veel met hem om, en we wisten dat we elkaar leuk vonden. Maar het was er nog nie van gekomen.
Toen mocht ik op zijn verjaardag komen, en toen ik naar huis ging zoende hij me! de relatie heeft maar anderhalve maand geduurd. Daarna nog poos vrienden gebleven. En nou spreek ik hem zelden.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 21:13
Anaïs
Anaïs is offline
bah die trok op niets... Dat was niet kussen, wat het wel was weet ik niet. Maar 'k wil het zeker nooit meer meemaken.

Mijn vierde-kuspartner (nog altijd dezelfde) daarentegen, njammie!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 21:17
Verwijderd
Mijn derde zoenslachtoffer? Ehm, geen idee wie dat is, niet verwaarloosbare kans dat diegene niet bestaat

Derde zoen met de eerste was waarschijnlijk ook niet noemenswaardig, want ik kan hem me niet herinneren. Hij was in elk geval níet op dezelfde avond als de eerste met de eerste.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 21:31
Verwijderd
Ik weet het niet, dit is mijn tweede vriend
Maar de derde zoen met hem... (mijn huidige vriend, van de eerste herinner ik het me écht niet)
ehm... ik denk dat dat op een zaterdag was, toen we net een paar dagen hadden. Ik ging naar de nieuwjaarsreceptie van mijn vaders werk, hij kwam net van zijn turntraining en dacht 'laat ik eens langsgaan'. Ik was verbijsterd hij kwam zomaar langs Maar het was wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 22:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
dat weet ik echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 23:05
WolterB
WolterB is offline
1e zoen met 3e 'slachtoffer' is niet van toepassing hier

3e zoen met 1e 'slachtoffer' was volgens mij redelijk heftig
Advertentie
Oud 08-02-2005, 23:21
Sherco
Sherco is offline
1e zoen met 3e slachtoffer was meer iets wat mij een slachtoffer maakte...
Oud 08-02-2005, 23:36
-(L)-
3e zoen was met m'n 2e slachtoffer. Behoorlijk beschamend. Ik was 15, en hij zei dat hij 23 was. Toen ik 'm naderhand terugzag leek hij echter eerder 33
't was wel lekker trouwens

De 1e zoen met m'n 3e slachtoffer was wel grappig. Ik was met 2 vriendinnen uit en er was een groepje jongens die wel leuk waren. Die 2 vriendinnen waren al vrij snel met een jongen aan 't zoenen terwijl ik eerst een hele tijd met 1 van hen gepraat heb. Uiteindelijk zoende hij me, en hebben we de hele avond gezoend op een bank in die discotheek. Hij zoende niet geweldig, maar hij was wel knap
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:37
Verwijderd
pff geen idee meer waar mijn derde zoen was. Ik weet alleen dat de eerste zoen vreselijk was en er dus snel een tweede volgden. Maar sowieso zijn er die dag genoeg gevallen. (en paar keren daarop ook).
Heb nog maar met 1 iemand gezoend dus geen idee hoe mijn eerste zoen met derde persoon gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:43
Verwijderd
Toen had ik teveel gedronken en hij smaakte naar Apfelcorn. Ach, het was zomer en het was een van de laatste keren toen dat ik uit kon. Eigenlijk was het gewoon zoenen om het zoenen, want ik vond die jongen helemaal niet leuk.

dat klinkt echt slecht
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:52
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
derde zoen.. daar moet ik even over nadenken hoor.. Oh! Ik weet het geloof ik al, volgens mij was die met een jongen van mijn school, en hij kon best wel lekker zoenen. Het was op een schoolfeest, en ik haat schoolfeesten, omdat er alleen maar stomme jongens zijn ongeveer Dus had ik met een vriendinnetje afgesproken dat ik perse iemand moest zoenen, ookal was hij lelijk En nu ja, het feest duurde nog maar een kwartiertje ongeveer,en iedereen was er van overtuigd dat het me niet zou lukken. HA! Wel dus
Wat een dom verhaal eigenlijk.
Oud 09-02-2005, 12:09
stout!
stout! is offline
Bij mijn huidige slachtoffer heeft de stelregel: "3 keer zoenen is verkering" uitstekend gewerkt .
Althans, bij de derde zoen wist ik dat hij mijn vriendje zou worden.
Oud 09-02-2005, 12:13
Lente
Lente is offline
ik was met 2 vriendinnen naar een soort R'nB/hiphop feest. sfeertje daar was niet heel leuk, we waren zo ongeveer de enige witte nederlanders en verder danste Antilianen bij elkaar, Surinamers enz. Echt van die groepjes, waar een vrij vijandig sfeertje tussen hing. En wij werden echt weggekeken.
Naja, op een gegeven moment kwam er een groep jongens binnen die daar heel gaaf ging breakdancen. Ineens ging alle aandacht van meisjes naar hen. Maar zij vroegen aan ons of we iets wilden drinken hihi
De eerste vroeg aan mij, de 2e aan een vriendin en de 3e aan die andere vriendin. Uiteindelijk hebben we alledrie met die jongens gezoend, zoo fout

Na die avond belde hij me ineens op, hij had viavia mijn nummer gekregen. Toen we ze daarna weer zagen met uitgaan vroeg hij of ik er spijt van had. Had ik wel beetje maar dat zei ik tuurlijk niet Hij zoende ook heeel vies. die vriendinnen hebben wel nog best lang iets met die jongens gehad
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 12:34
Verwijderd
even een paar jaartjes terug .........

Dat was destijds het zusje van miss friesland. Blij dat ik daar ook weer snel vanaf was.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:20
Verwijderd
*denkt*

ohja, afgelopen zomervakantie in Frankrijk, de leukste jongen van de camping opgesnuffeld,
en hij bleek frans te zijn, dus contact leggen was nogal moeizaam.
Uiteindelijk in een meertje, hij zwemmend en ik op luchtbed, zoende we <3
en ja hij kon zeker lekker zoenen!

alleen de reactie van mn moeder daarna was wat minder
moeder tegen mn zusje:
Waar is Jill?
zusje (mompelend) : in het water ofzo
*moeder kijken*
waar dan?
zusje: jaa weet ik ook niet
moeder: ohnee he, je meent toch niet dat ze weer zo n franse gast heeft opgeduikt!
mn zusje half lachend: mjah ben bang van wel

ach
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:33
-(L)-
Citaat:
forever schreef op 09-02-2005 @ 16:20 :
*denkt*

ohja, afgelopen zomervakantie in Frankrijk, de leukste jongen van de camping opgesnuffeld,
en hij bleek frans te zijn, dus contact leggen was nogal moeizaam.
Uiteindelijk in een meertje, hij zwemmend en ik op luchtbed, zoende we <3
en ja hij kon zeker lekker zoenen!

alleen de reactie van mn moeder daarna was wat minder
moeder tegen mn zusje:
Waar is Jill?
zusje (mompelend) : in het water ofzo
*moeder kijken*
waar dan?
zusje: jaa weet ik ook niet
moeder: ohnee he, je meent toch niet dat ze weer zo n franse gast heeft opgeduikt!
mn zusje half lachend: mjah ben bang van wel

ach
Was je moeder er kwaad over dan? Of zei ze 't gewoon voor de grap? Mijn moeder zou 't wel grappig vinden als ze me daar met zo'n franse jongen zou zien. Ze zou me er naderhand iig lekker plagen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:52
Toet0r
Toet0r is offline
mn eerste zoen met mn 3e slachtoffer is niet van toepassing en mn 3e zoen met mn eerste (en enige) slachtoffer zou ik niet meer weten
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:52
burgertrutje
burgertrutje is offline
eheh jahaha daar vraag je me wat... volgens mij was dat met een jongen in de discotheek, ook gelijk de laatste. Was een beetje vreemd, het overviel me omdat we elkaar eigenlijk niet kende dus ja... Hij zoende trouwens ook niet echt je van het, maar dat vind ik dan weer
Oud 09-02-2005, 16:29
Verwijderd
mijn derde zoen was gewoon voor de lol. was niet veel aan. de vierde was veel en veel beter
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:33
annetjuh
annetjuh is offline
m'n derde zoen, dat was geloof ik daarna mijn eerste echte vriendje. haha
de eerste zoen was door gepush van vrienden en nog wat vriendinnen van die jongen. Had verkering, maar stelde geen fluit voor.
en m'n tweede was geloof ik gewoon een scharreltje
Oud 09-02-2005, 16:33
KiMZz
KiMZz is offline
Mijn derde zoenpartner was idd erg noemenswaardig! Ik zat in de bus weetikveel waarvandaan, naar huis iig, en hij zat ook in die bus stukje achter me, beetje te flirten met wat meisjes. Toen die meisjes weg waren begon ik met m te praten en hij kwam naast me zitten. Toen moest hij er eigenlijk uit maar ik zei "ga je me nu al verlaten?" en toen bleef ie zitten, en we reden nog een stuk voorbij mijn halte en zijn toen uitgestapt. Toen liepen we richting mijn huis en ineens zoende hij me. Later toen we bij mijn straat stonden bleek dat het een neefje van mijn overbuurman was Ik heb hem daarna nooit meer gezien, maar vond dat ook niet echt nodig..
Oud 09-02-2005, 16:36
suikerprinses
suikerprinses is offline
rrr. even denken hoor.
ik denk dat het was met een jongen van school. ik was heel erg verliefd op hem&hij was een erge player. hij kwam bij me langs om even een lekker potje te kussen. hij kon het inderdaad erg goed. ik vond het wat minder dat ie gelijk op me wilde springen; ik was 13 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
WolterB schreef op 09-02-2005 @ 00:05 :
1e zoen met 3e 'slachtoffer' is niet van toepassing hier

3e zoen met 1e 'slachtoffer' was volgens mij redelijk heftig
Maar beter dan de eerste
Oud 09-02-2005, 16:42
Lintjuh
Lintjuh is offline
Mijn 3de zoen was met een jongen die ik wel knap vond.
Ik had er nog nooit echt mee gepraat , hij liep me nadat we gezoend hadden de hele avond achter na niks geworden verder.

Kunnen we het niet over een 4de zoen hebben das nu 1,5 jaar geleden en ik ben nog steeds gek op die jongen haha.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:54
Methuselah
Methuselah is offline
't Derde meisje waar ik mee gezoend heb (met de eerste twee keer, tweede één keer, tel ik gewoon als 2x ) is m'n huidige vriendin.

Was op 'n vrijdagnacht op café, nadat we naar 'n film gaan zien waren, gewoon als vrienden... Maar daarna was er toch 'n vonkje blijkbaar.
Oud 09-02-2005, 17:05
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
3e zoen..!!
Helemaal verliefd op die jongen geweest
Mooi blond haar, lieve lach, blauwe oogjes...
2 Weken verkering gehad.. Daarna uitgegaan.. hij vond me onvolwassen...!
Hij was 16 ik 13 Maar oke..!
De zoen was op een feest.. ik trok 'm naar me toe.. en hij deed gewoon me..
Heeeeeeeeeerlijk
Oud 09-02-2005, 18:04
Qimm
Qimm is offline
Dat was echt helemaal geweldig! Bijna net zo spannend als mijn eerstezoen, Morgan, jij kent het hele verhaal natuurlijk wel, sterker nog, jij bent de aanstichtster

Het begon op een zaterdagavond, een zaterdag waarop Morgan en ik zo blut waren als maar kon. Nou niet helemaal, want we konden nog net de entree betalen vaan een discotheek in de buurt en genoeg geld voor 1 drankje. (heel zielige wij)
Dus na wat rondgehangen te hebben op de dansvloer besloten we zielig aan de bar te gaan zitten tot iemand ons drinken zou geven (wat lukte ) Iemand had ons met z'n 2-en 1 sinas op zien drinken en vond dat zo zielig. Dus wij hadden drinken.
Naast mij zat een een jongen, ook te hangen aan de bar. En hij begon tegen mij te praten, en mijn eerste reactie was -negeer- Standaard reactie, ik heb een hekel aan versierende jongens. Vreemd genoeg leek hij dat totaal niet door te hebben en kletste vrolijk verder. Op een gegeven moment merkte ik dat ik aan het terug praten was en het eigenlijk best leuk vond. We hebben het over 1000 en 1 dingen gehad (kan iets minder zijn geweest) Het was gewoon een leuk gesprek, hij probeerde me niet eens te versieren! Toen gingen Morgan en ik dansen, en hij ging maar mee, na lichtelijk overhalen. Al bijna de hele avond zat Morgan naar me te gebaren dat ik hem moest zoenen, maar dat wou ik niet, (geheel tegen mijn principes enzo)
het einde van de avond naderde en de jongen vertelde hij dat hij weg moest (hij was met wat meer mensen daar en die gingen weg, en als je niet naar huis wil lopen moet je toch mee he?)
Tot mijn verbazig merkte ik dat ik niet wou dat hij weg ging, en dat ik hem toch wel heel erg leuk vons. Wederom ging Morgan 'onopvallend' naar de wc *hint hint hint*
Ik wou hem wel graag zoenen, maar durfde dat niet, en ik kon merken dat hij ook wel wou, maar ook niet durfde. Nja na een hoop schattig gestuntel hebben we toch nog gezoent wat heel leuk was

nja, 18 maandjes later zoenen we nog steeds regelmatig

The End
Oud 09-02-2005, 19:16
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 09-02-2005 @ 17:40 :
Maar beter dan de eerste
dat is zeker waar ja
Oud 09-02-2005, 19:46
Verwijderd
Ha, mijn derde slachtoffer dus. Nou ja, ik was meer zijn slachtoffer eigenlijk

Ik had hem ontmoet op een feest en we vonden elkaar direct erg leuk, er was echter 1 probleempje. Ik had een vriend. We hebben telefoonnummers uitgewisseld en binnen een paar dagen was het uit met mijn vriend en had ik een date met deze nieuwe jongen, Stig

Nou, ik ging hem ophalen van zijn werk en daarna bij hem eten. Hij had een of ander vaag verhaal over zijn vader waarvan ik moest blijven eten, het was gewoon een lulverhaal maar ik vond het al lang best. Nou ja, gegeten en gehangen met een vriend van hem die maar niet weg wou.

Eindelijk waren we alleen. We zaten op zijn kamer, samen op zijn bed knus tegen elkaar aan. We zaten een beetje muziek te luisteren en te kletsen geloof ik. Na een tijdje legde hij zijn hand op mijn wang en draaide mijn hoofd naar hem toe en zoende me. We hebben nog veel meer gedaan dan zoenen. Het leek allemaal erg op die scene uit Romeo en Juliet met die witte lakens Nou ja, ergens kregen hij nog een smsje van zijn broertje "Hee, bla en bla zitten hier al een uur op je te wachten. Was het lekker?"

Nou ja, al broek ophijsend ontmoette ik toen voor het eerst zijn beste vriendinnen.

Het heeft twee maanden geduurd
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:10
*black rose*
*black rose* is offline
men derde persoon waar ik mee had gezoend vond ik niet zo interessant was gewoon voor een keer, maar de tweede persoon zin best een verhaaltje achter

ik had toen nog een vriend, maar we waren in renesse op vakantie, en tussen mij en mijn vriend was het eigenlijk voor mijn gevoel al over..
maar in renesse was toen ook een klasgenoot van mij, was altijd een beetje gekloot met elkaar, en hij daar proberen om met mij te zoenen op het strand, eerste avond niet gedaan, maar daarna de tweede avond helaas wel, heb meer spijt van het princinpe dat ik vreemd ben gegaan als schuldgevoel tegenover mijn ex.. (klinkt lullig, i know)
daarna heb ik nog vaker met die jongen gezoend, afgelopen carnaval weer een aantal dagen, terwijl die 1e 2e zoen dus op vakantie anderhalf jaar geleden was..
Oud 09-02-2005, 20:21
Erbenda
Erbenda is offline
*denkt, denkt nog dieper*

uhm ow die! Dat was in een discotheek met een jongen die ik (op dat moment) nog niet kende. We hebben later nog een paar keer gezoend, maar het is nooit wat geworden ofzo.
Ach t was meer plagen tegenover m'n vriendinnen... die vonden t een lekkerding.. ik nie zo geloof ik...
Op naar de vierde, die was beter...

Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 20:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten