Advertentie | |
|
![]() |
|
Lees dit eens door.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien nog wel duurder.. EN als je en game laptop wilt kun je eens bij Alienware kijken. http://www.alienware.com/Product_Pag...ok_gaming.aspx |
![]() |
|
- 512MB x 2 (1GB) PC3200 DDR, CL2.5 OCZ € 163,17
- AMD Athlon 64 3200+ (S939, 2,0GHz, 512KB, Boxed)€ 179,- - Leadtek GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, DVI), € 401,99 - Maxtor DiamondMax 10, 160GB (7200rpm, SATA, 8MB, NCQ € 81,50 - MSI K8N Neo4 Platinum, nForce 4 Ultra € 137,90 - NEC ND-3520 16x (Dual-layer) € 49,- Totaal € 1012,56 Ik zit er iets over heen, dan heb je nog geen kast + voeding. Je kan dus besparen op het moederbord en processor iets lager model. 3d kaart zou ik zo laten minimaal een 6800 GT of X800 Pro of XT/XT PE. Zowizo voor Pci- Express gaan. Kijk hier eens. En zoek natuurlijk een beetje benchmarks op google, of www.anandtech.com of www.xbitlabs.com
Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 17:31. |
![]() |
||
Citaat:
uhmmm de 6800 is best wel een hele goede kaart.... dus eigelijk is de vraag waarom niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@Enlighty, de FX reeks is te vroeg uitgebracht was nog niet klaar omdat de R300 zo sterk was en hun hadden er neit veel tegen over, daarom is die reeks gigantisch geflopt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik weet niet of de TS zin heeft om zelf de pc in elkaar te zetten, maar alternate heeft ook nog een leuk systeempje voor niet al te veel geld, met een iets minder snelle processor en videokaart voor een stuk minder dan Jolt, bij dat systeem van Jolt moet je minimaal nog +-60 voor kast/voeding en +-70 euro voor de dvd-brander erbij leggen, en ik misschien is dit wat te veel boven het budget van de TS.
http://www.alternate.nl/cgi-bin/go.p...fo/shdv02.html Wat zeker waar is dat het andere systeem langer doorkan, maar het vergt wel wat tijd om te bouwen. Er komen ook nog veel verzendkosten bij van de verschillende bedrijven, zo te zien heeft Jolt de T.net pricewatch gebruikt, wat bijna altijd betekent dat je voor alle onderdelen een aparte leverancier gebruikt, dus ook veel verzendkosten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan ik ook hoor ![]() Of hij moet een 6800 Go er in hebben zitten wat ik betwijfel.
|
![]() |
|
|