Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2005, 16:18
Verwijderd
Ik ben op zoek naar dvd's van het Peulengaleis. Je kon ze een tijd geleden kopen met een spaarkaart bij de Standaard (maar daar ben ik nu pas achtergekomen..)
Advertentie
Oud 16-02-2005, 17:13
Earphone
Earphone is offline
Als er veel vraag naar is, komt die later gewoon op de markt. Zie die dvd box van In De Gloria, die kon je ook eerst sparen in De Standaard maar nu kan je die gewoon overal kopen. Nog even geduld, ik denk niet dat iemand die die gespaard heeft met De Standaard, dat die die wil verkopen.
Oud 16-02-2005, 17:53
perfectme
perfectme is offline
Hopelijk niet aan dezelfde prijs als In De Gloria
Oud 16-02-2005, 23:04
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
perfectme schreef op 16-02-2005 @ 18:53 :
Hopelijk niet aan dezelfde prijs als In De Gloria
Ja, die is wel heel duur. 50-60 euro, dat had ik er niet voor over. Al had ik hem in een tweedehandszaak voor de helft gezien.
Oud 17-02-2005, 06:56
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Earphone schreef op 17-02-2005 @ 00:04 :
Ja, die is wel heel duur. 50-60 euro, dat had ik er niet voor over. Al had ik hem in een tweedehandszaak voor de helft gezien.
Waar?
Oud 17-02-2005, 09:32
Earphone
Earphone is offline
In Antwerpen. Daar zijn zat tweedehandswinkeltjes voor dvd's en cd's. Ken je Antwerpen? Even denken over de straat. Maar het is al een tijdje geleden dat ik die daar heb gezien hoor. Edit: je moet eens kijken in al die tweedehandswinkeltjes in de Koepoortstraat.
Oud 17-02-2005, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Earphone schreef op 17-02-2005 @ 10:32 :
In Antwerpen. Daar zijn zat tweedehandswinkeltjes voor dvd's en cd's. Ken je Antwerpen? Even denken over de straat. Maar het is al een tijdje geleden dat ik die daar heb gezien hoor. Edit: je moet eens kijken in al die tweedehandswinkeltjes in de Koepoortstraat.
Bedankt voor de tip (daar ga ik eens kijken) en ik zal nog maar wat geduld hebben dan zeker..
Oud 17-02-2005, 16:58
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Earphone schreef op 17-02-2005 @ 10:32 :
Als ik eens in A'pen ben, doe ik dat zeker en vast
Advertentie

Regels voor berichten