deed ik wel eens met mn toen beste vriendin maar nu niet meer, alleen geef ik soms iets aan mn moeder en mn zus maar ook dit jaar moet ik dat overslaan wegens geldgebrek.
beste vriendin krijg een grappig kaartje. en mijn achtjarige nichtje stuur ik samen met mijn broer een vreselijk roze-bloemetjes-en-konijntjes-besprenkelt-met-glitters valentijnskaart. want zo'n kaart stuurt ze ook elk jaar naar ons.
dus ik kon die windlichtesmet hartjes niet laten staan..
en dat hartjes kussentje niet..
en toen vond ik nog paar dingen met kikkers.. (ze is kikker-freak!)
dussja.. wordt weer leuk hahaha
chocomelsletje schreef op 12-02-2005 @ 16:23 : jaw.. Mijn beste vriend krijgt cadeautjes <3 speciaal van die enorme slijmdingen enzo en voor de rest.. krijgen al mijn vrienden natuurlijk een smsje!
ik vind valentijn altijd beetje "te". ik laat liever een keer spontaan aan mensen zien wat ze voor me betekenen, ipv dat min of meer geforceerde. Vind ik zelf ook altijd leuker, echt spontane dingen.
Mijn beste vriendin krijgt een kaartje
Er is een kaartje naar Kreta gegaan (speciaal vakantievriendje)En mijn beste vriend, en tevens exvriend, krijgt een kaartje