Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2004, 14:02
Sade
Sade is offline
Door het 'aparte/memorabele break-up plaatsen' ging ik denken aan de plekken waar ik een eerste zoen heb meegemaakt. Dus in navolging van het break-up plaatsen topic, wat zijn de gekste of leukste plekken waar jij je eerste zoen hebt gehad?

Bij mij waren de meeste voor m'n huis of bij iemand thuis, erg saai dus. Maar ik kan me er een op vakantie herinneren op een reddingsbootje op een strandje in Italie onder een hemel van vallende sterren, die ik toch erg speciaal vond.

Brand maar los
Oud 04-11-2004, 14:05
Qamra
Qamra is offline
Naast een kerk....

En verder alleen maar op het station eigenlijk, volgens mij
Oud 04-11-2004, 14:08
Custom
Custom is offline
Midden in de nacht (vrijdag op zaterdag) in het hartje van de stad, met geen mensen meer op straat (was 4 uur ofzo), na een paar onvergetelijke dagen in de schouwburg (cultuurshit van school). Werden toen het café uitgezet, als enigste klanten, en toen een lieve (eerste) afscheidszoen. Is trouwens nooit wat geworden jammergenoeg.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 14:10
dragonstorm
dragonstorm is offline
strand, op de rotsen, midden in de nacht
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 14:11
Jones
Op het strand nadat we net met z'n 2-en waren gaan zwemmen. 's avonds dus ook met sterrenhemel enzo.. op een stapel strandstoelen verder ben ik maar saai
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 14:13
bassgirl
bassgirl is offline
nja heb ook nietecht wat bijzonders eigenlijk

ene was op een feest in een kraakpand op een bank, en andere was int zwembad, en bankje voor de bieb nietveel bijzonders haha
Oud 04-11-2004, 14:15
zeep007
zeep007 is offline
duinen, sterren volle maan, echt heel erg dus....

voor de rets weinig memorabele dingen eigenlijk, ik weet het namelijk echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:01
Tom Poes
Tom Poes is offline
Ok, ik ga tellen op hoeveel plaatsen ik mn eerste zoen heb gehad. O wacht eerst moet je dan tellen hoeveel eerste zoenen je hebt gehad.
1.
Voor de zekerheid nog een keer tellen.
1.
Ja nog steeds evenveel.
Dan was het in een bed
Oud 04-11-2004, 15:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 04-11-2004 @ 16:01 :
Ok, ik ga tellen op hoeveel plaatsen ik mn eerste zoen heb gehad. O wacht eerst moet je dan tellen hoeveel eerste zoenen je hebt gehad.
1.
Voor de zekerheid nog een keer tellen.
1.
Ja nog steeds evenveel.
Dan was het in een bed

je hebt met elke nieuwe relatie weer een nieuwe 1e zoen met een nieuw persoon.
Oud 04-11-2004, 15:07
Verwijderd
In de hal van het drukste station van Nederland.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:15
Mysterons
Mysterons is offline
in de schuur, op een schoolfeest, op het station, in de duinen.
Oud 04-11-2004, 15:18
Verwijderd
Pff, dijkje achterin die buurt en slaapkamer
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 15:27
bracelance
bracelance is offline
vlakbij liggend schoolpleintje rond middernacht....net voordat ik een weerwolf werd
Oud 04-11-2004, 16:13
Jules
Jules is offline
op 12 November om 17u28 op perron 7B (vlakbij de trappen en het lieveheersbeestje-steentje) op Amersfoort Centraal.
Oud 04-11-2004, 16:16
Olifantje
Olifantje is offline
Langs een redelijk drukke weg, wat meer tussen de bomen. (En telkens als ik naar mijn grootmoeder ga, kom ik er voorbij )
Oud 04-11-2004, 16:18
Rieno
Rieno is offline
zittend op een trap, in de regen, onder een net iets te kleine paraplu en dan maar dicht tegen elkaar aan zitten om droog te blijven
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 16:19
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
campvuur(dam das wel de meest saai denkbare )
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 16:21
almighty
almighty is offline
een snackbar..
Oud 04-11-2004, 16:49
droomkoningin
droomkoningin is offline
Mijn allereerste zoen was in een bubbelbad op vakantie. En dan zo'n 'ondergronds' zwembad met mozaiek en rotsen enzo

De rest was volgens mij allemaal saai...
Oud 04-11-2004, 17:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Op het schoolplein
Op een schoolfeest
In huis
En op een picknickkleedje op de veluwe.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 17:06
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Jules schreef op 04-11-2004 @ 17:13 :
op 12 November om 17u28 op perron 7B (vlakbij de trappen en het lieveheersbeestje-steentje) op Amersfoort Centraal. [afbeelding]
haha nooit geweten dat jullie zo romantisch waren

ontopic:
Na een heel gedraal in n cafe, samen door n steegje. Ik plaats heel subtiel een opmerking in de trant van 'tjee wat is het koud' waarop M uiteraard een arm om me heen slaat.
Ik zag mijn kans schoon en draaide me uiterst houterig naar hem toe en *p00f* we stonden te zoenen. Ging de telefoon; vriend van M "heeft ze je al gepijpt?!" lachen gieren brullen en we zijn inmiddels alweer anderhalf jaar samen
Oud 04-11-2004, 17:13
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 04-11-2004 @ 18:06 :
Ging de telefoon; vriend van M "heeft ze je al gepijpt?!" lachen gieren brullen en we zijn inmiddels alweer anderhalf jaar samen

Een keer op de kinderboerderij...
Oud 04-11-2004, 17:16
droomkoningin
droomkoningin is offline
O nee, ik bedenk me net nog iets

Op de gang tijdens de wiskunde les.
In de tweede klas van de middelbare school had ik 'verkering' met een klasgenoot. Iedereen was steeds aan het aandringen dat we met elkaar moesten zoenen (hij had nog nooit gezoend, ik 1x) maar ik wilde niet met hem zoenen waar iedereen bij was. Dus een keer tijdens de wiskundeles werd hij de klas uitgezet en vroeg ik heel onopvallend of ik naar de wc mocht (wist die leraar veel). En toen kreeg hij zijn eerste zoen
Ik vind het eigenlijk nog steeds wel een ruige actie
Oud 04-11-2004, 17:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De enige eerste zoen die ik heb gehad is in mijn stamkroeg van het uitgaan. Hehe, ik wilde gewoon afscheid van haar nemen met 3 kusjes op de wang, maar zij pakt mij vol op op de bek.

Mja, niet echt een opvallende plaats vind ik zelf als ik zo om me heen kijk hoe er versierd en gebekt wordt in uitgaansgelegenheden...
Oud 04-11-2004, 18:39
Bruut
Bruut is offline
mm eerste x was op achterstraat van mn toenmalige vriendinnetje

en voor de rest in huis/kroeg /straat etc

allemaal saai
Oud 04-11-2004, 18:59
Multilot
Multilot is offline
Onder de sterrenhemel

In discotheken en auto's... Maar das een niet erg speciale plek... Over de gebeurtenis zelf hebben we het dan natuurlijk niet
Oud 04-11-2004, 19:00
Briseïs
Briseïs is offline
De enige eerste zoen die ik heb gehad was bij hem op zn kamer. Poepoe.

Edit: best memorabel dus. Maar niet om die reden.

Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 19:54.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:14
Verwijderd
romantische eerste zoenen.. owjee..
Bijna al m'n eerste zoenen waren zo totaal niet romantisch..

Naja de eerste zoen met m'n laatste (huidige) vriendje was nog het beste. Dat was tenminste gewoon op m'n kamer enzo en wel lief op zich.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:15
RanC
RanC is offline
Romantiek is voor mietjes.
Gewoon in de kroeg, onder het aanhoren van The Ugly Ducklings.

Ik moet zeggen dat die muziek heel wat beter was dan die kus, maar ach, geen enkele vrouw is perfect.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:17
Verwijderd
mijn allereerste zoen was midden in een cafe... we waren op zeilweek met 5VWO en toen gingen we met zn allen uit.. ennem.. nouja.. zo'n student daar... die zoent me.. echt voluit.. dus heel 5V was getuige van mijn eerste zoen..

apart... jawel

verder eerste zoen (verschillende personen) gehad op een winkelcentrum (2x), in de bios, op het strand (2x), in een tent....

Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:22
snoopy
snoopy is offline
eh... m'n allereerste zoen was op de kamer van m'n vriendje.
Verdere eerste zoenen in volgende relaties... in de bioscoop, op een feestje, in het zwembad, op de atletiekbaan en in een tentje
Oud 04-11-2004, 19:53
Verwijderd
Euhm, 1e keer in een parkje tijdens het uitgaan
2e keer tijdens een zomerkamp van scouting, wij waren allebei leiding. Op een zoldertje van Scouting Tholen, tussen al die kinderen
3e keer was tijdens het uitgaan in mijn stamkroeg, bij het dartbord
en dan op vakantie nummero 4, op de wc, nummer 5 aan de bar, 6 op de bar en 7 weer aan de bar

waren allemaal wel apart en memorabel
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:02
Verwijderd
Mijn eerste paar keer zoenen was tijdens het uitgaan... niet echt benoemigswaardig dus

Mijn eerste zoen met mijn huidige vriend was best wel romantisch. Het was helder weer, nog redelijk warm, sterrenhemel en volle maan . Het was aan het water. Stilte en donker, licht van de maan.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:20
waves
waves is offline
1 op een vol teras tijdens het uitgaan 's nachts
2 in de bioscoop
Oud 04-11-2004, 20:23
Gothic
Gothic is offline
een keer in een parkje, 3x op een bed, een keer in het bos, een keer op een station, een keer in een straatje, een keer in een klaslokaal 's avonds na een toneel voorstelling naast een groepje leraren die allemaal omkeken toen een stel meiden gingen roepen en gillen ...
Oud 04-11-2004, 20:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
Hmm ehm ff kijken:
Op het strand waar verder weinig mensen waren (noiemand kon je zien iig) en het was donker en nog warm. Dat was cool.

En keertje op een soort van pier, allemaal bootjes enzo...was wel grappig, maar minder dan die hierboven. (was ook nog eens teringkoud).

Heb iets met water ofzo

de rest was gewoon thuis ofzo, niet boeiend
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:46
Gadje
Gadje is offline
op de bank terwijl het kei erg stormde en onweer enzo kijkend naar sleepy hollow

in het park met veel witte wijn <3 dat was ook de mooiste x

in een slaapkamer terwijl mn favo nr toevallig voorbij kwam

buiten in de kou, terwijl vriendjelief er aan kwam vreemdgaan

buiten in de kou terwijl je gedronken hebt en dan is alles mooier dan het in werkelijkheid is
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:50
Sade
Sade is offline
Haha oh als we lijstjes gaan maken... wel leuk om even terug te denken... 1 was midden in een discotheek, 2 was 's nachts na een feestje bovenop een dijk, 3 was de sterrenhemel in Italie, 4 was ook weer in een discotheek, 5 was voor de deur van m'n huis, 6 ook en 7 bij hem thuis op de bank.
Oud 04-11-2004, 20:55
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Mijn allereerste zoen was meteen de meest memorabele.
Het was een hele mooie jongen, het was vakantie, 's avonds op een Italiaans strand onder de sterrenhemel. Hij zoende mij en ik had overal vlinders, we hebben werkelijk hemels gezoend! Daarna nooit meer meegemaakt helaas... Dat is toch jammer, als je allereerste zoen al zo lekker is, denk je dat alle zoenen zo lekker zullen zijn. Maar nee.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 21:02
Sade
Sade is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 04-11-2004 @ 21:55 :
Mijn allereerste zoen was meteen de meest memorabele.
Het was een hele mooie jongen, het was vakantie, 's avonds op een Italiaans strand onder de sterrenhemel.
Hoe heette hij?
Oud 04-11-2004, 21:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Uhm, absoluut niet speciaal of apart: op onze oprit.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 21:28
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-11-2004 @ 16:07 :
In de hal van het drukste station van Nederland.
Meeting Point Amsterdam Centraal.... Memories...
Oud 04-11-2004, 22:15
Wandering
Wandering is offline
Euhm, memorabel.. voor mij dan, zo zijn er 2.

Ik was bij hem thuis op zn kamer, stiekem in het midden van de nacht door de raam geslopen, we hadden nog niets met elkaar maar het zat er aan te komen...
Toen ik weer uit de raam geklommen was, en hij dus nog binnen stond, heb ik hem voor de eerste keer gekust, was een mooie afsluiter voor een mooie avond, en tegelijk een mooi begin

Vorig jaar oudejaar, ik was dolverliefd op een vriendin van me, we smsten wel wat (veel) meer en anders als ervoor... ze wist dat ik verliefd was, zij voelde ook meer voor mij. Met de fuif van oudejaar was weer de eerstvolgende keer dat we elkaar zagen. Een ongelooflijk rotte avond gehad, elkaar niet eens nieuwjaar gewenst, bijna niets gezegd de hele avond. Toen ik naar huis wilde gaan, heeft ze me teruggehaald, me 20 minuten vastgepakt en niet meer losgelaten (heb daardoor een bus gemist, maar het was zalig) en me gekust. Hemels...
(En niet te vergeten al de blikken van de omstaande kerels, haha, de geilbokken)
Oud 05-11-2004, 00:05
WolterB
WolterB is offline
Eerste zoen was op een best wel druk perron
Oud 05-11-2004, 00:29
Al Murphy
Al Murphy is offline
Als mijn herinnering me niet in de steek laat was mijn eerste echte kus (ook de leukste) in Zuid-FrankrijK.
Die dag waren we eerst op bezoek geweest in het palais du papes, en is de vonk daar overgesprongen. Daarna hebben we dan uren in een stoeme macdonalds liggen flirten en verliefd kijken, maar nog niet gekust. Dat wilde ik ergens waar het iets memorabeler was.

Uiteindelijk hebben we ons nog even ingehouden, en volgde er een gigantische kuspartij enkele uren later bovenop deze brug:

Om dat heuglijke moment vast te leggen, heeft deze brug model mogen staan op de briefjes van 5 euro.

Met een meid met wie ik ooit ook een heel leuke relatie had, was de eerste kus op de Sint-Servaas-brug in Maastricht. Die is dan ook op de briefjes van 10 euro vereeuwigd.

Ik moet eens kijken op welke brug de briefjes van 20 euro geïnspireerd zijn...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 01:29
miro
miro is offline
Mijn eerste zoen was op de bank bij die jongen thuis. Ik vond het kei stoer want hij was veel ouder dan ik. Dat viel dus even vet tegen. We zaten op de leuning van de bank, hij kwam de hele tijd met zijn tanden tegen mijn tanden aan (of andersom )

En vervolgens vielen we van de bank af....
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 02:17
Verwijderd
Op oncomfortabele bioscoopstoelen. Nouja, dat lag meer aan de positie t.o.v. elkaar, dan aan de stoelen zelf.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 03:33
Verwijderd
wat een romantisch topic

de gekstuh die me nu ff te binnen schiet was tijdens de la soul op parkpop
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 08:12
Verwijderd
2 '' eerste '' zoenen bij mij thuis
1 '' eerste '' zoen bij iemand anders thuis

Om het maar even zo te zeggen. Niet echt heel boeiend dus.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 09:33
leucomelas
leucomelas is offline
de jongen die ik heel erg leuk vond, geweldig mooi en pookig had een weddenschap samen met mij hij zou me niet durven te zoenen midden opt schoolplein... oh my god... *zucht*
Reageren

Regels voor berichten