Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hier komt ie:
Hoe reageer je? En wat doe je als blijkt of dat het lijkt dat ze jou leuk vind? zit je er erg mee? of ja wat denk je dan op zo'n moment.... ? Ik reageer niet, ik zal nooit iets tegen je zeggen over het voorval. Ik doe alsf er niets aan de hand is en je merkt niets aan me. Ik ben aardig tegen je en je mag er zelf over beginnen, doe je dat dan zeg ik dat ik er niks om geef maar het toch wel erg vond omdat ik jou een superleuk meisje vind. Als je dan wil praten enzo, dan doe ik mee en dan probeer ik het goed te maken en zeg ik dat ik het echt niet erg vond, ondertussen ga ik wel aardig voor je zijn zodat je me wilt. dat gaat dan ook gebeuren. ![]()
|
als ik die jongen was zou ik het al opgeven, maar dat is omdat ik me misschien te makkelijk laat afschepen soms.
als ik jou was zou ik hem volgende keer laten merken dat je hem wel leuk vind! in mijn situatie zou dat meisje dat ook moetten doen want mijn zelfvertrouwe zou dan kopje kleiner zijn en zelf zou ik niet tegen haar durven praten.
|
Verwijderd
|
Als je hem echt leuk vind, kun je het hem inderdaad het beste vertellen, als je tenminste niet het idee hebt dat hij je nu links laat liggen. Vertel hem gewoon eerlijk dat je gek op 'm bent (of als je het niet durft te zeggen, laat het dan merken) en als hij naar die 2e jongen vraagt... zeg dan eerlijk waarom je met hem mee gegaan bent, dan kan hij er ook vrede mee hebben,
Succes! |
![]() |
||
Citaat:
dat meisje die met die andere jongen zoende, of dat kleffe meisje? 'k kan me ook absoluut niet in zo'n situatie verpkaatsen trouwens zoals je die jonge omschrijft... dit omdat je em in je verhaal te veel stuurt naar iets dat ik nooit zijn kan en wil zijn... maar ok....stel... dan zou ik het heel jammer vinden allemaal dat zij met die jongen zoende...en dan zou ik haar dus lekker laten gaan... waarom komt zij helemaal alleen naat die disco toe dan eigenlijk? ![]()
|
Verwijderd
|
Beetje dom wel hč..? Sorry, ben nie echt in de stemming om een aardige reactie te geven.. Ik vind het wel dom, alsje iemand leuk vindt ga je toch niet met een ander staan zoenen. Vind je het raar dat ie dan niet gelooft dat je hem leuk vindt? Zou ik ook niet meer geloven hoor!
Goed met hem gaan praten en kijken of ie je nog wil/kan vertrouwen.. |
![]() |
|
Ik had het denk ik totaal niet kunnen waarderen en zou ook wel zeer gekwetst zijn. Maar als je iets heel liefs of romantisch zou doen en ik zou eerst verliefd op je geweest zijn zou ik er wel voorvallen.
Laat hem gewoon weten hoe leuk je hem wel nie vind ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hallo,
Ik wilde jullie allemaal bedanken voor jullie eerlijke antwoorden. Okay het moment van de waarheid is dus achter de rug... Alleen anders dan ik had verwacht... Hij belde me donderdag avond en hebben een heel leuk gesprek gehad en zo... maar nog niet over het voorval... hij deed zoals The Comebackkid zei. Hij had het er niet over, maar hij vertelde me wel dat ie me had gemist en miste en wanneer ik weer kwam en zo snel mogelijk enzo.. echt heel lief, en gewoon over de ditjes en datjes verteld... Toen was ik vrijdag avond met zijn en mijn vriendin in de stad en werd marleen (vriendin ook van hem) gebeld op haar mobiel want de mijne deed het niet.. en kreeg ik dus hem weer aan de telefoon... hij zei dat hij nu even met mij moest praten omdat hij gek werd.. alles vloog er bij hem uit.. en ik had op een begeven moment best wel de tranen in mijn ogen staan.. ik ben een anderhalf uur met hem wezen praten over alles... en we kwamen erachter dat we elkaar eerst maar weer eens opnieuw moeten leren kennen echt kennen.. zodat we weten wat we aan elkaar hebben... het was een goed gesprek.. en ik ben er heel erg blij mee... het was op dat moment helemaal niet eng en het was gewoon eerlijk.. alleen okay het was door de telefoon, maar dat maakt me nix uit... het gesprek is er geweest en ik zie hem volgend weekend weer... en dan zien we wel hebben we afgesproken, in ieder geval allemaal heel erg bedankt voor de tips en antwoorden!!! Veel liefs, Rio
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |