Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2002, 16:33
Rio
Rio is offline
Kijk je bent een heel lief en leuk meisje tegengekomen en je hebt een hele avond met haar opgetrokken en ja het komt tot zoenen en dat was erg fijn...
Ze woont verder weg dus je ziet haar een week niet.
Ondertussen zitten je vrienden en vriendinnen (die ook heeeeeel goed bevriend zijn met haar) jullie een beetje te koppelen.
Want je gaat samen met je vrienden en haar het weekend daarop uit naar een discotheek. Je weet dat zij meegaat, maar als je in de discotheek komt is ze er nog niet en het is al aardig aan de late kant een uur of 2 terwijl ze er meestal al rond een uur of 12 of 1 is... ondertussen dat jij lekker zit te drinken komt een van die meisje die je een aantal weken terug hebt gehad aanlopen en gaat heel klef naast je zitten. Op dat moment komt dat ene hele lieve meisje tegen die je dat weekend ervoor gehad heb. Ze schijnt het niet erg te vinden dat dat ene kleffe meisje naast je zit, maar ze komt ook niet naar je toe. (logisch? ) Ze loopt door en dan zie je haar helemaal uit haar dak gaan met allemaal vrienden, maar ook met een jongen die jij nie zo mag... zij schijnen het echter goed met elkaar te vinden... en jij blijft maar drinken en drinken en hebt op een begeven moment barstende koppijn. Dan komt ze naar je toe en vraagt wat er is, jij zegt dta je last van koppijn hebt en zij zegt dat je niet zoveel moet drinken.. ja zeg jij drank maakt meer kapot dan je lief is.. en dan zegt zij ja net als de liefde.. jij weet niet wat je over komt... maar goed zij vraagt of je mee gaat naar een andere zaal, omdat die een waar jullie zitten gaat sluiten.. maar jij antwoord nee ik ga naar huis zij neemt afscheid van je met de woorden ik zie je snel weer okay? En dan loopt ze weg samen met die ene jongen die jij nie zo mag en nog een vriend van je... later een paar dagen later hoor je dat die ene jongen die jij niet zo mag haar heeft gezoend en dat zag je allang aankomen want hij zat die hele avond al achter de aan....

Hoe reageer je? En wat doe je als blijkt of dat het lijkt dat ze jou leuk vind? zit je er erg mee? of ja wat denk je dan op zo'n moment.... ?

Dat zal ik graag willen weten...
want ik ben namelijk het meisje in kwestie.. en ik zou gewoon graag een EERLIJK antwoord willen hebben..dus kom maar op...

veel liefs,
Rio
Oud 04-06-2002, 18:11
Verwijderd
Ik zou zeggen je hebt een behoorlijk probleem, want als hij je idd leuk vindt twijfelt hij nu ontzettend of jij hem wel leuk vindt (je hebt immers met een ander gezoend).

Ik denk dat het effectiefste is hem gewoon vertellen hoe jij erover denkt (wat dat ook moge zijn) en dan gewoon kijken hoe ie reageert... ik weet het, het is een dooddoener en veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar weet jij iets beters?? (zo ja doe dát dan )
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 18:12
Verwijderd
Als ik die jongen zou zijn dan.... zou je denk ik geen kans meer maken... maarja ik ben best kieskeurig dus..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 19:36
PoepKakScheetje
PoepKakScheetje is offline
Al had ik de jongen in kwestie geweest had ik meteen naar je toegegaan zodra ik je zag... Maar je moet gewoon met die jongen praten en kijken hoe het afloopt..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 14:03
Rio
Rio is offline
Citaat:
PCRodent schreef:
Ik zou zeggen je hebt een behoorlijk probleem, want als hij je idd leuk vindt twijfelt hij nu ontzettend of jij hem wel leuk vindt (je hebt immers met een ander gezoend).

Ik denk dat het effectiefste is hem gewoon vertellen hoe jij erover denkt (wat dat ook moge zijn) en dan gewoon kijken hoe ie reageert... ik weet het, het is een dooddoener en veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar weet jij iets beters?? (zo ja doe dát dan )
bedankt voor je antwoord, ik zat zoiets ook al te bedenken... ik heb hem namelijk hierna nog wel een aantal keer gezien enzo maar daar is ook veel mee gezegd, een beetje lol maar verder niet echt. Ik had zoiets van hij hoeft me niet meer en volgens mijn vrienden maak ik hem gewoon helemaal gek, doordat ik niet naar hem toe ga en nog niet echt goed met hem heb gepraat. Dus ik denk dat ik komend weekend even met hem buiten gaan zitten om even serieus te praten over hoe het verder gaat....
zodat we beiden weer weten wat we aan elkaar hebben....

In ieder geval bedankt voor je antwoord,

veel liefs,
Rio
Oud 06-06-2002, 14:04
Rio
Rio is offline
p.s. het is wel een beetje scary, maar het moet ook even jah... toch?
Oud 07-06-2002, 01:10
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
Hier komt ie:

Hoe reageer je? En wat doe je als blijkt of dat het lijkt dat ze jou leuk vind? zit je er erg mee? of ja wat denk je dan op zo'n moment.... ?

Ik reageer niet, ik zal nooit iets tegen je zeggen over het voorval. Ik doe alsf er niets aan de hand is en je merkt niets aan me. Ik ben aardig tegen je en je mag er zelf over beginnen, doe je dat dan zeg ik dat ik er niks om geef maar het toch wel erg vond omdat ik jou een superleuk meisje vind.

Als je dan wil praten enzo, dan doe ik mee en dan probeer ik het goed te maken en zeg ik dat ik het echt niet erg vond, ondertussen ga ik wel aardig voor je zijn zodat je me wilt. dat gaat dan ook gebeuren.
Oud 07-06-2002, 08:03
M@TRIX
M@TRIX is offline
als ik die jongen was zou ik het al opgeven, maar dat is omdat ik me misschien te makkelijk laat afschepen soms.

als ik jou was zou ik hem volgende keer laten merken dat je hem wel leuk vind!

in mijn situatie zou dat meisje dat ook moetten doen want mijn zelfvertrouwe zou dan kopje kleiner zijn en zelf zou ik niet tegen haar durven praten.
Oud 07-06-2002, 14:07
Masked Mage
Masked Mage is offline
die jongen die ik niet zo mag leeft dan niet lang meer
Oud 07-06-2002, 14:27
Verwijderd
Als je hem echt leuk vind, kun je het hem inderdaad het beste vertellen, als je tenminste niet het idee hebt dat hij je nu links laat liggen. Vertel hem gewoon eerlijk dat je gek op 'm bent (of als je het niet durft te zeggen, laat het dan merken) en als hij naar die 2e jongen vraagt... zeg dan eerlijk waarom je met hem mee gegaan bent, dan kan hij er ook vrede mee hebben,

Succes!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:10
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Rio schreef:

Dat zal ik graag willen weten...
want ik ben namelijk het meisje in kwestie.. en ik zou gewoon graag een EERLIJK antwoord willen hebben..dus kom maar op...

veel liefs,
Rio

dat meisje die met die andere jongen zoende, of dat kleffe meisje?

'k kan me ook absoluut niet in zo'n situatie verpkaatsen trouwens zoals je die jonge omschrijft...
dit omdat je em in je verhaal te veel stuurt naar iets dat ik nooit zijn kan en wil zijn...

maar ok....stel...
dan zou ik het heel jammer vinden allemaal dat zij met die jongen zoende...en dan zou ik haar dus lekker laten gaan...

waarom komt zij helemaal alleen naat die disco toe dan eigenlijk?
Oud 07-06-2002, 21:03
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Waarom kus je een andere kerel als je hem liever hebt?

Als ik hem was en om je zou geven zou ik kwaad zijn of teleurgesteld of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:07
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
sorry kvind het verhaal n beetje vaag en verwarrend t spijt me!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 07:09
mickael
mickael is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
Ga ff gauw een leven opbouwen.. en loop niet zo triest te doen hier...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 07:53
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
want, het is verboden om een meisje te zoenen die nog niemand heeft
Oud 09-06-2002, 00:02
Verwijderd
Beetje dom wel hč..? Sorry, ben nie echt in de stemming om een aardige reactie te geven.. Ik vind het wel dom, alsje iemand leuk vindt ga je toch niet met een ander staan zoenen. Vind je het raar dat ie dan niet gelooft dat je hem leuk vindt? Zou ik ook niet meer geloven hoor!

Goed met hem gaan praten en kijken of ie je nog wil/kan vertrouwen..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 09:35
Tox
Tox is offline
Ik had het denk ik totaal niet kunnen waarderen en zou ook wel zeer gekwetst zijn. Maar als je iets heel liefs of romantisch zou doen en ik zou eerst verliefd op je geweest zijn zou ik er wel voorvallen.

Laat hem gewoon weten hoe leuk je hem wel nie vind
Oud 09-06-2002, 11:40
Rio
Rio is offline
Citaat:
moenbase schreef:

dat meisje die met die andere jongen zoende, of dat kleffe meisje?

'k kan me ook absoluut niet in zo'n situatie verpkaatsen trouwens zoals je die jonge omschrijft...
dit omdat je em in je verhaal te veel stuurt naar iets dat ik nooit zijn kan en wil zijn...

maar ok....stel...
dan zou ik het heel jammer vinden allemaal dat zij met die jongen zoende...en dan zou ik haar dus lekker laten gaan...

waarom komt zij helemaal alleen naat die disco toe dan eigenlijk?
ik kwam niet alleen maar met nog wat ander vrienden, we waren zolaat omdat we die avond niet al te leuk nieuws hadden gehoord... vandaar...
Oud 09-06-2002, 11:49
Rio
Rio is offline
hallo,
Ik wilde jullie allemaal bedanken voor jullie eerlijke antwoorden.
Okay het moment van de waarheid is dus achter de rug...
Alleen anders dan ik had verwacht... Hij belde me donderdag avond en hebben een heel leuk gesprek gehad en zo... maar nog niet over het voorval... hij deed zoals The Comebackkid zei. Hij had het er niet over, maar hij vertelde me wel dat ie me had gemist en miste en wanneer ik weer kwam en zo snel mogelijk enzo.. echt heel lief, en gewoon over de ditjes en datjes verteld...
Toen was ik vrijdag avond met zijn en mijn vriendin in de stad en werd marleen (vriendin ook van hem) gebeld op haar mobiel want de mijne deed het niet.. en kreeg ik dus hem weer aan de telefoon... hij zei dat hij nu even met mij moest praten omdat hij gek werd.. alles vloog er bij hem uit.. en ik had op een begeven moment best wel de tranen in mijn ogen staan.. ik ben een anderhalf uur met hem wezen praten over alles... en we kwamen erachter dat we elkaar eerst maar weer eens opnieuw moeten leren kennen echt kennen.. zodat we weten wat we aan elkaar hebben... het was een goed gesprek.. en ik ben er heel erg blij mee... het was op dat moment helemaal niet eng en het was gewoon eerlijk.. alleen okay het was door de telefoon, maar dat maakt me nix uit... het gesprek is er geweest en ik zie hem volgend weekend weer... en dan zien we wel hebben we afgesproken, in ieder geval allemaal heel erg bedankt voor de tips en antwoorden!!!

Veel liefs, Rio
Reageren

Regels voor berichten