Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 17:20
Verwijderd
Hebben jullie jezelf wel eens echt moeten redden of iemand geholpen? Ze zeggen ook dat de beginnende partij bijna altijd wint?

Ik ben alleen benieuwd naar mensen die zich zelf moesten/hebben verdedigd. De ruzie zoekers vind ik niet leuk om te horen.

Ik zelf heb ik "gelukkig" nog nooit gevochten. Ik heb wel 5/6 jaar op judo gezeten maar dat ben ik weer verleerd. Wel eens een les Kempo gevolgd maar niet doorgezet. Misschien ben ik weer eens.

krav maga lijkt mij super om te leren maar volgens mij moet je dan al vecht ervaring hebben. Het ziet er in ieder geval heel moeilijk uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2005, 18:52
Verwijderd
de beginnende partij wint?

tja; de eerste klap is een daalder waard he?
als ik jou uit het niets een gruwelijke hoek geef; dan kan jij nog een zwarte band Jiu-Jitsu ofzo hebben; maar dan ga je best hard neer

maar vechtpartijtjes?
zat
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 21:06
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
Citaat:
Syphon schreef op 23-02-2005 @ 18:20 :
Hebben jullie jezelf wel eens echt moeten redden of iemand geholpen? Ze zeggen ook dat de beginnende partij bijna altijd wint?

Ik ben alleen benieuwd naar mensen die zich zelf moesten/hebben verdedigd. De ruzie zoekers vind ik niet leuk om te horen.

Ik zelf heb ik "gelukkig" nog nooit gevochten. Ik heb wel 5/6 jaar op judo gezeten maar dat ben ik weer verleerd. Wel eens een les Kempo gevolgd maar niet doorgezet. Misschien ben ik weer eens.

krav maga lijkt mij super om te leren maar volgens mij moet je dan al vecht ervaring hebben. Het ziet er in ieder geval heel moeilijk uit.
Ja ik heb regelmatig in moeten grijpen en mezelf verdedigen.
Ik heb gemerkt dat evenementenbeveiliger worden niet de ultieme manier is om vrienden te maken.
Vooral aanhoudingen doen bij voetbalwedstrijden en zo zijn vrij spannend.

Je maakt een vergissing wat betreft krav maga.
Het is niet moeilijk (zelfs ik doe het) en het was juist bedoeld om mensen in korte tijd van 0 naar redelijk niveau te brengen.
krav maga zit in Apeldoorn (www.eikm.com) .

Ook kun je zaterdag naar leiden komen als je het een keer wilt proberen. (zie topic over oosterse vechtsporten)
Oud 23-02-2005, 21:16
Verwijderd
ja vaak zat, vriend van me werd een keer door 10 feyenoorders belaagt, kmoest 1 gast wegtikken om me maat weg te kunnen sleuren uit die groep

uuhh verschillende vechtpartijtjes na het stappen / met het voetbal
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:03
bench140
bench140 is offline
Citaat:
vijf schreef op 23-02-2005 @ 22:16 :
ja vaak zat, vriend van me werd een keer door 10 feyenoorders belaagt, kmoest 1 gast wegtikken om me maat weg te kunnen sleuren uit die groep

uuhh verschillende vechtpartijtjes na het stappen / met het voetbal
Ik vind dat altijd maar een beetje kansloos. De topicstarter vroeg ook niet om de 'stoere vechtersbaasjes'. Ik hoor weleens meer van die ventjes die dan met een groep gaan vechten, het zijn altijd van die iele kneusjes en meelopertjes.

Ik hou me meestal in, totdat het echt te ver gaat en dan hebben ze ook goeie ruzie. En soms ga ik ook weleens tever met grapjes die een ander niet leuk vind
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten