Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 09:25
nikky3x3
nikky3x3 is offline
HEEJ boys 'n girls.
ik vroeg me af of er nog wel beetje jongeren zijn die in god geloven of in andere dingen en een beetje spiritueel zijn. ik bedoel niet elke zondag ochtend in de kerk zitten, want dat doe ik zelf ook niet. wel doe ik verschillende projecten binnen mijn katholieke kerk, maar dat is meer met kinderen en vasten voor bijv, lima enzow.

give your reaction pleazz...

lots of love niki
Advertentie
Oud 30-05-2002, 12:03
JediJoel
JediJoel is offline
Yep. Ik ga wel elke zondag naar de kerk, vaak twee keer. Ook ga ik donderdags naar bijbelstudie.
Van die bijbelstudie uit doe ik ook nog mee met een 'festival of Joy' een project om de jongeren in Zeewolde te bereiken.
Oud 30-05-2002, 13:59
DehlanD
DehlanD is offline
Ik ben zelf behoorlijk spiritueel bezig, dagelijks. Maar ik zit niet bij een kerk.
Oud 01-06-2002, 16:11
Verwijderd
jaaahoor!! mijn vader is dominee (niet dat dat de reden is waarom ik geloof) ik geloof in God! en een heleboel vriendinnen van school van mij ook!! je bent niet de enige! omdat mijn vader dus dominee is zit ik best wel vaak in de kerk, maar ik wordt helemaal niet zwaar cristelijk opgevoed ofzo zoals iedereen denkt omdat mijn vader toevallig dominee is ofzo. maar ja ik geloof dus en ga ook regelmatig naar de kerK! ik zal ook nooit ontkennen dat ik geloof als iemand het vraagt. het is zo zint het je niet...pech!!
Oud 01-06-2002, 16:33
Prada
Prada is offline
Een goede zaak dat je interesse toont omtrent spiritualiteit danwel geloof, maar als je eens rond zou kijken op dit forum heb je snel een antwoord gevonden op je vraag...Vandaar dat ik op deze een slotje zet...

Regels voor berichten