Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zaagmanz & drinks@myplace....
hebben jullie énig idee waar jullie het over hebben? ![]() ooit een korfbalwedstrijd gezien bijvoorbeeld? en wist je dat ( ![]() - .... voetbal duurder is dan korfbal? - .... er natuurlijk wel mensen zijn, ook bij korfbal, die wel eens een polo oid aanhebben, maar dat die er nogal buiten vallen? - .... er vaak harder gespeeld wordt dan bij bijv. basketbal? - .... wat bij datzelfde basketbal 'een schot van verre afstand' heet, bij ons nog niet eens halve afstand heet? dus..... ![]() ![]() triest triest triest triest, mensen die al die cliché's napraten en niet weten waar ze het over hebben. meer tijd ga ik niet aan jullie besteden, of jullie moeten nog willen reageren... |
![]() |
|
wat een fucking debiele vooroordelen....
Ohja ik doe voldoe overigens niet aan een sport die als "kaksport" wordt beschouwd door vooroordelend Nederland. Ik voldoe alleen wel aan "agressief", "lomp", "gewelddadig", namelijk muay thai/ free fight. Nou dan krijg je ook zat gezeik naar je kop toe (durf er bijna op te wedden dat het nog erger is dan met hockeyers ![]() |
![]() |
|
Golf is niet meer een sport voor alleen rijke mensen. golf word tegenwoordig door zoveel mensen gedaan!! En echt niet door van die rijke stinkerds
![]() En dat korfbal ruiger zou zijn dan basketbal klopt volgens mij ook niet. Ooit wel is een NBA wedstrijd gezien? Ook toen ik nog op basketbal zat, ging het er nou niet echt rustig aan toe. Maar ja, dat is dan misschien hoe ik het ervaren heb. Maar ja, korfbal vind ik zo'n kakkersport omdat die worp zoooo lomp is. Dat ziet er gewoon echt niet uit. Sorry dat ik het zeg. Ik weet niet, maar basketbal heeft een 'stoerder' karakter ofzo
||
Citaat:
ik zei alleen dat dat een sport was wat ik nooit zo willen spelen.
|
Ken genoeg kakkers die op voetbal zitten hoor
![]() Vooral die wannebees... Ga op voetbal en je bent gelijk populair denken ze dan ![]() Alleen die voetbalshirts met van die kraagjes ![]() ![]() En over dat lompe korfbalschotje, probeer het maar es na te doen vanaf zown verre afstand ![]() wat wel waar is van korfbal, dat je een goeie conditie moet hebben. Je moet vanuit stilstand gelijk op de sprint kunnen rennen en ook allemaal tempowisselingen goed kunnen maken. Hockey kan vermoeiend zijn hoor, alleen die shirts zijn af en toe TE. Die hockey vereninging bij mij in de buurt speelt met polo's, dan lok je t ook wel uit tegenwoordig. mjah, kweet ook niej echt waar mn post op slaat, maar kvind een beetje dat sommige hier echt te grote vooroordelen hebben, maar dat is mijn mening.
|
Alleen de sportkleding van criquet-spelers zijn al erg met wollen extreme V-halstruien. Polo en wedden op paarden vind ik ook echt kaksporters.
Golf, da's knikkeren voor mensen die niet willen bukken. ![]() REIE
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Subculturen Luuusje | 30 | 25-05-2006 14:47 | |
Vrije tijd |
hockey :D Linlilalove55 | 46 | 09-12-2005 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
Utrecht of Leiden snoopy17 | 69 | 28-03-2004 20:52 | |
Vrije tijd |
Hockey kaksport?? Philemon | 239 | 12-01-2004 18:41 | |
Lifestyle |
Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker? GRRR | 58 | 25-01-2003 22:49 |