Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
Bekijk resultaten poll:
Camping 19 33.33%
Hotel 18 31.58%
Huisje 6 10.53%
Appartement 9 15.79%
anders... 5 8.77%
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2005, 16:01
Verwijderd
Om er nog maar eens een poll in de gooien:

hoe breng jij je vakantie het liefste door?
Kamperen
Hotel
Appartement
Huisje
of iets anders?

ts:
Zelf zit ik het liefste in een hotel. Ik vind het makkelijk dat mn bed elke dag opgemaakt wordt, elke dag schone handdoeken, vloer geveegd etc. Daarnaast vind ik het gemak van zelf niet hoeven koken en afwassen ook heerlijk. Wanneer je een appartement hebt of een huisje moet je dat toch weer zelf doen.
Veel mensen hebben het over het weinige contact dat je zou maken met andere mensen in verhouding tot een camping. Dat vind ik juist wel weer lekker en eigenlijk ook wel meevallen. Ik vorm vaak ook met leeftijdsgenoten een groep die 's avonds een beetje rondhangt.
Advertentie
Oud 17-07-2005, 16:11
Verwijderd
iig buiten...een hotel is op zich wel lekker, maar ik vind het vreselijk irritant dat er minstens één keer per dag zo'n figuur je kamer op komt ruimen, schoon komt maken, je bed op komt maken, enz... Appartement heb ik nog nooit ingezeten, camping is lekker veel buiten, maar echt makkelijk is het niet...op dit moment kies ik maar voor een huisje. Dan kun je gaan en staan waar je wilt, zonder dat er steeds iemand langs komt ed, maar je kunt wel lekker in een bed slapen en koken op een normale kookplaat en je hebt ook een koelkast, enz. Kan je tenminste echt zelf beslissen wat je eet ed.
Oud 17-07-2005, 16:40
Kadaver
Kadaver is offline
Hangt er van af wat voor soort reis het is en waar. In Amerika ga ik voor een motel, backpack reizen liever in een hostel of buiten onder een brug als er niks te vinden is of het heel warm is geweest
Oud 17-07-2005, 16:43
Balance
Balance is offline
Hotel of appartement.
Ik heb hotel gestemd.
Oud 18-07-2005, 00:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Camping, daar heb ik de leuskte / gezelligste / grappigste ervaringen.
Oud 18-07-2005, 00:39
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
hotel, en minimaal 4 sterren
Oud 18-07-2005, 07:56
cyntha
cyntha is offline
Hotel.
Is lekker makkelijk en het handigste.
Oud 18-07-2005, 20:01
ook hallo
ook hallo is offline
hotel is lkkr luxe en zo maar ik ga toch voor de camping, je ontmoet er sneller andere mensen door en het is gewoon op een of andere manier grappig en gezellig
Oud 19-07-2005, 05:58
Verwijderd
hotel of appartement is qua luxe het fijnst, maar op een camping heb je meer contact met jongeren etc
Oud 19-07-2005, 09:24
Verwijderd
Hotel is de luxe natuurlijk fijn, eigen douche en wc, en een lekker bed.
Maar toch heb ik voor camping gestemd, omdat ik de sfeer en de gezelligheid het leukst vind op de camping. Ik voel me dan meer in de vakantiestemming dan in een hotel.
Oud 25-07-2005, 11:12
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Halfpension
Oud 27-07-2005, 20:27
freakje
freakje is offline
Ik heb ook camping gestemd, omdat dat voor mij de echte vakantie is... Je doet wat je wil en hebt ook veel sneller contact met je buren-kampeerders. Kamperen vind ik persoonlijk wel het handigst als je met de auto bent, omdat je ontzettend veel moet meenemen wat niet handig is als je bvb. met de rugzak wil rondtrekken (alhoewel ik dat ooit ook nog eens ga doen).

Ook al op hotel geweest, maar dat vond ik te betuttelend, want je moet altijd eten tussen de uren die zij kiezen en je kan niet zelf koken e.d. Appartementje is ook wel leuk, omdat je dan alles zelf kan doen, het is zoals kamperen maar met meer comfort en natuurlijk minder burencontact e.d.

Dit jaar ben ik al gaan kamperen en in september ook nog weekje hotel/half pension (kwestie van toch iets vrijer te zijn), gewoon omdat dat niet anders kon wegens te duur, te onbereikbaar.
Oud 28-07-2005, 11:26
11568
11568 is offline
Hotel, vijf sterren. Huisjes vind ik ook wel fijn, hangt er vanaf in welk land. In Turkije oid níet.
Oud 29-07-2005, 02:43
Vice
Vice is offline
hotel of vakantiehuisje
Oud 29-07-2005, 19:52
Verwijderd
Tsja, maakt voor mij niet zo heel veel uit. In een luxe hotel vind ik het best, maar primitief kamperen tijdens een (fiets)vakantie vind ik net zo leuk.
Appartement, hm, hebben we nog niet zoveel gedaan. Maar dat vond ik toch niet zo leuk, waarom weet ik niet precies. Misschien door het idee dat het thuis net zo is (eten koken in een gewone keuken, slapen in een doodnormale slaapkamer, etc.)
Oud 30-07-2005, 11:34
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Op een oude grote zeilboot met een stuk of 10 vrienden en vriendinnen. Drank inslaan en de zee op. Aanmeren in Turkije, na 1 week gezeild te hebben, en dan voor 2 weken een huisje huren, op de toeristische tour gaan, monumenten en stad bekijken, 's avonds in het zwembad of op het strand een beetje chillen. Mountainbiken, raften, abseilen, waterscooter huren en dan terug naar Nederland terwijl we nog even aanmeren in Saint Tropez!!!
Heel de vakantie in een hotel zitten zuigt. Je moet op verplichte tijden eten, als je om 4 uur je nest pas induikt moét je uiterlijk om bijv. 10 uur lunchen. En die kamermeisjes zijn ook zwaar irritant.
Oud 31-07-2005, 10:26
Verwijderd
Helaas heeft waarschijnlijk lang niet iedereen de beschikking tot een oude grote zeilboot. Dus dan moet je wel wat anders verzinnen.
Oud 31-07-2005, 13:22
Roadrunner
Roadrunner is offline
camping, tot nu toe was het daar altijd het gezelligst
Oud 31-07-2005, 22:59
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
per piacere schreef op 19-07-2005 @ 06:58 :
hotel of appartement is qua luxe het fijnst, maar op een camping heb je meer contact met jongeren etc
idd.

Het ligt er ook aan wat voor soort vakantie.
Oud 01-08-2005, 13:09
Nijn*
Nijn* is offline
Huisje of appartement, dan heb je gewoon alle vrijheden en toch een goed onderdak voor als het regent. Maar het hangt er wel vanaf voor hoelang want als het voor één dag is zit ik liever in een hotel maar voor een week liever een huisje. Aan de andere kant vind ik een camping leuker omdat je meer contacten krijgt met mensen om je heen en zo.
Oud 01-08-2005, 14:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Camping. Ik ben eigenlijk nooit anders lang op vakantie geweest. In korte vakanties soms wel een huisje maar dat vond ik altijd maar saai. Je zit nog de hele dag met dezelfde mensen om je heen, het enige wat anders is, is de omgeving. Op een camping heb je de hele dag mensen om je heen en je bent lekker buiten bezig. Tuurlijk is het met slecht weer wel wat minder maar dat hoeft de pret niet helemaal te drukken. Afgelopen jaar heb ik in een trekkershut gezeten en dat was wel ideaal. Een gewoon kookplaatje, gewone bedden maar toch op een camping
Oud 01-08-2005, 14:30
Evaatje
Evaatje is offline
Oehoe, zeker weten op een camping! (maar dan wel in een bungalowtent of stacaravan) heerlijk, je staat op, loopt meteen door naar buiten, gaat lekker ontbijten.. lekker krantje lezen, af en toe komt er een vogel op bezoek die ook trek heeft in een stukje stokbrood, je geeft hem dat stukje stokbrood.. neemt nog een slok koffie, kijkt ondertussen eens goed rond wat de buren allemaal aan het doen zijn.. en dan ga je je aankleden.. dan een uitstapje maken of naar het strand/zwembad.. heeeerlijk... verder kom je de hele dag je tent/caravan niet meer in.. rond een uur of 7 ga je lekker uitgebreid douchen in het douchegebouw (vooral op wat grotere campings enorm luxe -> complete badkamers en kinderbadkamertjes, haarfohn zelfs soms) daarna lekker eten, spelletjes spelen, flaneren in kustplaatsjes, naar de animatie.. nog wat drinken.. en dan.. slapen.. je doet je ogen dicht en valt in slaap.. meteen.. wooow.. wat heb ik een heimwee naar de afgelopen vakantie.. ik word er niet goed van om de hele tijd binnen te zitten.. hoofdpijn is weer terug.. slecht weer.. zit ik hier in mn zomervakantie te computeren.. bleh.. ik wil naar buiten!
Advertentie

Regels voor berichten