Oehoe, zeker weten op een camping!

(maar dan wel in een bungalowtent of stacaravan) heerlijk, je staat op, loopt meteen door naar buiten, gaat lekker ontbijten.. lekker krantje lezen, af en toe komt er een vogel op bezoek die ook trek heeft in een stukje stokbrood, je geeft hem dat stukje stokbrood.. neemt nog een slok koffie, kijkt ondertussen eens goed rond wat de buren allemaal aan het doen zijn.. en dan ga je je aankleden.. dan een uitstapje maken of naar het strand/zwembad.. heeeerlijk... verder kom je de hele dag je tent/caravan niet meer in.. rond een uur of 7 ga je lekker uitgebreid douchen in het douchegebouw (vooral op wat grotere campings enorm luxe -> complete badkamers en kinderbadkamertjes, haarfohn zelfs soms) daarna lekker eten, spelletjes spelen, flaneren in kustplaatsjes, naar de animatie.. nog wat drinken.. en dan.. slapen.. je doet je ogen dicht en valt in slaap.. meteen.. wooow.. wat heb ik een heimwee naar de afgelopen vakantie..

ik word er niet goed van om de hele tijd binnen te zitten.. hoofdpijn is weer terug.. slecht weer.. zit ik hier in mn zomervakantie te computeren.. bleh.. ik wil naar buiten!