Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Schrap die andere regels, want die voegen niets toe.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'beste stuurlui staan aan wal'-verhaaltje gaat dus niet op, want de TS vraagt aan de betreffende stuurlui of ze opmerkingen hebben... ![]() >> Daarnaast, als je geen gedicht van CSN ziet staan, hoe kun je dan zeggen 'alsof jij het beter kunt...' Misschien kan CSN het wel beter.
||
Citaat:
als je complimenten wil ga je maar naar het fancy forum. Het is flauw om te zeggen welke dichter ik beter vind, wat belangrijker is: CSN geeft gegronde opbouwende kritiek, bedoeld om nepstier alleen nog maar beter te laten dichten. Wie ben jij om zulk positief commentaar af te zeiken?
||
Citaat:
![]() OT: ik ben het eigenlijk wel eens met CSN (heeft verder totaal niks te maken met het bovenstaande) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het gouden kalf zal evengoed blijven lonken! vooral met zulke (lovende) kritieken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat je geen gedicht van haar ziet staan, bewijst alleen temeer dat jij niet op je plaats hier bent of tenminste iets meer moeite zou moeten doen te weten waarover je het hebt. En doe iets aan die spelling! Het gedicht. Ik sluit mij hoofdzakelijk aan bij mijn intelligente voorgangers, niet bij de raaskallende soort. Het 2e deel van het gedicht verpest het. Niet dat ik het eerste deel zo ongelofelijk mooi vind, maar ik vind het wel redelijk goed. Het 2e deel propt ons een uitleg door de strot die er teveel aan is, laat wat te raden over, zet de mens aan het denken en leg niet alles te lang uit. De meesten zijn slimmer dan je denkt en als ze dat niet zijn, dan is je gedicht sowieso aan hen verspild. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dubbelzinnige liedjesteksten? Fainne | 34 | 13-05-2006 01:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dubbelzinnigheid Negrotiator | 7 | 23-12-2003 13:49 | |