Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2005, 10:44
]{ing
]{ing is offline
EarthLCD XT1212N 12.1'' TFT Touchscreen scherm in uitstekende staat. Het 'SVGA Open Frame' scherm beschikt over een 3M Touchscreen met controller die aangesloten kan worden op een COM poort. Resolutie tot XGA, lichtgewicht en robuust design.Er zijn geen dode pixels of gebruikssporen, bovendien zijn alle toebehoren aanwezig (adapter, handleiding, vga kabel). Ik verkoop deze aangezien ik een tweede (non-touch) 17'' monitor ga kopen. Over 7 dagen wil ik er vanaf zijn, dus wees er snel bij.

Minimumbod 199 euro. Nieuwprijs 299 euro, adviesprijs exclusief btw 865 euro. Foto's op aanvraag. Vragen over de advertentie kun je stellen via een privebericht of door het plaatsen van een reactie. Reageer uitsluitend op de inhoud van de advertentie, niet op de vorm of andere niet ter zake doende onderwerpen.
Advertentie
Oud 11-02-2005, 11:20
Unexplained
Unexplained is offline
Foto's ?
Oud 11-02-2005, 12:45
]{ing
]{ing is offline

specs;
http://www.earthlcd.com/downloads/XT1212N.PDF
Oud 11-02-2005, 13:01
]{ing
]{ing is offline
Deze touch screen TFT is te gebruiken voor een heleboel doeleinden, denk bijvoorbeeld aan kassa's, auto's, caravan, camper, keukens, winkels, boten, jukeboxen, in de muur bouwen als MP3 speler.
Als je even je gedachten laat gaan dan verzin je er zo een heleboel handige toepassingen op.

Het beeld gaat via de normale VGA aansluiting, deze aansluiting gebruikt elke monitor op een computer.
Er is ook een composiet of vhs aansluiting van te maken voor bijvoorbeeld een playstation, videorecorder, dvd etc. hiervoor is alleen een extra omvormer nodig, die het composiet of dergelijk signaal omzet naar VGA.

De gegevens van de touchscreen gaan via de com poort, (serial poort) deze aansluiting heeft ook elke computer.
Je hoeft dus met deze monitor geen muis erbij te hebben, deze wordt vervangen door de touchscreen, je kunt dus in principe je vinger als muis gebruiken op je monitor.
Aan de zijkant van het scherm zit een klein printje met smd knopjes waarmee je heet contrast en andere instellingen kunt doen(contrast etc.) Ook zit er een stand-by knopje op het printje, het printje is ook los te schroeven.
De schermen zijn verstevigd, dus niet als normaal tft als je er op tikt dat je dan een vlek ziet, ze kunnen dus goed tegen een stootje. Op deze TFT schermen kan rustig een film of iets dergelijks worden afgespeeld, het word dan ook heel scherp en mooi weergeven, vroegere TFT (1e modellen) die hadden hiermee last mee de algemeen bekende vagen over het beeld.
Films zijn dus perfect af te spelen.

Ik heb er ook nog wel wat mooie software voor, de software die ik heb is speciaal ontwikkeld voor touch screen, dus alles met vrij grote knoppen zodat deze makkelijk kunnen worden aangetikt.Het mooiste programma dat ik heb is een audio/video/divx/dvd/radio player, met een fraai uiterlijk en gebruiksvriendelijk. Ideaal te gebruiken voor in de auto, caravan, jukebox etc. zie de foto's onderaan.
Winkelprijs ca tussen 800 en 1000 euro.
Oud 11-02-2005, 13:26
Verwijderd
Haha dat is echt te lelijk ge c/v'ed.

Maargoed, zonde dat ik geen geld heb. Erg leuke gadget, ik zal het ff aan een oom van me vragen die ws wel geinteresseerd is.
Oud 11-02-2005, 13:28
Unexplained
Unexplained is offline
Nou ja, voor 150 Euro wil ik dat geinige dingetje wel hebben.
Oud 11-02-2005, 13:54
wr_faya
wr_faya is offline
Hou oud is het
en wat kost he
Oud 11-02-2005, 14:16
]{ing
]{ing is offline
Ik heb em zo'n 8 maanden in m'n bezit, echter amper gebruikt. Bieden onder 199 euro kan wel maar voor 150 gaat ie niet weg
Oud 11-02-2005, 18:47
Unexplained
Unexplained is offline
Waar woon je? Dan weet ik of ik 'm kan ophalen of dat je 'm zult moeten versturen.
Oud 11-02-2005, 18:51
]{ing
]{ing is offline
Maastricht. Het liefste heb ik dat iemand komt kijken voor eventuele aankoop want verzenden is niet risicovrij (scherm kan beschadigd raken lijkt me)
Oud 17-02-2005, 17:43
]{ing
]{ing is offline
Verkocht.
Advertentie

Regels voor berichten