Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 11:34
willow1
willow1 is offline
Ik heb op de onderkant van m'n ooglid een rood bobbeltje en daardoor is m'n oog helemaal opgezwollen nu Heeft iemand een idee wat dit is en hoe ik het wegkrijg want het doet erg veel pijn
Oud 21-02-2005, 11:52
Verwijderd
ontstoken haarzakje?
(= niet erg, heb ik ook weleens gehad).
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 11:54
Verwijderd
Dat heeft mijn moeder ook eens gehad. Onsteking ergens van ja.. Als je naar de dokter gaat krijg je een zalfje om erop te smeren.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 11:55
willow1
willow1 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-02-2005 @ 12:52 :
ontstoken haarzakje?
(= niet erg, heb ik ook weleens gehad).
Nee het zit echt onder mijn ooglid, aan de binnenkant van mijn oog dus, en het wrijft de hele tijd tegen m'n oog en het doet erg veel pijn dus
Oud 21-02-2005, 12:00
Bottler
Bottler is offline
Mijn broer had dat... Toen had de dokter het verdooft door er iets op de druppelen, niet spuiten ofzo... Toen had de docter het weg gehaald met een katoenen stokje.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 13:05
Qamra
Qamra is offline
Dokter!

Dikke kans dat het niet veel is, maar als het wel iets is; hallo, tis je oog. Het zou koortsuitslag kunnen zijn (als zijnde koortslip, maar dan op je oog), dat doet ook enorm veel pijn.
Oud 21-02-2005, 14:06
leucomelas
leucomelas is offline
ik had dat ook een keer.. was een ontstoken traankanaaltje ofsoiets... ik moest het vooral warm houden en mijn oog goed spoelen, toen is het vanzelf weggegaan. heb wel een week met zon warmte compres iets er tegenaan gelopen
Oud 21-02-2005, 23:17
Nobucta
Nobucta is offline
Warm compres inderdaad.

Ik hem m weg laten snijden omdat het niet hielp.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 16:39
-eszy-
-eszy- is offline
Ik heb dit ook gehad en het kwam door me lenzen. Je moet vooral niet eraan jeuken, want daardoor wordt het erger als je oog ook rood wordt moet je echt naar de dokter die geeft je een soort zalfje..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:34
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
heb ik ook wel eens, kan komen van make-up die er niet goed is afgehaald.
Vooral niet aanzitten, dan gaat het ontsteken en breidt het zich uit. Gewoon met rust laten en als het echt lang duurt, langer dan een week bijv. ff naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:36
Verwijderd
Naar de dokter, krijg je een zalfje, en dat scheelt veel gedoe en geduld. Je moet voorzichtig zijn met dingen bij/in je oog.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:54
.: Naturale :.
.: Naturale :. is offline
Een vriend van mij heeft het ook en die heeft er dus te lang mee door gelopen en moest geopereerd worden aan dr oog maar is dus helemaal verkeerd gegaan.. Hij zit er nog en begint nu ook onder haar oog.. Ze moet nu nog een keer geopereerd worden dus als ik jou was zou ik snel naar de dokter gaan!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten