Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 22:07
Kaater
Kaater is offline
Ik ben van plan om deze week een Nintendo DS Lite te kopen. Ik vroeg me alleen af, wat je [buiten een game om] er nog bij moet kopen. Wat zit dus al wel bij je NDS Lite en wat nog niet, wat je wel moet hebben.
Aangezien je vaak ziet dat je er nog dingens als geheugenkaartjes etc ergens bij moet kopen.
Oud 06-09-2006, 09:23
Martiño
Martiño is offline
Wat er bij zit:
- stylo
- reservestylo
- adapter

Ik heb een "normale" ds, en heb er de volgende dingen bij:
- hoesje (makkelijk meenemen, beschadigt niet, en handig voor gamecards in te bewaren)
- adapter voor in de auto
- adapter-adapter (op de ds zit een andere adapterpoort. met dat dingetje kun je een "gewone" adapter op de ds aansluiten)
- oortjes (gewoon van mijn mp3 speler, handig als je de omgeving niet wil laten meegenieten)

Verder is het misschien leuk om (als je geen draadloos netwerk hebt) een usbadapter te kopen voor je pc, zodat je online kunt gamen.
Oud 06-09-2006, 13:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Nodig heb je naast je ds lite pakket niets, je kunt gewoon elk spel spelen enzo. Wel zijn oordopjes(gewone die ook in je discman passen) een aanrader.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 14:16
Verwijderd
Niets, je kan gewoon meteen aan de slag. Maar als je denkt dat een hoesje handig is, kan je dat er nog bij kopen natuurlijk. Zelf gebruik ik een sok, net zo handig

En als je geen draadloos internet hebt, maar je hebt wel een spel waarmee je graag online wil, is zo'n USB-stick inderdaad handig. Of natuurlijk een draadloze router/draadloos modem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten