Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2005, 20:49
Verwijderd
Ik was laatst wat aan het nadenken. Over m'n ex en over toen en nu enzo. Het is nu 4,5 maand geleden dat ik het heb uitgemaakt. Op dat moment was ik wat boos en vooral geirriteerd enzo. Maar ik besefte me nu dat we eigenlijk best iets moois hadden. Ik ga me dan afvragen dat als er dingen niet gebeurd waren, of we dan nog bij mekaar waren geweest. Natuurlijk weet ik dat het dan op een gegeven moment toch stuk was gelopen, maar toch. Het is raar. Ik heb het nog nooit eerder gehad. Dit was wel echt een serieuze relatie, dat wel, het heeft ruim 5 maanden geduurd. Het is niet dat ik hem terug wil ofzo, want ik weet dat het dan weer fout zou gaan... maar ik zit hier toch een beetje mee... ik weet het niet. het voelt raar.
Hebben jullie dat ook???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2005, 20:50
Verwijderd
Ja dat heb ik ook en dan moet ik even huilen of afreageren en dan gaat het weer beter en denk ik er weer heel lang niet aan. Etc.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:57
Verwijderd
Ja. Ik heb vaak gedacht: wat als dit en dit en dat..
Maar ik schiet er niets mee op.
De afgelopen paar dagen denk ik meer van: waren dingen wel oprecht? Was het wel zoals ik dacht dat het was? Maar dat heeft met andere dingen (zie topic) te maken..

Daarvoor heb ik me dat meerdere malen beseft ja..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:58
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, dat heb ik niet gehad, maar dat komt omdat ik nu mijn eerste echte 'serieuze' relatie heb
Oud 22-02-2005, 21:04
-Will-
-Will- is offline
Terugkijken heeft weinig zin. Besef dat het niet meer zo zal worden zoals vroeger, en bewaar de leuke herinneringen ook als leuke herinneringen.

Dan ben je er zo overheen.
Oud 22-02-2005, 21:08
Multilot
Multilot is offline
Kate winslet- What if

Wat heb ik dat liedje vaak gedraaid...
Oud 22-02-2005, 21:13
Verwijderd
je kan is met hem gaan praten of hij dat ok zo voelt voor jou.
misschien lukt het dan om samen weer iets te hebben en of jullie elkaar vertrouwen. ik weetn iet wt er gebeurt is nl.
als ie is vreemd gegaan zou ik hem echt uit je kop zetten.

of je moet gewoon verder gaan want het is wel moeilijk om weer een relatie te beginnen, mischien is er teveel gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:26
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ja, ik denk nog heel veel terug aan hoe alles vorig jaar was toen ik nog met mijn ex had. Vooral bij speciale gelegenheden, plaatsen of liedjes denk ik daaraan terug. En elke keer denk ik weer hoe mooi en fijn het toen was met hem.
In het begin werd ik hier heel verdrietig van: ik wilde terug naar die mooie momenten! Maar nu, na een half jaar, kan ik daar ook achteraan denken dat het iets moois WAS. Een mooie herinnering die ook vooral een herinnering moet blijven. Op dit moment kan het nooit meer zo worden als toen en daar heb ik vrede mee. Het is over en ik ben blij dat ik een leuke tijd heb gehad.
Oud 22-02-2005, 21:31
Verwijderd
hij is niet vreemd gegaan. maar ik weet eigenlijk zeker dat het nooit meer iets zal worden en ik denk dat ik dat ook niet meer zou willen.
ik heb alleen zo ontzettend veel voor hem gevoeld...
en dat liedje is echt heel mooi!! thanxxx
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:44
WolterB
WolterB is offline
Wat als?
Dat kan je je altijd wel af blijven vragen, niet alleen in de liefde, ook in andere gevallen.
Ik denk dat iedereen het vaak denkt. Bepaalde dingen die veel voor je betekenen of betekend hebben en dan opeens weer boven komen drijven.
In de liefde, maar ook daarbuiten.
Het is dus helemaal niet vreemd
Oud 22-02-2005, 21:46
Verwijderd
jeetje, de tranen bij dat liedje blijven wel rollen zeg...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:00
V-8
V-8 is offline
Tranen zijn ook af en toe best lekker.
Maarja volgens mij denk je in alle gevallen "wat als". Niet alleen in de liefde maar ook met elke andere belangrijke gebeurtenis in je leven.
Je moet er alleen niet te vaak op die manier over denken. Herinner je de leuke dingen en bedenk dan of je dat terug zou willen of dat het herinneringen moeten blijven.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 22-02-2005 @ 22:08 :
Kate winslet- What if

Wat heb ik dat liedje vaak gedraaid...
same here...

Wij hadden echt wel iets moois, mijn ex en ik. Maar ik weet niet of ik er spijt van heb. Wat we nu hebben is mooier; een vriendschap, een hele hechte vriendschap. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik hem meer claim, maar dat is omdat het niet lekker gaat met me.

Laatst besefte ik me dat het bijna een jaar geleden was dat we iets kregen. Ik zei dat tegen hem, op die bewuste datum, en hij reageerde heel lauw. Voor mij een teken dat ik echt verder moet gaan, moet accepteren dat het over is, dat het mooi was, maar dat dit beter is... Ik wil niet meer denken 'wat als.....' want doe me zelf er verdriet mee!

Exvriendjes kunnen dus wel je vriend worden, je beste vriend zelfs....
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 08:38
Silvie
Silvie is offline
Heb dat in het begin wel eens gehad. Maar nu ik er beter over nadenk viel dat achteraf best wel mee. Het was wel leuk en mooi enzo, maar ik denk dat het uiteindelijk toch was uitgegaan.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 09:23
Verwijderd
Daar moet je niet over nadenken.
Dat je iets 'moois' had betekent niet dat je het niet af had mogen sluiten.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:45
^PK
^PK is offline
Met een van mijn exemn had ik iets vo0r 2, 5 maand maar toen maakte we het uit..sindsdien ben ik met 2 andere jongens geweest ( het is nu 1,5 maand uit) en bij elke keer als ik met andere jongens flirt wordt hij bozer en bozer op me..
Mijn beste vriendin kan het ok goed met hem vinden maqar nu dwingt hij haar te kiezen tussen hem en mij =S
Hij wil me perse slaan omdat ik en mijn beste vriendin laatst een meningsverschil hadden en hij vond het lulig voor haar en nu wilttie mew weer slaan omdat ie dat gewoon graag wil..staat bovenaan zijn verlanglijstje.
Hij zegt niets meer met me te maken willlen hebben maar alles wast ik doe wil hij weten..hij lijkt wel geobserdeerd..wat moet ik doen!! =S

Help!! kusjuhs van mij
Oud 23-02-2005, 15:04
Pierreke
Pierreke is offline
In het begin dacht ik daar met weemoed aan terug...Maar tegenwoordig kan ik beter de mooie dingen inzien..leuke gebeurtenissen; de manier waarop het aanging. Overigens heb ik dat met de ene ex beter als met de andere. maar dat ligt er ook aan hoe je relatie is beeindigd!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 22-02-2005 @ 22:26 :
Ja, ik denk nog heel veel terug aan hoe alles vorig jaar was toen ik nog met mijn ex had. Vooral bij speciale gelegenheden, plaatsen of liedjes denk ik daaraan terug. En elke keer denk ik weer hoe mooi en fijn het toen was met hem.
In het begin werd ik hier heel verdrietig van: ik wilde terug naar die mooie momenten! Maar nu, na een half jaar, kan ik daar ook achteraan denken dat het iets moois WAS. Een mooie herinnering die ook vooral een herinnering moet blijven. Op dit moment kan het nooit meer zo worden als toen en daar heb ik vrede mee. Het is over en ik ben blij dat ik een leuke tijd heb gehad.
Ja zoiets heb ik ook
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:01
Multilot
Multilot is offline
ik heb een geweldige tijd met hem gehad, maar ik moet er nu niet aan denken weer wat met hem te hebben, het is niet voor niks uit...

Ik zou overigens niet heel verbaasd zijn als ik over 10 jaar weer samen met hem zou zijn...
Oud 23-02-2005, 18:39
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-02-2005 @ 21:57 :
Ja. Ik heb vaak gedacht: wat als dit en dit en dat..
Maar ik schiet er niets mee op.
De afgelopen paar dagen denk ik meer van: waren dingen wel oprecht? Was het wel zoals ik dacht dat het was? Maar dat heeft met andere dingen (zie topic) te maken..

Daarvoor heb ik me dat meerdere malen beseft ja..
dat heb ik ook..
Oud 24-02-2005, 09:45
yapo
yapo is offline
Elke medaille heeft een keerzijde. Aan de ene kant was het misschien heel mooi wat je hebt gehad en vraag je je af wat er gebeurd als je niet uit elkaar was gegaan. Je denkt dan voornamelijk aan de leuke momenten, maar bedenk ook dat het uit is om bepaalde redenen en dat vooral die redenen het ook erger hadden kunnen maken als je toch bij elkaar was gebleven.
Je kan beter mooie herrinneringen hebben aan een korte(re) relatie,
dan vervelende herrinneringen aan een lange(re) relatie.
Oud 24-02-2005, 11:14
Gammaray
Gammaray is offline
Nee een ex blijft bij mij een ex en die wil ik zo gauw mogelijk weer vergeten en verder gaan met mijn eigen leven.
Oud 24-02-2005, 13:46
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 22-02-2005 @ 21:49 :
Ik was laatst wat aan het nadenken. Over m'n ex en over toen en nu enzo. Het is nu 4,5 maand geleden dat ik het heb uitgemaakt. Op dat moment was ik wat boos en vooral geirriteerd enzo. Maar ik besefte me nu dat we eigenlijk best iets moois hadden. Ik ga me dan afvragen dat als er dingen niet gebeurd waren, of we dan nog bij mekaar waren geweest. Natuurlijk weet ik dat het dan op een gegeven moment toch stuk was gelopen, maar toch. Het is raar. Ik heb het nog nooit eerder gehad. Dit was wel echt een serieuze relatie, dat wel, het heeft ruim 5 maanden geduurd. Het is niet dat ik hem terug wil ofzo, want ik weet dat het dan weer fout zou gaan... maar ik zit hier toch een beetje mee... ik weet het niet. het voelt raar.
Hebben jullie dat ook???
Alsof ik mezelf hoor praten, toen het net uit was.....
Eigenlijk moet je er niet over nadenken. Meer ken ik niet zeggen
Oud 24-02-2005, 14:05
Verwijderd
Dat heb ik nou nooit nee. Gelukkig niet, ben uiteindelijk gelukkiger geworden van hoe alles toen is gelopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten