Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 20:04
Energy!
Energy! is offline
Heej ik wil graag wat advies waardoor ik me beter ga voelen.
het zit namelijk zo

ik ben uit me zelf al een vrij jaloer typen,
en het meisje waar mee ik het eerste sexueel mee aan de gang zou gaan, moet dat ook voor het eerst doen (raar , maar dat wou ik graag)

nu hoor ik net van me vriendin, dat zij al vaker heeft gevingerd en getrokken, en daar kan ik dus absoluut niet tegen!

ik heb nou echt een kut gevoel , misschien het weer gewoon die jaloersheid.

maar ik wou haar gewoon voor het eerst vingeren, en zei mij voor het eerst aftrekken ofzo.

(ze is nog wel maagd)

Maar ja ben ik nu raar dat ik dat wil?
en wat moet ik nu, ik hou echt van haar, en ik maak het zeker niet daarom uit.
Maar ik heb nu wel een echt kut gevoel, gewoon dat ze het al een keer gedaan gevingerd en getrokken , en dat ik niet de eerst ben . en dan nog vooral dat ik dat nog NOOIT gedaan heb!

Snappen jullie het nog?

ik zit er echt mee!
en elke keer dan als ik haar weer zie en zo denk ik weer aan die jongen die haar gedingest heeft..
en dan kan ik zelf niet genieten zeg maar!

ik denk nu nergens anders meer aan
godver ik wordt echt gek

er is vast en zeker iets niet goed met mij

Laatst gewijzigd op 11-05-2002 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:02
Flu
Flu is offline
Ik snap het wel, zou denk ik zelf ook zoiets hebben, maar ik kan je er echt niet mee helpen, sorry.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:10
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=77419

Topicje van mij over hetzelfde.

Ik begrijp het heel goed. Zoals in de topic die ik je geef kunt lezen zitten veel mensen hier in meer of mindere mate mee in hun maag. Het is op zich ook logisch: seks is bijzonder, en de gedachte dat degene op wie je gek bent dat bijzondere ook met andere mensen heeft gedeeld, is moeilijk. Ik kan het zelf ook heel moeilijk uit m'n hoofd krijgen, maar het is onvermijdelijk. Je kunt op een bepaalde leeftijd niet meer verwachten dat meisjes/jongens helemaal 'groen' zijn. Da's normaal. Er is vrees ik ook weinig aan te doen. Geniet gewoon van de seks met haar, geef je eraan over, want je kunt wat zij heeft gedaan toch niet terugdraaien. Als je er veel over na gaat denken is dat alleen maar nadelig voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:11
devilcat
devilcat is offline
Ik heb zo'n beetje hetzelfde, mijn vriend was hiervoor met een meisje naar bed geweest en had 5 maanden verkering met der, daarna wou die nog een meisje ontmaagden maar dat lukte niet en toen wassie van der af gegaan na 2 weekjes,

Ik weet het het klinkt als een player maar dat is het niet omdat ik het snel moet uitleggen.

Ik vind het zelf erg kut om te weten dattie het ook MET haar heeft gedaan, maar ja , gelukkig spreektie haar niet meer, dus dat is een pluspuntje ,

probeer te zorgen dat je beter voelt door middel van DAT HET AL UIT is tussen hun..
zo probeer ik ook telkens positieve dingen van mij op te noemen en negatieve dingen van die ex-en..

Of schrijf het anders een keer op wat je dwarszit,

suc-6
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:13
wyner
wyner is offline
Chasing Amy--leuke, goede film, gaat ook over een soortgelijk probleem. Misschien kan het een beetje ophelderend werken?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 22:22
Energy!
Energy! is offline
bedankt voor jullie reacties,
ik ga die film wel eens bekijken..

mja ik moet me er eignelijk ook niet zo druk om maken, net wat jullie zeggen, je kan het niet meer terugdraaien, en anders zit ik voor altijd met dat kut gevoeld (naja altijd...)
maar ja kvond het toch wel ff schokkend om te horen!

thankx to all of u
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:03
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Energy! schreef:
bedankt voor jullie reacties,
ik ga die film wel eens bekijken..

mja ik moet me er eignelijk ook niet zo druk om maken, net wat jullie zeggen, je kan het niet meer terugdraaien, en anders zit ik voor altijd met dat kut gevoeld (naja altijd...)
maar ja kvond het toch wel ff schokkend om te horen!

thankx to all of u
Ik had precies hetzelfde. Maar je moet eigenlijk gewoon er even niet over nadenken en gewoon beginnen te vingeren... dan merk je vanzelf dat het eigenlijk niet zo'n groot probleem is. Maar echt, ik herken het helemaal.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:01
Verwijderd
tsjah.....dat heb ik nou ook gehad, mijn ex had het zelfs al gedaan...
Das niet zo leuk omdat ik het zelf nog niet gedaan heb/had en ik d8 dat hij misschien wel m'n eerste zou worden.
Daar heb ik zelf ook nog een topic over geopend, ooit eens.
En jah, tis logisch dat je je hierdoor kut voelt....
Op een gegeven moment zal je het van je af moeten zetten denk ik.
En jah, tis bestwel schokkend om zoiets te horen, k weet er alles van
Nou suc6 enzow

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:32
Jia-Zi
Jia-Zi is offline
Ja maar, ik snap het probleem eigenlijk niet zo goed... Je verwacht zelf toch ook niet dat je heel je leven maar met één persoon naar bed gaat, of wel? Dat zij al wat heeft geëxperimenteerd heeft toch niks te maken met wat JULLIE nu hebben?
Kom op, ik ben 17 en heb dus nog niet veel ervaring, maar mijn vriend is net 26 en heeft al veel meisjes gehad... dat heeft toch niks met ONS te maken? Kan af en toe zelfs wel fijn zijn, je leert er iig wel veel van
Kijk ik snap wel dat het nu even schrikken is, maar stel je es voor als jij 23 ofzo bent en je krijgt een nieuwe vriendin, van OOK 23, dan zou je er van tevoren al vanuit gaan dat ze geen maagd meer is.... Dat is dan toch ook geen probleem??
Maak je maar geen zorgen, ze zal het ook heus niet raar vinden dat jij het nog nooit gedaan hebt hoor
En by the way, vingeren en aftrekken stelt niet zoveel voor, maak het dus ook niet groter dan het is he

groetjes Jia-Zi
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 14:00
Verwijderd
Citaat:

Kijk ik snap wel dat het nu even schrikken is, maar stel je es voor als jij 23 ofzo bent en je krijgt een nieuwe vriendin, van OOK 23, dan zou je er van tevoren al vanuit gaan dat ze geen maagd meer is.... Dat is dan toch ook geen probleem??
Nou...ik weet niet hoe ik dan ben, maar ik kan me voorstellen dat je daar gelijk in hebt. Maar dit is wat anders vind ik, het gaat om je eerste ervaringen. Die je dan het liefste deelt met iemand voor wie het ook de eerste keer is, dan lijkt het specialer.

Citaat:

En by the way, vingeren en aftrekken stelt niet zoveel voor, maak het dus ook niet groter dan het is he
das een mening.
Ik vind het behoorlijk veel voorstellen, voor mij betekent het superveel.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:54
Jia-Zi
Jia-Zi is offline
[QUOTE]Alicia Silverstone schreef:

Nou...ik weet niet hoe ik dan ben, maar ik kan me voorstellen dat je daar gelijk in hebt. Maar dit is wat anders vind ik, het gaat om je eerste ervaringen. Die je dan het liefste deelt met iemand voor wie het ook de eerste keer is, dan lijkt het specialer.
[QUOTE]

Ja, dat kan. Maar bij hoeveel mensen wordt de eerste keer wel niet een fiasco, omdat ze allebei niet weten wat ze moeten doen of allebei stiknerveus zijn? Dat kan ook wel eens leuk zijn, weet ik wel, maar als één van de twee al een beetje weet hoe het werkt en dus wat zelfverzekerder is, kan de ander al wat meer ontspannen ("sit back and relax"... ) Dit is vooral voor meisjes heel fijn (anders ga je je opspannen en doet het pijn enz.)
Maar wat ik eigenlijk bedoelde, is dat het toch geen ramp hoeft te zijn dat je partner al eens iets gedaan heeft en jij niet... Ik snap niet zo goed wat hij haar/wie daan ook, nu precies kwalijk neemt. Maarja dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen

Citaat:

das een mening.
Ik vind het behoorlijk veel voorstellen, voor mij betekent het superveel.
Inderdaad, het is een mening en ik had beter kunnen schrijven "ik VIND dat..." enz enz. Daar heb je gelijk in. Maar sinds ik meer ervaren ben op seksgebied (jeez wat een zin) betekent het gewoon iets heel anders voor mij; het is niet meer de seks zelf die telt, maar de liefde en het samenzijn... Ook weer heel persoonlijk natuurlijk
Wat ik dus bedoel: Energy! je vriendin heeft dan wel iemend afgetrokken en iemand heeft haar gevingerd, maar de GEVOELENS die ze daarbij heeft, heeft ze nu voor JOU!

Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 16:39.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Jia-Zi schreef:

het is niet meer de seks zelf die telt, maar de liefde en het samenzijn...
jah, dat sowieso.

Citaat:

Wat ik dus bedoel: Energy! je vriendin heeft dan wel iemend afgetrokken en iemand heeft haar gevingerd, maar de GEVOELENS die ze daarbij heeft, heeft ze nu voor JOU!

zo moet je het dus idd ook zien. je moet het van je afzetten en denken: nu houdt ze van mij.
Anders heeft het gewoon weinig zin, dan blijf je flippen

hmmz dat andere stukje kon ik niet quoten...vaag...
maargoed..
kijk ik vertel het weer vanuit het "totaal geen ervaring"-oogpunt.
Blijkbaar ligt het meningsverschil daar ergens (or so it seems)
Wat je zei "ik snap niet wat hij haar kwalijk neemt", das geen kwalijk nemen, maar een soort jaloezie, zo van: als ik iets met hem/haar ga doen zal dat voor mij speciaal zijn, en voor hem/haar minder want hij/zij heeft dat al eens gedaan
Snappiej?

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 21:09
girlspider
girlspider is offline
Snap ik wel ergens. Mijn eerste keer ook liever met maagdje
Oud 12-05-2002, 22:42
Energy!
Energy! is offline
ik snap het ook wel,
en ik kan er natuulijk ook niet van uitgaan dat als ik ouder ben en een nieuwe vriendin ook dat ze dan nog maagd is.

maar ik bedoelde dus nu echt de alleer eerste keer,
mja ik had gehoop dat dat dus voor alle 2 was.

maar , ik probeer er nu gewoon niet meer aan te denken.
komt wel goed!

100x Thanks 2 everybody!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 16:21
Built to last
Built to last is offline
maak t uit en koop een opblaaspop. die is altijd nog vers
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 16:32
ZHAzha
ZHAzha is offline
je zult je erbij neer moeten leggen!!!
Oud 13-05-2002, 17:40
Verwijderd
Kan zelf owk heeel slecht tegen het idee dat mn vriend owk sex heeft gehad met zn ex, mede omdat zn ex echt een superbitch is die hem zoooo slecht heeft behandeld, en dat terwijl ik zelf meer ervaring heb dan hij.

Tis vanzelf over gegaan, heb dr nu amper last van. Maar wees blij dat ze niet alles al gedaan heeft, in nog een heleboel dingen zul jij wel haar eerste zijn.

Praat er ook veel over met haar!! Bij mij helpt dat iig
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:51
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik snap het wel je wilt toch het liefst dat je vriendin of vriend zo min mogelijk heeft gedaan met een ander.
En ik kan goed begrijpen dat je er best wel mee zit.
Maar probeer er zo min mogelijk over na te denken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 19:17
Winner
Winner is offline
Zie het als een voordeel! Omdat zij meer ervaren is dan jij doet zij waarschijnlijk sommige dingen beter dan dat ze helemaal niks gedaan zou hebben tot nu toe, en ik snap verder eigenlijk het probleem niet zo.
Oud 15-05-2002, 11:29
Dark Angel
Dark Angel is offline
Waarom heb ik het gevoel dat dit vooral een mannelijk probleem is? Het lijkt mij alsof vooral mannen hun ego in het nauw voelen komen als hun partner meer ervaring heeft.
Is dit zo'n cultureel ding? Mannen worden maatschappelijk geacht degene te zijn die meer en vaken op sex uit zijn?
Oud 16-05-2002, 17:31
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
k snap het wel hoor had ik bij me eerste ook...vond ik ook echt niet tof! en bij me tweede was ik degene die t al eerder had gedaan en ik was de eerste voor hem..vond hij ook niet tof! nu me huidige vriend staan we kiet haha ikke 2 voor hem hij 2 voor mij..maar toch ben ik er strontjaloers op en dat komt gewoon omdat ik zoveel om hem geef! anders zou ik niet jaloers zijn!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 11:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Built to last schreef:
maak t uit en koop een opblaaspop. die is altijd nog vers
ik hoop dat je het zelf wél leuk vind, want ik denk niet dat veel mensen hier om moeten lachen...
Oud 17-05-2002, 11:28
Verwijderd
mij zou het niet uitmaken of ze eigenlijk maagd is niet weet niet echt waarom. Aaan de andere kant heb ik al genoeg moeite om een vriendin te vinden laat staan dat ze maagd moet zijn :/

Het lijkt wel of iedereen hier rond de 16 al ontmaagd is.....
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 11:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Kmoet zeggen dat ik t wel iets leuker vind als ik de eerste ben zeg maar, maar zoveel verschil maakt t niet. Ik val op een persoon en word opgewonden door een persoon, en niet door wat diegene al dan niet gedaan heeft.
Oud 19-05-2002, 17:32
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

ik hoop dat je het zelf wél leuk vind, want ik denk niet dat veel mensen hier om moeten lachen...
mensen moeten daar gwoon niet zo'n probleem van maken. een andere keer is t andersom en is hij niet meer maagd en z'n vriendin op dat moment weer wel. etc etc.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:14
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
mijn ex was ook al met 3 naar bed geweest en toen was ik nog maagd en het voordeel daarvan was dat ik toen heel relaxt was omdat ie wel wist wat ie deed, heeft ook helemaal geen pijn gedaan enzo.

Je moet er gewoon niet aan gaan denken want dat verpest je de hele geile sfeer en dan wil het toch niet.

en wat ik niet snap waarom je het je vriendin niet verteld want dan kan zei jou nog even inwrijven dat jij veel meer voor haar betekent dan welke ex dan ook, tis niet voor niets uit.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 17:46
The_Vampire
The_Vampire is offline
Mijn vriendin had ook meer ervaring dan ik. Ik probeer gewoon beter te doen dan dat ze ooit gehad heeft. En dat lukt me wel vrij goed.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 18:30
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Ik moet zeggen dat ik dit wel een behoorlijk doorgevoerde jaloezie vind.. ook al heeft ze meer gedaan dan jou wat dan nog? wou je je hele leven lang als je een nieuwe relatie begint, die starten met een schoon en vers meisje? Don't think so. Dus ik zou zeggen zet die mannelijke trots aan de kant en geniet ervan. Dat is toch de bedoeling van het geheel
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:59
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Get a grip on yourself! *pets*
Oud 25-05-2002, 08:28
lausie
lausie is offline
hey zo moet je ni over jezelf denken dat er iets met jou moet zijn!
en word hierdoor ni jaloers zij is nu van jouw zo moet je denken en ni denken aan de verleden tijd!!
wat zij allemaal al gedaan heeft wat zo kan ut natuurlijk ni!denk aan de dingen die jullie samen nog kunnen doen samen en ni denken daaraan ok??
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 08:26
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik ben ook jaloers maar mag niets zeggen want we hebben allebei evenveel gedaan...

zou allemaal toch liever zien dat ik haar eerste was en zei de mijne...

dan had ik in ieder geval een goede 1e keer....
Oud 31-05-2002, 08:27
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja ik zou t ook liever zo zien dat we elkaars eerste waren maar ja tis helaas niet zo..kben ook errug jaloers kga me vaak dingen inbeelden hoe hij t dan deed met die andere meiden en vinnik niet leuk
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Built to last schreef:

mensen moeten daar gwoon niet zo'n probleem van maken. een andere keer is t andersom en is hij niet meer maagd en z'n vriendin op dat moment weer wel. etc etc.
als hij daar nou wel een probleem mee heeft! ik kan me dat heel goed voorstellen, en dan vind ik jouw grapje nogal flauw.

Regels voor berichten