![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ik weet niet... Wel een beetje iets rustigs denk ik... Ik ben niet zo into die harde muziek en zo. Maar ja... Dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik denk trouwens dat het zonder muziek ook wel relaxt is... Geen afleiding ![]() Lynn |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb niet echt ervaring met sex dus ik weet het eigenlijk niet...
MAAR als je heel erg met elkaar bezig bent, heel rustig, etc......volgens mij zou ik dan niet eens horen wat voor muziek er dan aanstaat.. En als het echt spontane opwinding is, dus niet een romantisch avondje, maar echt van "nu heb ik zin", dan moet het iets pittigs zijn ![]() Ik ken dan wel een hoop nummers waarvan ik denk whoei.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit geneukt op muziek, wel laatst voor het eerst andere dingen met muziek. Maar die heb ik na 2 minuten ook uitgezet. Maar muziek lijkt me bestwel irritant want bijvoorbeeld bij romantische muziek ben je zo vet snel bezig en is die muziek heel mooi enzo. Dat is toch geen combinatie dacht ik. Maar ik wil nog wel een keer als van een van ons de ouders niet thuis zijn op een lekker muziekje gaan 'chillen'
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat relaxt is is triphop, apollo 4 40 ofzo (weet niet hoe je het schrijft). portishead, Tool, vooral als je stoned bent is dat wauw ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Het klinkt me als muziek in de oren flyaway | 0 | 03-12-2010 10:01 | |
Muziek |
Hoe belangrijk is muziek voor jou? Sudoku. | 31 | 02-11-2010 21:30 | |
Algemene schoolzaken |
Vragenlijst Profielwerkstuk Muziek rockerbaby | 12 | 29-11-2009 08:27 | |
Muziek |
Marilyn Manson-achtige muziek Verwijderd | 157 | 01-03-2005 14:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vragen over muziek, dus als je tijd hebt... Bassist_of_JC | 18 | 26-02-2005 13:23 | |
Muziek |
Muziek gemaakt met behulp van computers... mcsun | 51 | 13-08-2002 13:47 |