Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 10:23
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Is het geen goed idee om een aantal sticky's te openen, waarvan elke dient voor één taal, bijv de Engelse, waar je vragen kan stellen, stukjes kunt plaatsen of handige links kunt melden.

Zo ook voor bijv. Arabisch, zodat mensen die die taal leren op één makkelijke laagdrempelige plek terecht kunnen en alles makkelijk bij elkaar zit .
Oud 06-02-2005, 11:50
T_ID
T_ID is offline
Zullen we beginnen met dit naar beleid te verplaatsen?
Oud 06-02-2005, 12:14
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
~Hadiya~ schreef op 06-02-2005 @ 11:23 :
Is het geen goed idee om een aantal sticky's te openen, waarvan elke dient voor één taal, bijv de Engelse, waar je vragen kan stellen, stukjes kunt plaatsen of handige links kunt melden.

Zo ook voor bijv. Arabisch, zodat mensen die die taal leren op één makkelijke laagdrempelige plek terecht kunnen en alles makkelijk bij elkaar zit .
Wat die links betreft: daarvan kun je bovenaan op het forum een overzicht aantreffen. Bovendien kun je, als je zelf een interessante link hebt, altijd contact opnemen met een van de forumbazen hier, met het verzoek om jouw link bij de andere links te plaatsen. Bovendien is het aanmaken van een sticky topic voor een specifieke taal overbodig, aangezien mensen hier op het forum over het algemeen toch wel kunnen zien op welke taal een bepaalde vraag betrekking heeft.
Oud 06-02-2005, 14:25
Balance
Balance is offline
>> Beleidszaken (en om die reden ook even de titel veranderd).

Ik denk zelf dat het op dit moment redelijk duidelijk is waar alles over gaat. Mensen zetten vrijwel altijd in hun titel over welk vak het gaat en wat voor hulp ze zoeken. Zo niet, dan kunnen Boogie en ik het ook nog aanpassen.

Het is weliswaar een goed idee van je, maar er blijft dan helemaal zo weinig over als je voor elke taal 1 topic maakt.
Oud 06-02-2005, 14:36
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-02-2005 @ 15:25 :
Ik denk zelf dat het op dit moment redelijk duidelijk is waar alles over gaat. Mensen zetten vrijwel altijd in hun titel over welk vak het gaat en wat voor hulp ze zoeken. Zo niet, dan kunnen Boogie en ik het ook nog aanpassen.

Het is weliswaar een goed idee van je, maar er blijft dan helemaal zo weinig over als je voor elke taal 1 topic maakt.
Bovendien krijg je dan veel te veel sticky's vind ik.
Oud 17-02-2005, 21:39
Verwijderd
Citaat:
dutch gamer schreef op 06-02-2005 @ 15:36 :
Bovendien krijg je dan veel te veel sticky's vind ik.
Sticky's en Centrale Topics zijn niet hetzelfde. Maar aangezien er niet zo veel overblijft voor andere topics krijg je wel een soortgelijk effect ja. Ik denk dat het er onoverzichtelijk op wordt. Je krijgt dan een waslijst aan centrale topics, waarin mensen dingen over het hoofd gaan zien. Je mist veel sneller een post in een topic dan een topic zelf. Ik denk dat het nu gewoon goed is.

[edit]Zie nu pas dat ze het in het bericht zelf over sticky's had, dus lees maar over de eerste zin heen.

Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 22:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten