Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Om jezelf nog maar een keer te quoten: Citaat:
|
oke ik heb dus een hoge pet op van mezelf
maar mijn verhaal gaat daar toch niet over je komt hier om mijn verhaal te lezen niet om te zeggen dat ik arrogant ben, als ik dat al ben, en niet doe alsof omdat ik dat leuk vindt, wat dan nog? het gaat hier om mijn verhaal het interresseert mij niet wat jullie over mij vinden het interesseert me alleen wat jullie over mijn verhaal vinden. dus als je niks zinnigs te zeggen hebt over mijn verhaal zeg dan maar niks
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is gewoon een mening van iemand, jij mag je verhaal bijzonder vinden, maar als een ander dat niet vindt, helaas voor jou. Het spijt me natuurlijk enorm dat je hartje gebroken is, maar ach, dat lijmt wel weer. |
![]() |
||
Citaat:
ja en ik heb wel wat beters te doen dan met hoofdletters schrijven mijn verliefdheid is WEG(daar heb je je hoofdletters)
|
Een mening is een mening, Gravin. Ik neem aan dat je hier post om meningen te krijgen, zodat je kritiek kunt krijgen om je verhaal te verbeteren. Als jij andere bedoelingen had met het posten van je verhaal hier, dan mag je dat gerust melden.
Verder vind ik je verhaal buitengewoon slecht. Je schrijfstijl spreekt me niet aan en sowieso vind ik het verhaal inhoudelijk weinig hebben. Als jij van dit soort kritiek breekt, dan begrijp ik niet waarom je hier hebt gepost ![]() Blijf het vooral proberen, want van deze kritieken leer je echt. Overigens zei Grim dit: "Het spijt me natuurlijk enorm dat je hartje gebroken is, maar ach, dat lijmt wel weer." Hij heeft nooit gezegd dat jij het zelf moet lijmen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
sjonge jonge ik ben niet arogant houd je mond jah!
wat denk je wel niet! bovendien was dat van het hartje nogal sarcastisch bedoelt maar ik begrijp wel als jullie daar te serieus voor zijn. en grim wat bedoel je met dat achterlaten?? ik vat m niet
|
![]() |
|
en je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag wat je bedoelt met:
Ben trouwens benieuwd waar jij vandaan komt, na afgezeken te zijn ben je gevlucht om psychologisch alles op een rijtje te zetten en nu kom je terug om iedereen af te zeiken uit wrok? dus....?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Achterlaten? Tuurlijk laat ik je niet achter, het was vast beeldspraak. Grim - En nee, je krijgt geen antwoord op die vraag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zeg me niet dat ik niet weet hoe dat is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, als je geinteresseerd bent, ik heb enkele stukjes geschreven. Die staan nu recent te zijn. |
![]() |
|
![]() |
Ik moest wel aan een lerares bij mij op school denken bij het lezen hiervan
![]() ![]() Maar het echte verhaal moet zo te zien nog beginnen, dus kom maar op ermee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Trouwens, Gravin, in het eigenlijke verhaal zie ik jou ook Duits-achtige dingen doen
Citaat:
Irrelevant ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wellicht zou het eventueel prettig zijn als men zich misschien zou gaan verdrinken in de literaire kunst, dan mogelijkerwijs in een zweem van ordinaire vetes weg te zakken. Perhaps. Maybe. Vielleicht. En ik was altijd al slecht in Frans
![]() Geen al te boeiend verhaal. Redelijk, gemiddeld, voldoende. Enzovoort, etcetera.
||
Citaat:
sorry, offtopic En letterlijk, niet serieus.
Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 20:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
School is een staatsgevangenis Kwibus2008 | 2 | 23-11-2008 12:16 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 |