Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 17:51
lil me
lil me is offline
Ik ben laatst met een vriend van me naar bed geweest, ik had het nog nooit gedaan, hij wel. Ik ken hem al heel lang en ik wou het ook gewoon met hem doen, ook al hebben we geen relatie. Maar nu sprak ik hem dus weer voor t eerst na die keer en ik vroeg of hij spijt had, hij wist t niet. Ik heb er iig geen spijt van.
hij zegt dat hij een ander meisje leuk vind. Ik ben niet verliefd op hem ofsow en ik vind hem ook niet zelfs een beetje leuk ofsow. We wilden gewoon graag met elkaar naar bed. En dat wilden we allebei best vaker doen.
Ik wist wel dat hij n player was, maar toch wou ik het, ik wilde ook niets meer van hem. Maarja, toch had k wel gedacht dat t anders zou lope omdat hij zei dat ie t niet nog n keer wilde voorlopig, omdat ie dus iemand anders leuk vind.
ik ben dus niet verliefd ofsow, maar t voelt tog n klein beetje vreeemd, wat vinde jullie?
ben ik stom geweest (ik vind van niet want ik wou t zelf en ik heb er absoluut geen spijt van) maar ik bedoel zoals hij nu doet...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 17:57
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Zowieso vind ik het dom als je met iemand naar bed gaat waar je niets bij voelt, dat is gewoon tegen mijn principes.

En voor de rest weet ik het ook niet, misschien wilt ie je niet kwijt als vriendin en vind ie het beter om gewoon vrienden te blijven IPV een seksrelatie te beginnen..

En je had het kunnen weten natuurlijk, want je geeft net al aan dat ie een player is.

Liefs,
Laura
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 17:59
Someboy
Someboy is offline
Wat is het probleem??
Jij wilde sex met hem, hij stemde daarin mee en dat was het. Dat hij nu niet meer wilt maakt voor jou verder niets uit want je voelt toch helemaal niets voor hem!?!? Dat hij een ander meisje leuk vind zegt genoeg waarom hij het niet vaker wil proberen met jou... omdat hij zich wil richten op het meisje! Althans dat denk ik. Misschien vond hij het niet lekker dat kan ook gezien het jou eerste keer. Dat is niet jouw fout, want het is tenslotte je eerste keer.
Oud 21-02-2005, 18:05
lil me
lil me is offline
Ja op zich is er ook niet echt een probleem, maar ik had gewoon gehoopt dat t misschien voortaan vaker zou kunnen, want dat wou hij in eerste instantie ook. Misschien was t wel niet lkkr jah, mja..
k vind m ook niet leuk ofsow, ik wou gewoon dat t zou zoui gaan zoals we hadde besproke, vaker dus...maarja je kan dus niet alles hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
lil me schreef op 21-02-2005 @ 19:05 :
Ja op zich is er ook niet echt een probleem, maar ik had gewoon gehoopt dat t misschien voortaan vaker zou kunnen, want dat wou hij in eerste instantie ook. Misschien was t wel niet lkkr jah, mja..
k vind m ook niet leuk ofsow, ik wou gewoon dat t zou zoui gaan zoals we hadde besproke, vaker dus...maarja je kan dus niet alles hebben.
Je bent gewoon slecht in bed!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:11
Reem
Reem is offline
Ik vind het sowieso al raar dat je seks wilt hebben met iemand voor wie je geen gevoelens hebt (en al helemaal omdat het voor jou de eerste keer was), maar ja, dat is mijn mening en dat moet je ook zelf weten... Maar er zijn natuurlijk wel consequenties. Ik vind het helemaal niet gek dat die jongen nu (voorlopig) geen seks meer met je wil hebben, omdat hij een ander meisje erg leuk vindt en zich daarop wil gaan richten. Dat had je ook van tevoren kunnen bedenken: immers, jullie hebben geen relatie met elkaar en hij mag doen en laten wat ie wil. Dat je teleurgesteld bent, ligt dan ook aan jezelf en niet aan hem.
Oud 21-02-2005, 18:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lil me schreef op 21-02-2005 @ 19:05 :
Wees verstandig, zoek een vriend en doe het daarmee. Is leuk geweest zo, jullie hebben het leuk gehad die keer, maar hij wil ermee stoppen, hij wil zich richten op dat meiske en daar heeft ie alle recht toe. En dat is ook alles behalve vreemd, dat is juist logica. Jij kunt je niet je hele leven vast blijven klampen aan hem voor je lustgevoelens. Dus als je weer sex wilt, dan moet je een vriend zien te krijgen. Kan je zo vaak als je wil.
Oud 21-02-2005, 18:39
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Re3m schreef op 21-02-2005 @ 19:11 :
Ik vind het helemaal niet gek dat die jongen nu (voorlopig) geen seks meer met je wil hebben, omdat hij een ander meisje erg leuk vindt en zich daarop wil gaan richten. Dat had je ook van tevoren kunnen bedenken:
Ik vind dat HIJ dat wel van tevoren had kunnen bedenken.

TS: Wat wil je precies van ons? *checkt vraag*
Als jij je er goed bij voelt *wat een cliché* heb je niets stoms gedaan denk ik hoor.
Oud 21-02-2005, 19:08
Stefanie
Stefanie is offline
Daarom begin ik er niet aan. Achteraf krijg je vaak spijt...

Been there, done that, bought the t-shirt and regret that.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 19:32
tiq
tiq is offline
ik vind het een beetje bekrompen gezeik: seks zonder liefde kan niet...

bij de een niet, bij een ander wel...
dat is voor iedereen anders, het kan best, als het maar fijn is,
en zolang het niet vanzelfsprekend is blijft het ook nog speciaal

maar seks is seks, of daar nu wel of geen liefde bij komt

en wat lil me wil met deze topic? wat ze vraagt: wat vinden jullie (wij dus) hiervan...

aan lil me:
ik denk dat in dit geval de oorsprong van het probleem bij jezelf ligt, je bent niet verliefd op hem maar wil hem wel voor jezelf hebben en daarbij het raar/erg/jammer vinden dat als hij verliefd is op iemand anders en daarom geen seks met jou meer wil hebben... vind ik nogal egocentries

het kan idd ook zijn dat de seks voor hem tegen viel en je op deze manier probeert af te wijzen, erg lullig maar je zei het zelf; hij is een player

maar het blijft wel jouw keuze: seks zonder liefde,
let daarbij wel op je veiligheid, zowel lichaamlijk (zoals soa's) als gevoelsmatig (hiermee stel je je erg kwetsbaar op en kun je soms een behoorlijk klap krijgen)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 19:38
Mennuz
Mennuz is offline
Je eerste keer met een vriend waarvan je weet dat hij een player is.
Nou, ik kan niet zeggen dat het onverwachts is dat dat fout afloopt zeg. . Hij is klaar met je denk ik. iets anders kan ik er niet van maken.
Eigen schuld, je wist het.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 10:40
Verwijderd
Tja hij is in ieder geval duidelijk, maar als je hem toch niet leuk vind, zoek dan iemand anders om het mee te doen die je wel leuk vindt en waarbij het ook wederzijds is? Vergeet hem gewoon, jullie hebben elkaar één keer gebruikt voor sex, en nu is het over, spanning eraf, einde verhaal.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 13:35
esprit-chick
esprit-chick is offline
je kunt hem de schuld iig niet geve, maar ja k begrijp dat je je nu tog n beetje kut voelt

t schijnt dat vrouwen, nadat ze seks hebben gehad een hormoon aanmaken, waardoor ze zich willen binden aan die man, over van ons fijne oerinstinct
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:50
hola
hola is offline
Citaat:
Robgoroth schreef op 21-02-2005 @ 19:07 :
Je bent gewoon slecht in bed!
jij was vast heel gped je eerste keer
Oud 24-02-2005, 15:20
MightyDuck
MightyDuck is offline
Bohh, niet druk om maken, je bent nog steeds vrienden toch? Nou dan, jullie hebben sex gehad, whats the big deal. Leg het naast je neer, jullie hebben er van genoten en het leven gaat door.

Misschien doe je het nog een keer, misschien niet. Je hebt neem ik aan met wederzijds respect sex gehad dus hoeft er verder niets tussen jullie in te staan. Imo voelt het net als een ex waar je beiden geen gevoelens meer hebt.

Niet te zwaar aan tillen het is geen drama dus maak dat er ook niet van.
Oud 24-02-2005, 15:25
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
lil me schreef op 21-02-2005 @ 18:51 :
Ik ben laatst met een vriend van me naar bed geweest, ik had het nog nooit gedaan, hij wel. Ik ken hem al heel lang en ik wou het ook gewoon met hem doen, ook al hebben we geen relatie. Maar nu sprak ik hem dus weer voor t eerst na die keer en ik vroeg of hij spijt had, hij wist t niet. Ik heb er iig geen spijt van.
hij zegt dat hij een ander meisje leuk vind. Ik ben niet verliefd op hem ofsow en ik vind hem ook niet zelfs een beetje leuk ofsow. We wilden gewoon graag met elkaar naar bed. En dat wilden we allebei best vaker doen.
Ik wist wel dat hij n player was, maar toch wou ik het, ik wilde ook niets meer van hem. Maarja, toch had k wel gedacht dat t anders zou lope omdat hij zei dat ie t niet nog n keer wilde voorlopig, omdat ie dus iemand anders leuk vind.
ik ben dus niet verliefd ofsow, maar t voelt tog n klein beetje vreeemd, wat vinde jullie?
ben ik stom geweest (ik vind van niet want ik wou t zelf en ik heb er absoluut geen spijt van) maar ik bedoel zoals hij nu doet...
naja, stom...het is niet stom, maar gewoon genieten van het leven, maar je had je deze situatie eigenlijk wel van te voren moeten indenken...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:40
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 21-02-2005 @ 18:57 :
Zowieso vind ik het dom als je met iemand naar bed gaat waar je niets bij voelt, dat is gewoon tegen mijn principes.
Dus kan het niet dom zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 17:23
Verwijderd
Voor jou voelde het goed. Dan is het toch klaar? Als jij zegt dat je geen gevoelens voor hem hebt dan is dat toch helemaal mooi? Ik hoop voor jullie dat jullie wel bevriend blijven, want dat lijkt me nu het moeilijkste. Dat jij meer en vaker wil en hij niet, is jouw probleem. Hij wil zich richten op dat meisje en niet op jou. Dat is jammer voor jou, maar zoek een eigen vriend ofzo. Ik zou me er niet te schuldig over voelen alleen maar omdat hij nu niet meer wil.
*leest na*
Het klinkt een beetje lullig, maar zo is het niet bedoeld hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 23:01
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
hola schreef op 24-02-2005 @ 15:50 :
jij was vast heel gped je eerste keer
Dat moet-ie nog ondervinden.

(edit: typo)

Laatst gewijzigd op 25-02-2005 om 16:56.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 00:21
Verwijderd
Nee, ik vind niet dat je stom bent geweest. Hooguit een willoze slaaf van je primitieve lichamelijke lusten, maar op zichzelf is dat niet verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 01:16
Black Sugar
Black Sugar is offline
Je bent helemaal niet stom geweest, ik vind het zelfs goed dat je bewust iemand heb uitgekozen voor de eerste keer.

Maar trek je niet teveel van hem aan, als het goed was was het goed
Oud 25-02-2005, 15:49
Multilot
Multilot is offline
je hebt je gevoel gevolgd, daar moet je verder geen afspraken over maken.
Oud 25-02-2005, 16:55
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
lil me schreef op 21-02-2005 @ 18:51 :
hmm, je zegt wel heel hard dat je niets voor hem voelt, maar hierdoor krijg ik het idee dat je wel meer voor hem voelt dan je eigenlijk wil toegeven

Kijk als het voor jullie allebei een keus was om "puur" voor de lust te gaan, vind ik dat verder niet stom ofzo. Wat wel misschien slim was om te doen, om er van tevoren over na te denken of je verder niet in de problemen komt met A) jullie vriendschap en B) met je gevoelens die je eventueel na zo'n ervaring voor hem zou kunnen ontwikkelen.
Maar zoals ik al in het begin zei, volgens mij voel jij wel meer voor hem dan je zegt en misschien komt dat wel doordat het je eerste keer was.

Regels voor berichten