Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
elke seksuele handeling met een kind tot 16 jaar is strafbaar, je word echter alleen vervolgd bij een aanklacht. Zelfs al geven die ouders toestemming, als ze je later aanklagen, heb je 't zitten. ![]() Mijn mening? Niet doen... Wat weet een meisje van 13 nu van relaties... Zelfs al ziet ze er ouder en wijze uit, ze is het niet. In die paar jaar zal ze veel veranderen en andere opvattingen krijgen, het is beter dat ze dat kan doormaken met iemand van haar eigen leeftijd! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar 14 en 18 zou ik toch ook niet aanraden. 3 jaar lijkt me toch echt het maximum. Tenminste, daar leg ik voor mezelf de grens. Lijkt me op onze leeftijd ook verstandiger. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan scheelt het al minder. Maar dan nog is het nipt. ![]() Toch vind ik het naiëf om te denken dat leeftijd niks uitmaakt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op die leeftijd is het vaak het eerste wat ze voor iemand voelen en betitelen ze het direct als 'liefde'. Later blijkt het niks voor te stellen in vergelijking met wat ze allemaal nog gaan ervaren. Ook blijkt het dan vaak maar een bevlieging. Daarnaast zijn ze ook nog eens zo beïnvloedbaar als de pest, dus de kans is groot dat ze dingen doen om 'erbij te horen' of omdat ze willen laten zien dat ze nou toch echt bij de volwassenen horen. Daarom kan het geen kwaad om dit soort meisjes tegen zichzelf en tegen anderen te beschermen door middel van een wet.
||
![]() |
Citaat:
![]() daar ben k het dus wel helemaal mee eens.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
hej ut kan wel hoor..........toen ik 13 was had ik ook met een jongen van 19....maar tog gaat zo iets na een tijdje kapot... waarschijnlijk....want jij gaat naar dingen waar zij nog nie binne mag komen enzo....zoals discotheken enzo....en dat werkt dus na een poosje nie egt lkkr meer!!
![]()
|
![]() |
als iemand van 19 aan mijn zusje van 14 zou zitten zou ik m dus wel even heel hard slaan.
maar goed daar heb je weinig aan. als je serieus bent en haar respecteerd moet t in principe kunnen. je zal je wel moeten afvragen of je dit wel wilt (sexuele, geestelijke, lichamelijke, belevingswereld verschillen-> gaat waarschijnlijk veel geduld, respect etc kosten) en ook of je er openlijk voor uit wilt komen(ook handige graadmeter) wil je t gevecht met de buitenwereld aan voor haar. imo is wel een eis dat je eerst op bezoek gaat bij haar ouders, klinkt misschien suf, maar goed het kan ook alleen als je serieus over deze relatie bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 |