Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 14:52
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Kan je dit in het centrale browsers topic aankaarten? Tnx.
tnx? tnx waarvoor? dat ik dit opnieuw post in het algemene browsertopic? zo dom ben ik nou ook weer niet ik zit niet voor niks op een forum dus ik ga niet alles in één topic posten.. zeker niet als mijn topic minstens net zo veel over IPv6 gaat als over firefox... waarom zet je niet heel het S&M forum in één topic? dan is de topiclist pas overzichtelijk

als je echt een stoere kerel bent zet je alles van dit forum in een textfile en zet je die ergens op een FTP.. dan kan iedereen daar zijn posts in kwijt.. en de link naar die FTP zet je dan in een stickytopic.
Oud 18-02-2005, 14:57
Manuzhai
Manuzhai is offline
Je topic gaat over IPv6 in Firefox, dus dat valt geheel onder Firefox-gebruik te scharen. Daarmee valt het onder de vragen over browsers, en omdat er daar zo verdomd veel van zijn (waarvan de meesten van minder cluevolle IE-gebruikers, dat geef ik toe) hebben we daar een mooi centraal topic voor. We hebben nou eenmaal voor dat beleid gekozen, en ik denk niet dat S&M er leesbaarder op zou worden als we (om eens wat te noemen) een apart topic hadden voor ieder forumlid met zijn spyware/adware klachten.
Oud 18-02-2005, 20:51
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het is trouwens "kun je dit in het ..."
Oud 20-02-2005, 13:15
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 18-02-2005 @ 15:57 :
Je topic gaat over IPv6 in Firefox, dus dat valt geheel onder Firefox-gebruik te scharen. Daarmee valt het onder de vragen over browsers, en omdat er daar zo verdomd veel van zijn (waarvan de meesten van minder cluevolle IE-gebruikers, dat geef ik toe) hebben we daar een mooi centraal topic voor. We hebben nou eenmaal voor dat beleid gekozen, en ik denk niet dat S&M er leesbaarder op zou worden als we (om eens wat te noemen) een apart topic hadden voor ieder forumlid met zijn spyware/adware klachten.
je het is een firefox probleem.. klopt.. maar het is óók een vraag over IPv6 (bij IE deed hij het ook niet. misschien ligt het dus niet eens aan firefox)

en tuurlijk, het forum heeft nu minder posts, dus het is wat overzichtelijker.. maar de meeste browservragen worden niet beantwoord, want welke mongool gaat er nou voor z'n lol een hele topic doorlezen om te kijken of er nog vragen tussen staan die hij kan beantwoorden... een forum is juist een medium om posts te ORDENEN en OVERZICHTELIJK aan te bieden... wat ik al zei, je kan nu toch net zo goed alle posts in 1 topic zetten? dan is de rest nog overzichtelijker.. alleen niemand gaat die topic door zitten lezen

omg dat ik hier ook nog op in ga.. deze discussie is al zo vaak geweest en jullie willen het gewoon niet inzien (en dat voor jullie... de hele ICT gaat over het ordenen en toegankelijk maken van data aan de gebruiker)
Oud 20-02-2005, 13:59
Enlightenment
Enlightenment is offline
Kun je dit niet via een PM doen richting Manuz? Waarom open je hier een topic over Beleidszaken mee? BZ is geen forum waar je incidenten kunt bespreken; het gaat hier om beleid ten aanzien van het forum.
Oud 20-02-2005, 14:17
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 20-02-2005 @ 14:59 :
Kun je dit niet via een PM doen richting Manuz? Waarom open je hier een topic over Beleidszaken mee? BZ is geen forum waar je incidenten kunt bespreken; het gaat hier om beleid ten aanzien van het forum.
dit gaat over het beleid ten aanzien van het forum... en het is minstens net zo gericht aan jou als aan manuzhai
Oud 21-02-2005, 00:14
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
McMotion schreef op 20-02-2005 @ 15:17 :
dit gaat over het beleid ten aanzien van het forum... en het is minstens net zo gericht aan jou als aan manuzhai
Als je het niet eens bent met een beslissing van een forumbaas, dan is het gebruikelijk dat je diegene eerst via PM daarvan op de hoogte brengt. BZ is niet bedoeld om die taak over te nemen, dus dit topic gaat dan ook op slot.

Regels voor berichten