Advertentie | |
|
![]() |
|
Je topic gaat over IPv6 in Firefox, dus dat valt geheel onder Firefox-gebruik te scharen. Daarmee valt het onder de vragen over browsers, en omdat er daar zo verdomd veel van zijn (waarvan de meesten van minder cluevolle IE-gebruikers, dat geef ik toe) hebben we daar een mooi centraal topic voor. We hebben nou eenmaal voor dat beleid gekozen, en ik denk niet dat S&M er leesbaarder op zou worden als we (om eens wat te noemen) een apart topic hadden voor ieder forumlid met zijn spyware/adware klachten.
||
Citaat:
en tuurlijk, het forum heeft nu minder posts, dus het is wat overzichtelijker.. maar de meeste browservragen worden niet beantwoord, want welke mongool gaat er nou voor z'n lol een hele topic doorlezen om te kijken of er nog vragen tussen staan die hij kan beantwoorden... een forum is juist een medium om posts te ORDENEN en OVERZICHTELIJK aan te bieden... wat ik al zei, je kan nu toch net zo goed alle posts in 1 topic zetten? dan is de rest nog overzichtelijker.. alleen niemand gaat die topic door zitten lezen omg dat ik hier ook nog op in ga.. deze discussie is al zo vaak geweest en jullie willen het gewoon niet inzien (en dat voor jullie... de hele ICT gaat over het ordenen en toegankelijk maken van data aan de gebruiker)
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|