Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2005, 13:24
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Mja.. eerste keer dat het WEL enigszins gelukt is. Als iemand tips 'n tricks heeft, graag

Advertentie
Oud 17-02-2005, 13:27
Pyr0nity
Pyr0nity is offline

Oud 17-02-2005, 13:51
Nijpjes
Nijpjes is offline
Hallo, lang geleje alweer enzo.
Maarruhm, hm...ik moest er lang naar kijken. Het haar lijkt een beetje flets, 1 kleur op sommige plekken zeg maar...niet zo mooi. Krijg je een raar contrast bij bijvoorbeeld het oor. En ik vind de strepen bij de ogen niet zo nodig, ik weet ook niet wat je daar mee van plan was enzo...maar tis na mijn smaak niet zo goed gelukt. Ook boven het haar zeg maar, lijkt het hoofd een beetje snel afgelopen...alsof ze een stuk hoofd mist.
En heb je om het oor heen "geschildert"? Want er lijkt een stuk oor kwijt te zijn, zoon rand...stukje wat je vergroot hebt bij de mond is wel goed gelukt. Owja, en ik vind de lichtere lijn bij het linkerooglid niet zo geweldig.
Ben dr niet zo kapot van...
Oud 17-02-2005, 13:55
TIEN
TIEN is offline
idd het oor, lijkt net of het een stukje mist!

stukje da tje hebt uitvergroot vind ik errug mooI!
Oud 17-02-2005, 14:06
Verwijderd
damn, opzich echt al een best goede techniek! een tip teken groot, erg groot doe gewoon duizend bij een paar duizend pixels. dan krijg je echt een veel mooier beeld dan van die kleine plaatjes. keep it up
Oud 17-02-2005, 14:11
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
@ Nijpjes: Dat haar.. ja dat was ook verdomd moeilijk.. moet nog ergens een goeie tut vandaan halen ofzo,want dit is idd niet erg mooi Dat st uik hoofd komt doordat ik met een vrij grote brush dat zwart heb gedaan, beetje uitgeschoten zeg maar ^_^. En dat oor, mja, heb er idd omheen geschilderd.. maar zo vreemd ziet t er toch niet uit?

@ Fishy: Oke, volgende keer groter canvas dus, tnx!
Oud 21-02-2005, 16:54
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
mooi filterwerk..
Oud 21-02-2005, 17:00
snarl
snarl is offline
fatbastard, dat meen je toch niet

ik vind m gaaf, alleen dat oor... en het haar, maar dat wist je al
Oud 21-02-2005, 17:50
\/ince
\/ince is offline
Mag ik vragen wat je hiervoor heb gedaan? brushes? welke brushes? ik herken geen enkele brushstroke.. + 't ziet er zo brak lowres uit dat 't zeker weten niet gepaint is.. oftwel, ik zie een paar filters en volgens mij wat gare airbrush shit op d'r voorhoofd en haar, maar de rest is gewoon een bewerkte foto, no way dat je dat haar rechtsonderin gepaint heb..

Edit: daar links zie je een duidelijke scheiding van haar/en een platte bruine tint.. wtf? over de foto heen gepaint?
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Oud 21-02-2005, 18:15
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
lijkt idd wel erg over een foto heen gekalkt danwel een KPT7 pyramidpaint filter... is het trouwens Madonna? je hebt de ogen vakkundig weggekalkt maar het riekt wel naar d'r.
Oud 21-02-2005, 18:41
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Om van haar oor maar niet te spreken... haha, daar heeft ze zelfs niet de moeite voor genomen om de color tone van te veranderen... dan had het tenminste nog een beetje geleken alsof het eigen werk was.

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 18:50.
Oud 21-02-2005, 19:01
\/ince
\/ince is offline
woord.. is 't btw niet die bitch van within temptation? of heb je d'r echt van iedereen wat in gegooit..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Oud 21-02-2005, 19:08
snarl
snarl is offline
zijn jullie bang voor een 2e megan of ...??? ik snap het niet helemaal. ik vind het inderdaad niet geweldig maar voor een vd eerste pogingen helemaal niet slecht.

behalve als t over een foto heen is of gewoon gefilterd maar daar ga ik gewoon niet van uit.
Oud 21-02-2005, 19:12
\/ince
\/ince is offline
daar hebben we 't juist over...

En nee niet bang voor 2e megan.. als je iets jat doe je 't goed en jat je niet zoiets..
Oud 21-02-2005, 19:22
snarl
snarl is offline
ik snap dat jullie het daar over hebben,.. maar ik ga er gewoon niet vanuit dat dat zo is. ik vertrouw er nu gewoon op dat ze t gewoon zelf stipje voor stipje heeft gedaan. vast heel naief van me, jullie weten wss sowieso meer van dit soort werkjes (ps brush werk) maar goed.

als ze toch filters heeft gekwakt of zo zou ik dat trouwens bestwel slecht vinden. vooral omdat ik denk dat ze ook best zonder kan.
Oud 21-02-2005, 19:59
Vice
Vice is offline
Het lijkt net of een een stuk bruin iets wat haar moet voorstellen op een foto is geplakt. Kan je vooral goed zien bij de schouders. De kleur klopt niet eens.

Kan de ts dit misschien verklaren.
Oud 21-02-2005, 22:06
\/ince
\/ince is offline
mwaha.. ff met de levels kloten en dan word waarscheinlijk duidelijk waar ik 't over had tadaa

ff klikken voor de highres..

eigelijk.. als ik dit zo zie snap ik nog steeds niet wat de fuck je nou gedaan heb, nu begin ik toch wel benieuwd te worden...

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 22:09.
Oud 21-02-2005, 22:42
snarl
snarl is offline
oaahh ik ga me bijna schamen dat ik niet zo goed kon kijken. kippig.. geen smoesjes in voorraad dus gelukkig kan ik zeggen dat ik vandaag weer wat geleerd heb.

toch wel jammer dus.

edit:

http://alternativepop.pl/foto_2/zill...temptation.jpg

oh nee he. nou moet ik bijna huilen
Oud 21-02-2005, 22:47
Verwijderd
ik vond t al zo vaag.

ik gok dat ik waarschijnlijk erg stoned was
schaamte.
Oud 21-02-2005, 23:09
Ieke
Ieke is offline
Het lijkt me handig om er nu maar een slotje op te gooien om flames te voorkomen.
@ts: ik zou het erg op prijs stellen als je het me uitlegt. Iig ga ik het hier eens even met een paar mensen over hebben.

Regels voor berichten