Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Naar mijn idee is Postgres een interessant alternatief voor mensen die net wat meer features nodig hebben dan MySQL op dit moment te bieden heeft. In MySQL 4.1 zijn dan eindelijk de subqueries toegevoegd, maar voor dingen als triggers, stored procedures en referential integrity moet je toch meer bij Postgres zijn. Ik geloof wel dat de replicatie voor MySQL wat beter geregeld is.
||
Citaat:
Maar aangezien ik eigenlijk alleen in het gebruik van ASP geinteresseerd ben (nieuwe website is net af in ASP, zodus...), weet ik niet goed of ik op zoek ga naar een nieuwe hoster. Daarom dat ik me afvroeg of ik iets ben met die postgreSQL... Vanaf welke complexiteit van SQL-statements en vanaf welk aantal bezoeker of connecties werpt het echt zijn vruchten af om PostgreSQL te gebruiken boven MySQL ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoofdzakelijk Apache als webserver, maar ze hebben ook nog een andere webserver draaien voor alleen statische content (teminste, dat was eerst zo). Meer info over de servers: http://www.tweakers.net/stats |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |