Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vertrouw mensen heel erg moeilijk, en ben gauw achterdochtig... Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 16:13. |
![]() |
||
Citaat:
hoe zit het met de manege waar je werkt, zijn daar geen mensen met wie je misschien bevriend wil worden, of die je een beetje begrijpen? kun je misschien zorgen dat je in een soort praatgroep komt voor mensen die hetzelfde ervaren of ervaren hebben? maar het is ook wel fijn dat je altijd nog je dieren hebt. dieren zijn heel goed gezelschap, dat is best belangrijk.
||
![]() |
Citaat:
op de manege kan ik niet echt goed contact met de mensen leggen want ik trek ze eerst 10 keer aan zal ik maar zeggen en dan als ik ze dan bv als vriend heb weet ik niet wat ik met ze moet doen en stoot ze weer net zo hard af. er zijn geen praat groepen over heb ik al navraag naar gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
het is ook heel begrijpelijk dat je daardoor best wel in een isolement zit en dat je niet meer goed weet wat te doen. maar het is denk ik wel belangrijk te beseffen dat best veel mensen te vertrouwen zijn. ik moet eerlijk zeggen dat ik onbekenden heel snel vertrouw, maar bekenden vertel ik ook minder snel iets, bijvoorbeeld. dus het is denk ik goed met iemand te gaan praten, een psycholoog bijvoorbeeld, over hoe je beter om kunt gaan met wat je ondervindt en meemaakt en hoe je ervoor kunt zorgen dat je mensen niet weer afstoot als je vrienden hebt gemaakt.
||
![]() |
Citaat:
ik ben al sinds september afgelopen jaar bezig om bij een psygoloog of zo te komen, dus daar kan het niet meer aan liggen. maar dan vraag ik me af of ze iets voor me kunnen betekenen. ik loop al bijna 10 jaar bij het ggz en ben er nog niet veel mee opgeschoten. Ik heb morgen een afspraak bij de dokter mischien dat die wat kan betekenen voor mij. Maar ik denk dat ik weinig kans heb...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik laat wel horen wat er morgen bij de dokter is gezegt over ggz mischien kan zij mij verder helpen...ik hoop het want het begint nu echt ondragelijk te worden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||