Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Bekijk resultaten poll: Zouden jullie voor deze opleiding kiezen
Ja zeker dit is de opleiding waar ik naar zocht 0 0%
Nee absoluut niet 5 100.00%
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2005, 12:55
marketing
marketing is offline
Vanaf september 2005 start er op het ROC Noord in Amsterdam een nieuwe opleiding die waarschijnlijk watersport en tecniek gaat heten. Deze opleiding is van niveau 2 /m 4
Bij deze opleiding krijg je te maken met de financiele kant van de watersport maar ook met de technische kant. Aan de ene kant leer je dus hoe je een dingen aansluit met een boot, maar je leert ook hoe je bijvoorbeeld een eigen zeilschool op kan zetten, of hoe je de makelaardij in kan van boten.

De leraar heeft inmiddels al een schip gekocht die de 1e jaars leerlingen moeten gaan opknappen, zijn idee is om er een partyschip van te maken.

Ik heb ook les van deze leraar ( sportmarketing) en ik moet van hem gaan onderzoeken waar de leerlingen vandaan komen die intresse in deze opleiding hebben, wat ze van het idee vinden en of ze het een leuke opleiding vinden.

Graag zou ik jullie mening over deze opleiding horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2005, 12:58
marketing
marketing is offline
Ow ja deze informatie ben ik er nog vergeten bij te zetten.
Er komt een samenwerking met een HBo school waarschijnlijk de Hogeschool van Amsterdam zodat je gemakkelijk kunt doorstromen naar het HBO mocht je dat willen.

Doorstroommogelijkheden zijn:
* makelaardij
* Techniek
* sportmanagement
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 13:44
I love stars
I love stars is offline
In iedergeval zullen het vooral leerlingen zijn die VMBO hebben gedaan , maar dat is logisch.

Mij absoluut niet, ben slecht in practische dingen, ik ben echt een theoretisch iemand en bovendien wil ik uni. gaan doen.
Oud 27-02-2005, 09:42
Bo
Bo is offline
Ik zou er niet voor kiezen, het zou niks voor mij zijn. Het uiteindelijke beroep spreekt me niet aan, ik heb weinig met watersport. Daarbij ben ik absoluut niet practisch ingesteld, dus het technische gedeelte zou ook niks voor mij zijn..
Reageren

Regels voor berichten