Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2005, 20:34
Verwijderd
Iemand wel eens in Cyprus geweest? Is het de moeite waard om een weekje naar toe te gaan? Of is er weinig en zal het dan echt alleen maar 'strandliggen' en 'zeezwemmen' worden?

En los van Cyprus: waar kun je goed snorkelen? (Ik bedoel dan wel iets dat een beetje 'in de buurt' is - en daarbij ook niet al te duur qua reizen en verblijfkosten ed.) Kan je bv. goed snorkelen op de Canarische eilanden? Wat raden jullie mbt snorkelen aan?
Advertentie
Oud 23-04-2005, 21:06
Marcade
Marcade is offline
Miracle; kreng; zet mijn reactie terug Wil je buiten slapen ofzo?
Oud 23-04-2005, 21:06
Miracle
Miracle is offline
[=Marcade] Juh ik ben in Cyprus geweest voor een weekje. Ligt er aan waarvoor je er heen wil gaan. Je kan er strandliggen en zee zwemmen, maar je kan ook gewoon 't eiland gaan rondverkennen.

Toen ik er was, was ik er samen met mijn broer en moeder en haar echtgenoot. Die hadden twee jeeps gehuurd waar we mee door de wildernis konden rijden wat heel erg tof was. .

Uitgaansleven hebben we niet zoveel van gezien op Cyprus.

Maar 't weer en de mensen enzo zijn wel fijn.
Oud 23-04-2005, 21:32
Verwijderd
Een vriendin van mij heeft een paar jaar op Cyprus gewoond (ze woont nu in Engeland) en ik heb eigenlijk altijd al eens willen zien waar ze toen woonde (iig het eiland ed, niet specifiek het huis). Ik houd niet zo van strandlig- en zeezwemvakanties. Is het eiland de moeite waard om te verkennen? Of is het allemaal hetzelfde en is er niets aan?

Uitgaansleven heb ik niet nodig, dus het geeft niet als dat er niet of weinig is.
Oud 23-04-2005, 22:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2005 @ 22:32 :
Een vriendin van mij heeft een paar jaar op Cyprus gewoond (ze woont nu in Engeland) en ik heb eigenlijk altijd al eens willen zien waar ze toen woonde (iig het eiland ed, niet specifiek het huis). Ik houd niet zo van strandlig- en zeezwemvakanties. Is het eiland de moeite waard om te verkennen? Of is het allemaal hetzelfde en is er niets aan?
Ligt er aan waar je van houd ? De natuur is heel mooi en vond ik wel leuk om te verkennen. Wil zelf ook nog een keertje terug ooit, om met een jeep daar rond te rijden.
Oud 11-05-2005, 17:37
.Pure
.Pure is offline
ik heb er familie wonen en ben er 8 jaar terug geweest dus weet niet zo heeel veel meer .
Maar wij zijn in Pafos geweest, waar mijn tante en oom destijds woonden. Wel erg mooi vond ik, omdat ik ook nog nooit 'ver weg' was geweest. Naar de grotten van Aphrodite geweest, en de baden van Aphrodite, waar zij geboren zou zijn en waar ze altijd gingen baden. vond ik toen echt geweldig.

ook zijn we de bergen in geweest, op zoek naar de schoonfamilie van mn tante, meer richting Nicosia. Allemaal wel mooi enzo. Ook mooie stranden trouwens.

maar eigenlijk heb je niet zoveel aan mij, nuttige reply dus .
Advertentie

Regels voor berichten