Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 21:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn ouders zijn sinds uhh '96 gescheiden. Mijn 2 broers zijn allang en breed het huis uit, dus woon nu enkel met mijn moeder samen. Vader is hertrouwd met een Griekse, en samen hebben hun weer een zoontje van uhm..inmiddels 3? Gezien het feit dat ik al ruim 4jaar geen contact meer met hem heb, en het me eigelijk niet zo gek veel meer interesseert, is mijn vader voor mij zo goed als dood
![]() ![]() Ik vind het wel best zo. Maar nieuwe vriend voor m'n moeder zou ik wel oké vinden ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Niet gescheiden, wel uit elkaar (nooit getrouwd), beetje ingewikkeld: mijn moeder had mijn biologische vader al gedumpt voor ik werd geboren. Na 2 jaar nieuwe partner, kreeg er 2 broertjes bij na verloop van tijd, ook zij zijn inmiddels uit elkaar, ongeveer 3,5 jaar geleden.
|
Ze zijn 12 jaar uit elkaar. Allebei hebben ze een nieuwe partner. En m'n moeder en haar vriend hebben nog een kindje gekregen. Dus ik heb nog een veel jonger broertje. (en ja, het is gewoon m'n broertje, punt.)
Met de partner van m'n vader kan/kon ik het wel aardig vinden. Maar ik heb geen contact meer met m'n vader. De partner van m'n moeder... dat ging wat moeizaam. 't Gaat wel beter (mag ook wel na.. 9 of 10 jaar) maar nog steeds niet helemaal lekker. ![]()
|
mijn ouders zijn een tijdje uit elkaar en nu bezig met de scheiding. mijn vader woont bij zijn nieuwe vlam en haar 3 kinderen. Leuke kinderen, ik paste daar voor al dit gedoe best vaak op. Nu zie ik ze nooit want ik wil niks met zijn nieuwe gezin te maken hebben. Mijn moeder is in ons huis blijven wonen en hopelijk kan ze daar ook blijven wonen.
|
![]() |
|
Mijn ouders zijn na 23 jaar getrouwd gescheiden, sinds een jaar terug, alleen het gaat niet zo snel ofzo, mn pa is het nergens mee eens dus kan nog lekker lang duren
![]() moeder heeft nieuwe vriend en mn pa had al een nieuwe vriendin voor de scheiding ![]() heb zelf geen contact meer met mn pa en ik weet niet waarom, hij zal het wel te druk hebben met zn nieuwe "geliefde" ![]()
|
![]() |
mn ouders zijn nu zo'n 13 jaar gescheiden, toen ik een jaar of 3 was.
Allebei een nieuwe partner en mijn vader heeft met zijn nieuwe vrouw 2 kindjes gekregen (leuke kindjes hoor ![]() mn moeder heeft dus ook een nieuwe vriend, maar geen kinderen meer gekregen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Uit huis gaan, bij moeder of blijven? AnTro97 | 8 | 17-05-2015 18:15 | |
Liefde & Relatie |
Gescheiden ouders jansepansekever | 12 | 17-05-2006 08:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Recht op alimentatie? Verwijderd | 26 | 30-10-2005 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Kettingreactie Merande | 500 | 20-01-2005 10:27 | |
Psychologie |
Kinderen van gescheiden ouders: Hoe ga jij om met stief-familie? Miracle | 23 | 28-01-2004 16:07 |